Alastor Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 For å klarere, så har jeg slettet alle slike innlegg, samt off topic diskusjon og kommentarer rundt disse 2 tingene. Derfor har enkelte innlegg som ikke brøt med retningslinjene blitt fjernet. Videre diskusjon rundt moderering skal ikke gjøres i denne tråden, men send meg gjerne en pm . Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Noen som vet når svea kommer med den nye siden over the som kommer til å selges i å?? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 nei, trodde du skulle vite sånn, med tanke på nicket jeg vil diskutere modding! kan vel bare nevne at grisehylbomber er tingen Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som vet når svea kommer med den nye siden over the som kommer til å selges i å?? Blir nok en god stund til, er vel på høsten de nye produktene pleier å bli offentliggjort... Også må de vel vente til det blir bestemt om pinneraketter blir forbudt eller ikke... Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Går det ann å få kjøpt kinaputter i Danmark og Tyskland? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Har kjøpt dette i Danmark, men tror ikke det er lov lenger, dessverre. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Faen, men hva med i Tyskland. Husker jeg kom over en tysk fyrverkeriside en gang, der hadde de en del kinaputter. Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Her er det ene batteriet mitt. Det kjøpte jeg på europris for 100kr (husker ikke hva den heter). Film.wmv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Det var futt i det ja. Tok seg opp mot slutten. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Her er det ene batteriet mitt. Det kjøpte jeg på europris for 100kr (husker ikke hva den heter).Film.wmv Er det star track? Så kjempefint ut. Lenke til kommentar
Markn Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som vet hvorfor sverige har sluttet og selge kinaputter? Skulle sjekke prisen litt. Skulle ikke bestille. Noen linker til der de selger? Har en kar som skulle få ha sett på priser! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som vet hvorfor sverige har sluttet og selge kinaputter? Det var sikkert ein del ulykker med dei. Lenke til kommentar
Markn Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Sikkert. Fikk nesten en ulykke selv en gang! Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 Her er det ene batteriet mitt. Det kjøpte jeg på europris for 100kr (husker ikke hva den heter).Film.wmv Er det star track? Så kjempefint ut. Tror det var den ja Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor er det egentli ikke selvplukk på fyrverkeri? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor er det egentli ikke selvplukk på fyrverkeri? Ungdommer som stjeler? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor er det egentli ikke selvplukk på fyrverkeri? Ungdommer som stjeler? Sånne som deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor er det egentli ikke selvplukk på fyrverkeri? Fordi det er sprengstoff og skal behandles med respekt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor er det egentli ikke selvplukk på fyrverkeri? Ungdommer som stjeler? Sånne som deg? Nei Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Han er ikke ungdom enda Er nok for sikkerheten ja. Endret 31. januar 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå