Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er ikke denne tråden stengt?

 

"Bruk på dyr" ........................???

 

"modifisering av sprengstoff" = Ulovlig og livsfarlig

 

 

Hva med å endre overskriften til:

 

Fyrverkeritråden, diskusjon rundt bruk på trådstarter.......

Har du lest hele emnetittelen? det står at hvis du snakker om modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull får du wran....

Og det er forreesten en mod som enrda navn fra "Den store fyrverkeritråden" til det det er nå...

Lenke til kommentar
Nå har jeg tatt ut kruttet (+lunta) fra en crackling ball og lagt det i en annen cracking ball pluss det som er der frafør. Og så tvinnet luntene sammen i og teipa hele ballen. Gleder meg til nyttårsaften :wee:

Det er jo ingenting da.. Nyttårsaften for to år siden tok vi ut krutt fra en hel sånn stor pakke med cracklingballs, 100 stk, putta oppi pakka til noen hylere, tok en lunte i kruttet og teipet igjen så det bare var åpning for lunta. Den koblet vi sammen med en tanks som var teipet med sikkert 30-40 andre småting.. :p Den sprang bra :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

I følge en artikkel jeg leste fra Svea var det ikke sikkert dette ble tilfellet dette året. Men den ble jo åpenlyst skrevet for å ikke "skremme" potensielle kunder. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I dag var jeg ute og fyrte opp mer av hylerne og sprengte crackling balls og andre ting. Har et jernrør jeg putter masse rart i. De crackling balls lager kul lyd inni hihi. Multiflash og andre ting er også gøy å putte oppi :)

 

EDIT: Noen av luntene på hylerne brenner så fort! En av hylerne gikk av i hånda mi, flydde rett i sikkerhets brillene :cry: Jeg kjente at det dunket på plastikken. Ble skikkelig redd lzzm :!:

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Burde vært forbudt , pga små drittunger som springer rundt og skyter på hverandre med kulebatterier. Ser jeg noe sånt i år så skal jeg springe etter dem og spikre dem opp i et tre etter boxeren.

 

Har aldri sett barn som skyter på hverandre med kulebatterier!

 

Haha - ikke jeg heller!

Lenke til kommentar
Burde vært forbudt , pga små drittunger som springer rundt og skyter på hverandre med kulebatterier. Ser jeg noe sånt i år så skal jeg springe etter dem og spikre dem opp i et tre etter boxeren.

 

Har aldri sett barn som skyter på hverandre med kulebatterier!

 

Haha - ikke jeg heller!

 

Det er bare idioter som gjør det!!!!!!!!!!! :nei:

Lenke til kommentar
Burde vært forbudt , pga små drittunger som springer rundt og skyter på hverandre med kulebatterier. Ser jeg noe sånt i år så skal jeg springe etter dem og spikre dem opp i et tre etter boxeren.

 

Har aldri sett barn som skyter på hverandre med kulebatterier!

 

Haha - ikke jeg heller!

 

Det er bare idioter som gjør det!!!!!!!!!!! :nei:

 

 

Eg kan ikke vente til nyttår :dribble: det er synsykt lenge til :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...