Jarmo Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jada! Datteren min fikk rakett på frontruta i bilen sin og nå er den sprukket. Ca. 7-8K ut av lommeboka... 1 Lenke til kommentar
Sigd Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Airbomb og fontener med plastsokkel limte jeg fast i en tung treplate med limpistol. Tar maks ti sekunder, og det kan lønne seg. Større batterier tipper ikke om de står stødig, batterier som er høyere enn de er brede, og ikke har plastsokkel, kjøper jeg ikke. Skulle vært strengere krav til stabilitet blant batterier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg lagde en rigg med 25 Happy Spring og to batterier med tilsammen 50 skudd. Koblet litt, og mer eller mindre alt gikk av samtidig. Utrolig fint. Endret 2. januar 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan klarte du å få 25 Happy Spring til å gå av samtidig?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan klarte du å få 25 Happy Spring til å gå av samtidig?? Jumping jack er stikkordet her. La det mellom alle luntene. Alt var spikret fast, så ingenting falt. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan klarte du å få 25 Happy Spring til å gå av samtidig?? Jumping jack er stikkordet her. La det mellom alle luntene. Alt var spikret fast, så ingenting falt. Du tok ikke tilfeldigvis bilde av det vel? Lenke til kommentar
Runar777 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg begynner gjerne med at Thunder til 25 kroner fra sparkjøp (festival) var veldig bra til den prisen! Bandit til 499,- fra Svea var også over all forventning med mye variert innhold i høyt tempo. Ellers hadde jeg litt små effektrør, og der var Chilli Shotene dessidert best!(fikk de for 2 kroner stykke på sparkjøp!) Anbefalinger, batterier: Bombard (Svea): Herlige effekter. Går enormt høyt. Likte denne godt. Litt dyr iforhold til at den bare har 7 skudd. (149,-) Star Track(Power Star) : Kveldens vinner, mest pga prisen. Hadde 20 gode høye og flotte store buketter med enorme drønn. (99,-) Jeg vil også trekke med effektrøret Chilli Shot (Festival, 12kr for 3 stk). Skuffer aldri. Fyrte opp 7slike sammen. Det ble en rå stor bukkett. Herlig å kose seg med før man tar frem de store gutta. Big Boy (399,-)* fra festival var knall bra Jeg hadde ikke så mye i år selv, men selger fyrverkeri fra engelsrud og vil anbefale til alle James Bomb (199,-)*. Utrolig kraftig batteri ; ) Jeg begynner gjerne med at Tunder til 25 kroner fra sparkjøp (festival ?) var veldig bra til den prisen! Jeg betalte 49 kr for det! Var nok tilbud hos Spar Kjøp. Jeg kjøpte et multi power batteri i fjor, betalte 30 kr. Det var et skam bra batteri, anbefaler dette. *har lagt til pris TWO IN ONE (299,-) fra svea er i følge Big Jaffa helt fantastisk! Big One partybox (1799,-) var i følge Abn0rmal: bare helt utrolig, må være noe av det sykeste jeg har tent på, fy fader for en rå effekt! Her er den Foreløpige listen over anbefalte batterier til neste nyttårsfeiring. Om det er flere du mener burde vært der si i fra så skal jeg legge de til! Endret 2. januar 2008 av Runar777 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 2 in 1 var rett og slett fantastisk, du burde kjøpe den og... Lenke til kommentar
Runar777 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 2 in 1 var rett og slett fantastisk, du burde kjøpe den og... fra svea? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Grand finale var ikke noe tess, ihvertfall mye dårligere enn andre batteri jeg har sett før til samme pris. (899,-) Big One partybox var bare helt utrolig, må være noe av det sykeste jeg har tent på, fy fader for en rå effekt! Men så koster den jo 1799,- for dem som ikke får skaffe dem til innkjøpspris Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hva koster de til innkjøpspris da? Endret 2. januar 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 2 in 1 var rett og slett fantastisk, du burde kjøpe den og... fra svea? jupp Lenke til kommentar
Runar777 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Grand finale var ikke noe tess, ihvertfall mye dårligere enn andre batteri jeg har sett før til samme pris. (899,-) Big One partybox var bare helt utrolig, må være noe av det sykeste jeg har tent på, fy fader for en rå effekt! Men så koster den jo 1799,- for dem som ikke får skaffe dem til innkjøpspris 2 in 1 var rett og slett fantastisk, du burde kjøpe den og... fra svea? jupp Da var Big One partybox og Two in One lagt til! Endret 2. januar 2008 av Runar777 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hva koster de til innkjøpspris da? Jeg fikk den for 500,- med onkelen min (Sjappa hans klarte ikke å få solgt den) Så regner med at det var innkjøpsprisen.. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Enig der, Wut. Om et batteri velter mot en folkemengde, er det katastrofe. Det burde da være mulig å legge ved noen skinner som gjør at de blir mer stabile. Noen slags føtter, om du skjønner. Men uansett om en både er edru og følger bruksanvisningen, skjer det ulykker. Mange færre, selvsagt, enn om en er full og setter batteriet opp ned, men det er forstatt farlig. Goscinny Med pinnerakketter så følger det med oppskytnings rør, men med batteri følger ingen ting med. Siden det ikke har vært sny her, så satte vi batteriet på bar bakke, noe som gjore batteriet meget ustabilt, siden vi ikke kunne pakke sny rundt. Så føtter eller noe lignede hadde vært yppelig. (ikke den "skrustikke saken" som ville ha klemt rørenr flat, eventuelt skadete en lute eller 2) En tung kasse som man setter batteriet oppi som gjør at det ikje kan tippe, gjør saken mye tryggere Ulykker skjer uansett edru elle ikke. (snakker om erfaring) Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Står det noen plass hvor mange som ble skadd på nyttårsaften? Eller noen som vet? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Står det noen plass hvor mange som ble skadd på nyttårsaften? Eller noen som vet? 21 augeskader... Vist du hadde kjøpt Bergens Tidene i dag kunne du lest det Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Godt nytt år! En av James Bombene var ustø og velta rett mot folkemengden hvor vi sto. Løp som f*** og havna i en grøft, og et av skuddene traff 2 meter bak meg. Forøvrig et supert batteri! En slik velta for meg også! Tente for øvrig 8 slike james bomb-batterier og de fleste andre større batteriene du får, men james bomb var overraskende bra. Endret 3. januar 2008 av sablabra Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 *Peke opp mot emnefeltet* - dette gjelder faktisk fortsatt. Faktisk så er det ikke lov å sende opp fyrverkeri for tiden heller . Dvs at innlegg vil bli sletta over en lav sko om de bryter med norsk lov. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Inlegget mit stridet vel ikke mot det som står på toppen eller mot norsk lov, så hvorfor du skal slette det forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå