frentix Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Her hvor jeg bor så begynner de 2-3 uker før nyttårsaften så har de "krig" med hverandre hvor de holder diverse fyrverkeriartikler i hendene og skyter mot hverandre , inni underganger , tanker osv. Disse ungene er mellom 11 og 18 år. For ikke å snakke om alle fyrverkerirelaterte brannene som oppstår rundt om i landet. Hvis det kun hadde vært kommunal oppskytning og forbud for privatpersoner uten fyrverkerisertifikat å bruke det , så hadde det nok vært et tryggere land å leve i Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Her hvor jeg bor så begynner de 2-3 uker før nyttårsaften så har de "krig" med hverandre hvor de holder diverse fyrverkeriartikler i hendene og skyter mot hverandre , inni underganger , tanker osv. Disse ungene er mellom 11 og 18 år. For ikke å snakke om alle fyrverkerirelaterte brannene som oppstår rundt om i landet. Hvis det kun hadde vært kommunal oppskytning og forbud for privatpersoner uten fyrverkerisertifikat å bruke det , så hadde det nok vært et tryggere land å leve i Ring politiet da vel Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei har noen erfaring med Big Bang og de airbombene!!!!! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Har noen hørt noe definitivt om hvorvidt det vil bli solgt raketter i år? Litt småkjipt med bare bakkestæsj og batterier. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Tror det er blitt helt slutt med raketter Det må bli en tur til nabolandet og kjøpe noen raketter . Nyttårsaften blir ikke den samme uten Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror det er blitt helt slutt med raketter Det må bli en tur til nabolandet og kjøpe noen raketter . Nyttårsaften blir ikke den samme uten Det er 100% at det blir forbudt med raketter! Du må være forsiktig med og smugle fyrverkeri! Eg har aldri blitt tatt Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror ikke jeg kommer til å savne pinnerakettene, i de fleste tilfellene er bateriene man har fått tak i mye finere å se på. Tror jeg kommer til å bruke noen ekstra kroner i år på et fint batteri, siden ingen penger kommer til å gå til pinnerakketter. Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror ikke jeg kommer til å savne pinnerakettene, i de fleste tilfellene er bateriene man har fått tak i mye finere å se på. Tror jeg kommer til å bruke noen ekstra kroner i år på et fint batteri, siden ingen penger kommer til å gå til pinnerakketter. Skal kjøpe veldig mangen småe batterier for 29,- de der Multi Power skal kjøpe 20 stykk og sende opp alle om gangen blir litt av et show Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei Har noen sett Svea Fyrverkeri sin side helt nye drit kule produkter begynner og sikle!!! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Ettersom forbudet mot raketter er et faktum så frister det og kjøpe seg nightkit til heliet og fly bananas på nyttårsaften. Blir det eneste lysende oppe i lufta i allefal. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Fortsatt lov med effektbatterier, og effektrør da... Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Ettersom forbudet mot raketter er et faktum så frister det og kjøpe seg nightkit til heliet og fly bananas på nyttårsaften.Blir det eneste lysende oppe i lufta i allefal. Riktig!!!!!!!! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hvis det kun hadde vært kommunal oppskytning og forbud for privatpersoner uten fyrverkerisertifikat å bruke det , så hadde det nok vært et tryggere land å leve i "Vi har strammet inn på budsjettet i år, så i år skal vi i kommunen skyte på to batterier" Endret 24. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Kommer det til å bli totalforbud mot fyrverkeri 08/09 eller gjelder det bare raketter med styrepinne? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Kommer det til å bli totalforbud mot fyrverkeri 08/09 eller gjelder det bare raketter med styrepinne? Kun pinneraketter Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Kommer det til å bli totalforbud mot fyrverkeri 08/09 eller gjelder det bare raketter med styrepinne? Kun pinneraketter Det er bra det det kommer jo nye batterier eg skal teste ut Håper det ikke blir total forbud Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 I år går det ikke an og smugle fyrverkeri fra Sverige Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvorfor ikke? Det blir vanskeligere men skal prøve Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Det var noen som tente på et lekkert batteri på viking stadion gikk på tur og såg det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå