BigJaffa Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Han er ikke ungdom enda han er 13, meiner du er ungdom da. eller vent litt, han hadde jo barneselskap. HAN ER EIN UNGE! :!: Men sikkert for sikkerheten.. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvorfor er ikke denne tråden stengt? "Bruk på dyr" ........................??? "modifisering av sprengstoff" = Ulovlig og livsfarlig Hva med å endre overskriften til: Fyrverkeritråden, diskusjon rundt bruk på trådstarter....... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvorfor er ikke denne tråden stengt? "Bruk på dyr" ........................??? "modifisering av sprengstoff" = Ulovlig og livsfarlig Hva med å endre overskriften til: Fyrverkeritråden, diskusjon rundt bruk på trådstarter....... Har du lest hele emnetittelen? det står at hvis du snakker om modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull får du wran.... Og det er forreesten en mod som enrda navn fra "Den store fyrverkeritråden" til det det er nå... Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nå har jeg tatt ut kruttet (+lunta) fra en crackling ball og lagt det i en annen cracking ball pluss det som er der frafør. Og så tvinnet luntene sammen i og teipa hele ballen. Gleder meg til nyttårsaften Det er jo ingenting da.. Nyttårsaften for to år siden tok vi ut krutt fra en hel sånn stor pakke med cracklingballs, 100 stk, putta oppi pakka til noen hylere, tok en lunte i kruttet og teipet igjen så det bare var åpning for lunta. Den koblet vi sammen med en tanks som var teipet med sikkert 30-40 andre småting.. Den sprang bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bare husk være forsiktig. Slike ting kan være farlig. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Den sprang bra Jasså? Sprang den til skogs da eller? Hihi ^^ Endret 6. februar 2008 av Mrpusten Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Den sprang bra Jasså? Sprang den til skogs da eller? Hihi ^^ Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) --- Endret 25. februar 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Pang!!!(Sprengte av meg hånd ******!(Politimester))-Det der er ulovligt fra nå av -Oki, men alle liker jo å bryte loven sjef... -Ja sant nok, da får vi vel la det være lov til vi sprenger oss selv med atomraketter... ROFL! Hadde det bare vert sånn... Hehe.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Valget er tatt: Neste år blir nyttårsaften preget av mange flere store batterier, for min del </Over og ut...> Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, det er vel bare batterier som selges også, ikke sannt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 I følge en artikkel jeg leste fra Svea var det ikke sikkert dette ble tilfellet dette året. Men den ble jo åpenlyst skrevet for å ikke "skremme" potensielle kunder. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) I dag var jeg ute og fyrte opp mer av hylerne og sprengte crackling balls og andre ting. Har et jernrør jeg putter masse rart i. De crackling balls lager kul lyd inni hihi. Multiflash og andre ting er også gøy å putte oppi EDIT: Noen av luntene på hylerne brenner så fort! En av hylerne gikk av i hånda mi, flydde rett i sikkerhets brillene Jeg kjente at det dunket på plastikken. Ble skikkelig redd lzzm :!: Endret 15. mars 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er det "Europris-hylerene" det er snakk om? Disse har jeg blandede erfaringer med. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er det "Europris-hylerene" det er snakk om? Disse har jeg blandede erfaringer med. Ja, sånne som er i den familie pakken med masse rart. De uten sånn svart greie som holder lunta på plass Lenke til kommentar
frentix Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Burde vært forbudt , pga små drittunger som springer rundt og skyter på hverandre med kulebatterier. Ser jeg noe sånt i år så skal jeg springe etter dem og spikre dem opp i et tre etter boxeren. Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Burde vært forbudt , pga små drittunger som springer rundt og skyter på hverandre med kulebatterier. Ser jeg noe sånt i år så skal jeg springe etter dem og spikre dem opp i et tre etter boxeren. Har aldri sett barn som skyter på hverandre med kulebatterier! Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Burde vært forbudt , pga små drittunger som springer rundt og skyter på hverandre med kulebatterier. Ser jeg noe sånt i år så skal jeg springe etter dem og spikre dem opp i et tre etter boxeren. Har aldri sett barn som skyter på hverandre med kulebatterier! Haha - ikke jeg heller! Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Burde vært forbudt , pga små drittunger som springer rundt og skyter på hverandre med kulebatterier. Ser jeg noe sånt i år så skal jeg springe etter dem og spikre dem opp i et tre etter boxeren. Har aldri sett barn som skyter på hverandre med kulebatterier! Haha - ikke jeg heller! Det er bare idioter som gjør det!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Burde vært forbudt , pga små drittunger som springer rundt og skyter på hverandre med kulebatterier. Ser jeg noe sånt i år så skal jeg springe etter dem og spikre dem opp i et tre etter boxeren. Har aldri sett barn som skyter på hverandre med kulebatterier! Haha - ikke jeg heller! Det er bare idioter som gjør det!!!!!!!!!!! Eg kan ikke vente til nyttår det er synsykt lenge til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå