Lypsyls Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Da va det vell på tide og tenke på fyrverkeri. Måtte lage ny bruker er tidligere kjent som sveafireworks. Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Da va det vell på tide og tenke på fyrverkeri. Måtte lage ny bruker er tidligere kjent som sveafireworks. Er enig med og tenke på fyrverkeri men hvorfor måte du lage en ny bruker? Glemt passord Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Da va det vell på tide og tenke på fyrverkeri. Måtte lage ny bruker er tidligere kjent som sveafireworks. Glemt passord både her og på email-kontoen som kan motta nytt PW? Hvilken produsent synes dere lager de beste batteriene, forresten? Endret 30. oktober 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Svea og festival lager de beste Lenke til kommentar
-BigBang- Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Det blir mye kjipe familiepakker i år =/ Bare sånne batteripakker.. Null raketter.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 I år skal jeg bruke endel penger på fyrverkeri trur jeg. Pleier alltid å ha noe til overs som jeg kan bruke senere Husker i fjor, da hadde jeg igjen mye rart, men det feteste jeg gjorde var og ta en så fontene eller hva det heter, ligna litt på en dynamitt kubbe. Fant en ell gammal så greie man har sikringene i gamle sikringsbokser inni. Stappa den oppå den greie. Den satt som støpt, tente på og løp! Det må ha blitt et sykt stort trykk inni der, den sikrings greia av glass føk til helvete it et jævla høyt smell, boom! Det er det tøffeste jeg har opplevd med fyrverkeri. Fortell deres historier. Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 pleier bare og bruke 500 ,- men i år skal jeg ha 1100,- Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Kjøpte masse i fjor, ble en del til overs, så brukte det på hytta... Satte et rør i bakken (av et eller annet metall). Slapp påtente hylere nedi med lunta nedover så de fløy opp. Ikke all fløy opp egentlig... Og crackling balls slapp jeg også nedi Da spruta det gnister opp av røret. Og de fontenene som blinker, de fra europris, som ikke blinker så fort, slapp jeg nedi, når det tydeligvis antenner(står ikke med ansiktet over røret...) kommer det proffe røyk ringer opp av røret Slapp masse andre ting nedi røret, men ikke alt var like morsomt... Dette var morsommere enn å bruke det på nyttårsaften egentlig... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) *sensurert av mod.* Oppskrifter til hjemmelagede "bomber" tar vi ikke her.. Endret 3. november 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Har handlelisten klar allerede 1x Power Pack = 300,- 1x Big Bang = 300,- 1x Cocktail - Woodbox = 500,- Sum = 1100,- Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Kommer til å kjøpe mye av det samme som i fjor, og evt. nye ting hvis de ser spennende ut Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hei.. Noen som veit hvordan man kan lage en automatisk tenner av feks et 9V batteri, litt ledninger ++ ? Orker ikke bla gjennom 35 sider for å se om noen har spurt etter dette før.. (har googla det ja) Takker for svar.. MVH hansifansi Endret 3. november 2008 av HansiFansi Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Kunne vært greit å ha sånn at man kunne ha tent flere batteri samtidig. Irriterer meg over at jeg ikke husker navnet på det ene batteriet jeg kjøpte i fjor. Var veldig fint å se på, prisen var et sted mellom 250-500 kr...tror det het ett eller annet med "bomb" Skulle gjærne likt å fått tak i et par av de i år også Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Kunne vært greit å ha sånn at man kunne ha tent flere batteri samtidig. Irriterer meg over at jeg ikke husker navnet på det ene batteriet jeg kjøpte i fjor. Var veldig fint å se på, prisen var et sted mellom 250-500 kr...tror det het ett eller annet med "bomb" Skulle gjærne likt å fått tak i et par av de i år også Fra vilken leverandør og vor mangen skudd??? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hadde jeg huska det hadde jeg også huska navnte på batteriet Tror det var rundt 20 skudd, kan det ha vært Svea eller festival-"et eller annet" Lenke til kommentar
-BigBang- Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Kunne vært greit å ha sånn at man kunne ha tent flere batteri samtidig. Irriterer meg over at jeg ikke husker navnet på det ene batteriet jeg kjøpte i fjor. Var veldig fint å se på, prisen var et sted mellom 250-500 kr...tror det het ett eller annet med "bomb" Skulle gjærne likt å fått tak i et par av de i år også Kanskje du finner det her! Batterier fra Svea Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen som fortsatt har noe fyrverkeri igjen fra i fjor? Fant en pose for litt siden, som jeg hadde glemt, med 10 pakker med Knitter Fritz og en eske Flashing Lights, samt en boks med tanks Var ute å fyrte av litt av det i stad Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Eg vet ikje om eg skal ha en stortbatteri og en familiepakke eller familiepakker og mangen effektrør???? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen som fortsatt har noe fyrverkeri igjen fra i fjor?Fant en pose for litt siden, som jeg hadde glemt, med 10 pakker med Knitter Fritz og en eske Flashing Lights, samt en boks med tanks Var ute å fyrte av litt av det i stad Din lucky bastard! Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Trur dette blir min handle liste i år ca, men ikke mer en 50-50 sikkert Power Pack. Big Bang. Masse små ting fra Svea og Europris PS: Bytta bruker fordi likte ikke navnet helt 100% og fant ikke den kontrollpanel heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå