Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal si folk svir av penger på fyrverkeri altså. Tipper jeg bruker maks 200kr på kjøpefyrverkeri, maks. De små batteriene til 50kr er god valuta for pengene.

det er sant, når man skal handle for den store festkvelden er det lett for at hodet ditt går tilbake til 10års stadiet og du bare må ha det og må ha med det der også. da forsvinner pengene fort. til år 2000 kjøpte vi deriblant alt annet en stor rakett til 700kr som forsvant i tåka.......det var flause,men vi hadde 2 familiepakker og masse annet smått ved siden av så moro ble det uansett;)

 

litt trist med at pinnerakettene forsvant i år,men da kommer det sikkert noe annet som er minst like bra regner jeg med;)

Lenke til kommentar
Er litt usikker på reglene. Er det lov å selge småting som speedfire o.l i år?

 

Ang. erstatning for raketter, vil det komme noe som heter rakettbatterier. Dette skal være batterier med tilsvarende effekter som raketter.

Det er lov og selge speedfire

De erstatter raketter med effekt rør

Rakett batterier er bare vanlig raketter med store smell og lite skudd.

:thumbup::tease:

Lenke til kommentar
Rakettbatterier er overhodet ikke bare smell. Det er en helt ny artikkelgruppe for året som skal være et alternativ til rakettene. Dvs. et mye tregere tempo og stor stighøyde og store effekter.

 

Såvidt jeg vet er det ikke lansert noen nye typer effektrør i år.

Bombard 2.0 tror eg het er helt likt den norale bombard bare 1+ skudd!!!

Lenke til kommentar

Det kan nok stemme. Det heter forøvrig Bombard 3.0

Men har du sett Bombard batteriene? Det er rimelig pene effekter og de går enormt høyt og sakte. Altså, nesten som en rakett. Effekten er heller ingenting å si på. Store buketter som sprer seg over himmelen.

 

Blir spennende å se de nye rakettbatteriene, selv om jeg tror det koster mer enn det smaker.

Lenke til kommentar
Helt riktig :thumbup:

Min handle liste til nå

 

Svea

1 Power Pack 2.0 300,-

1 Big Bang 2.0 300,-

1 Bombard 3.0 250,-

 

Festival

5 Chili shot 75,-

 

Sum 925,-

 

For den prisen synes jeg du fikk lite for pengene. Er forresten Big Bang og Bombard et rakettbatteri med mange skudd? eller er det bare et "raketteffektrør" med 1 skudd ?

Lenke til kommentar

Wooohooo :-D

 

Glad folk gleder seg like mye som det jeg gjør til nyttårsaften..

 

Har allerede kjøpt inn noen "små" ting fra Sverige ( Ja, vet dette ikke er lov, men er det lov å snakke om på forumet eller bryter det noen regler? Hvis ja så holder vi kjeft om det, hvis nei så kan jeg sikkert legge ut litt bilder om noen vil se?:-D )

 

Var selv en STOR fan av raketter, og er irritert for at dette forsvant fra oss.. Håper at de nye "rakettbatteriene" er nokså bra som det raketter er, og til ca samme pris.. :-)

 

Noen som har ferdig handleliste og budsjett for iår? =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...