perpyro Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Tviler på at forbudet mot raketter med styrepinner oppheves. Det har både vært branner, trykkbølgeskader og personskader så forbudet står nok godt fast og kanskje alt annet en markfyrverkeri totalforbyes etterhvert. http://www.ranablad.no/nyheter/article3251741.ece http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1003132.ece http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=192346 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/01/522601.html Godt nytt år folkes! Var det vært det? Lenke til kommentar
Noxid Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Når jeg tenker meg om var det faktisk noen idioter som fyrte av en rakett etter en poltibil. Til å sikkert være 14 år og drita sikta de rimelig bra. Den fløy under bilen og sprang. Da kom to politibiler og stod der til alle hadde forlatt området. Lenke til kommentar
p_reben Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 http://www.aftenbladet.no/lokalt/article570931.ece Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Nå har jeg vært ute å ryddet opp fra i går, må gjøres det også... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=192344 "Politiet melder om flere voldsepisoder i natt, men det er foreløpig ikke kommet inn noen rapporter om alvorlige skader som følge av raketter og fyrverkeri." Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Tror det er mye branner grunnet at det ikke er snø.. var bare litt frost på bakken og litt is her og der. ca 2-3 minus, klår himmel. utrolig fint å se på alt, fordi vi fikk med oss alt Lenke til kommentar
Runar777 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Nå er det jo slik at det sansynligvis blir nyttårsfeiring med batteri og bakkefyrverkeri neste år og, så kan vi ikke prøve å lage en liten oversikt over gode og dårlige kjøp når det gjelder batterier, basert på det vi så i går, hadde vært greit å hatt til neste år, det er jo nå vi husker hvordan de forsjellige så og hørtes ut Jeg begynner gjerne med at Tunder til 25 kroner fra sparkjøp (festival ?) var veldig bra til den prisen! Bandit til 499 fra Svea var også over all forventning med mye variert innhold i høyt tempo. Ellers hadde jeg litt små effektrør, og der var chilliene dessidert best! Endret 1. januar 2008 av Runar777 Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Anbefalinger, batterier: Bombard (Svea): Herlige effekter. Går enormt høyt. Likte denne godt. Litt dyr iforhold til at den bare har 7 skudd. (149,-) Star Track(Power Star) : Kveldens vinner, mest pga prisen. Hadde 20 gode høye og flotte store buketter med enorme drønn. (99,-) Jeg vil også trekke med effektrøret Chilli Shot (Festival, 12kr for 3 stk). Skuffer aldri. Fyrte opp 7slike sammen. Det ble en rå stor bukkett. Herlig å kose seg med før man tar frem de store gutta. Endret 1. januar 2008 av Bibbo Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Big Boy fra festival var knall bra Lenke til kommentar
Noxid Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg hadde ikke så mye i år selv, men selger fyrverkeri fra engelsrud og vil anbefale til alle James Bomb. Utrolig kraftig batteri ; ) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Hvis bakketing blir ulovlig 2008/2009 har ihvertfall jeg litt igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 typisk... Jeg klarte å unngå alle brannskader og alt som kan følge med fyrverkeri, men når jeg kom inn så bestemte jeg meg for å steke meg litt bacon. DA klarte jeg selvfølgelig å brenne meg. Moral: Forby bacon og la oss ha fyrverkeriet vårt i fred Lenke til kommentar
p_reben Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg begynner gjerne med at Tunder til 25 kroner fra sparkjøp (festival ?) var veldig bra til den prisen! Jeg betalte 49 kr for det! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Hvis bakketing blir ulovlig 2008/2009 har ihvertfall jeg litt igjen. Litt igjenn? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Hvis bakketing blir ulovlig 2008/2009 har ihvertfall jeg litt igjen. Litt igjenn? Ja... Men ikke veldig mye. Over 200 hylere... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Fyverkeriet jeg kjøpte ble veldig bilig,kjøpte det på en fyverkeri bod mellom Brynsenteret og Alnabru senteret.Kosta bare 99 kr mulig dem gjorde en feil med prisen. I pakka var det tilsammen 13 rakketer og en del småting Flower rabbit 3 pakker med 6 i hver,en pakke med 8 Spectra Spinner,en Party Bottle,2 Orion Thunder.Også fikk vi 2 gratise værnebriller bra deal det der,tror dere dem i sjappa kan ha gjort en feil med prisen? Lenke til kommentar
p_reben Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hvis bakketing blir ulovlig 2008/2009 har ihvertfall jeg litt igjen. Litt igjenn? Ja... Men ikke veldig mye. Over 200 hylere... Kjøpte pakke med 100 hylere, har sikkert 90 igjenn :!: Hørte foresten at bakkefyrverkeri utformet som leker (tankser ol.) skulle bli forbudt neste år, noen som vet noe mer om det, hvorfor? Endret 1. januar 2008 av p_reben Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Likte Maksimum pakken til Svea. Likte spesielt UFO og den andre på samme størrelse. Kom mye fra en så liten ting. Var bra varioasjon i pakken. Alt fra rolige lave sprute fontener. UFO som var rolig gikk litt opp i høyden og ting som smalt litt. Lenke til kommentar
Noxid Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Hvis bakketing blir ulovlig 2008/2009 har ihvertfall jeg litt igjen. Litt igjenn? Ja... Men ikke veldig mye. Over 200 hylere... Kjøpte pakke med 100 hylere, har sikkert 90 igjenn :!: Hørte foresten at bakkefyrverkeri utformet som leker (tankser ol.) skulle bli forbudt neste år, noen som vet noe mer om det, hvorfor? Jeg tror jeg fikk med meg at det kunne være farlig for småbarn for de kunne se på det som leker. Tygge på det osv. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Har litt igjen her og. 2 pakker med speedfire= 200 hylere 4 pakker med megablink, 64 stykk 2 pakker med multiflash=20 stykk 2 pakker med knitter fritz= 40 stykk 1 Thunder Batteri 2 pakker grisehyl som er 1 år gammle og mange spinnere og enda fere hylere som er 1 år gammelt Endret 1. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå