Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da va det vell på tide og tenke på fyrverkeri. ;)

Måtte lage ny bruker er tidligere kjent som sveafireworks. ;)

Glemt passord både her og på email-kontoen som kan motta nytt PW? :p

Hvilken produsent synes dere lager de beste batteriene, forresten?

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar

I år skal jeg bruke endel penger på fyrverkeri trur jeg. Pleier alltid å ha noe til overs som jeg kan bruke senere :dribble: Husker i fjor, da hadde jeg igjen mye rart, men det feteste jeg gjorde var og ta en så fontene eller hva det heter, ligna litt på en dynamitt kubbe. Fant en ell gammal så greie man har sikringene i gamle sikringsbokser inni. Stappa den oppå den greie. Den satt som støpt, tente på og løp! Det må ha blitt et sykt stort trykk inni der, den sikrings greia av glass føk til helvete it et jævla høyt smell, boom! Det er det tøffeste jeg har opplevd med fyrverkeri. Fortell deres historier.

Lenke til kommentar

Kjøpte masse i fjor, ble en del til overs, så brukte det på hytta... Satte et rør i bakken (av et eller annet metall). Slapp påtente hylere nedi med lunta nedover så de fløy opp. Ikke all fløy opp egentlig... Og crackling balls slapp jeg også nedi :) Da spruta det gnister opp av røret. Og de fontenene som blinker, de fra europris, som ikke blinker så fort, slapp jeg nedi, når det tydeligvis antenner(står ikke med ansiktet over røret...) kommer det proffe røyk ringer opp av røret :)

Slapp masse andre ting nedi røret, men ikke alt var like morsomt...

Dette var morsommere enn å bruke det på nyttårsaften egentlig...

Lenke til kommentar

Kunne vært greit å ha sånn at man kunne ha tent flere batteri samtidig.

Irriterer meg over at jeg ikke husker navnet på det ene batteriet jeg kjøpte i fjor. Var veldig fint å se på, prisen var et sted mellom 250-500 kr...tror det het ett eller annet med "bomb" :p Skulle gjærne likt å fått tak i et par av de i år også

Lenke til kommentar
Kunne vært greit å ha sånn at man kunne ha tent flere batteri samtidig.

Irriterer meg over at jeg ikke husker navnet på det ene batteriet jeg kjøpte i fjor. Var veldig fint å se på, prisen var et sted mellom 250-500 kr...tror det het ett eller annet med "bomb" :p Skulle gjærne likt å fått tak i et par av de i år også

Fra vilken leverandør og vor mangen skudd??? :list_item:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...