Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Her hvor jeg bor så begynner de 2-3 uker før nyttårsaften så har de "krig" med hverandre hvor de holder diverse fyrverkeriartikler i hendene og skyter mot hverandre , inni underganger , tanker osv. Disse ungene er mellom 11 og 18 år.

 

For ikke å snakke om alle fyrverkerirelaterte brannene som oppstår rundt om i landet. Hvis det kun hadde vært kommunal oppskytning og forbud for privatpersoner uten fyrverkerisertifikat å bruke det , så hadde det nok vært et tryggere land å leve i :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her hvor jeg bor så begynner de 2-3 uker før nyttårsaften så har de "krig" med hverandre hvor de holder diverse fyrverkeriartikler i hendene og skyter mot hverandre , inni underganger , tanker osv. Disse ungene er mellom 11 og 18 år.

 

For ikke å snakke om alle fyrverkerirelaterte brannene som oppstår rundt om i landet. Hvis det kun hadde vært kommunal oppskytning og forbud for privatpersoner uten fyrverkerisertifikat å bruke det , så hadde det nok vært et tryggere land å leve i :)

 

Ring politiet da vel :innocent:

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg kommer til å savne pinnerakettene, i de fleste tilfellene er bateriene man har fått tak i mye finere å se på. Tror jeg kommer til å bruke noen ekstra kroner i år på et fint batteri, siden ingen penger kommer til å gå til pinnerakketter.

 

Skal kjøpe veldig mangen småe batterier for 29,- de der Multi Power skal kjøpe 20 stykk og sende

opp alle om gangen blir litt av et show :dribble:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...