Espen-kun Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår alle sammen! Smeller som et he***** her på notodden, kan jeg si ! Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår! Nå har jeg fyrt alt, utenom noe smått. Meget positivt overrasket av akettene i Power Pack fra Svea! En kjempefin, som først kom i grønn peon(eller noe slikt), og deretter eksploderte en gang til(!), og fikk frem ca. 8 små stjerner i gull. Luces Nr. 14 var også virkelig bra! Kan virkelig ikke forstå at det ikke vil være raketter neste år. Er det det beste, elsker å se når den tar av. Og, Chilli Shots, fy flate og de er digg! Langt innlegg overfylt av glede Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg fikk meg en veldig positiv overaskelse etter å ha sett nerbutikkens shanghai i aksjon! Vi hadde ett batteri til, men navnet på den finner jeg ut i morra ;D Denne hadde noen av notoddens beste farger, men kunne alikavell ikke måle seg med rikmans rakettene som jeg kaller dem .. Forresten .. noen som vet når det vises feiringene verden rundt på tv? GODT NYTTÅR! og ha ett finfint 2008! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Har litt igjen nå. Skal ut igjen etterpå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Da er jeg ferdig Gleder meg allerede til neste gang Godt Nyttår! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Vil ønske alle en riktig godt nytt år! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 godt nyttår folkens... btw, hadde et svea exsplosive batteri, det funket ikke så veldig bra....endte opp med at det sprengte! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Gody nyttår til alle sammen Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år folkens! Forøvrig var Cocktail-batteriet helt ok. Ikke noe ekstraordinært, men helt OK. Blir et dyrere batteri neste år, om de ikke banner dem og Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 svea's bombard var veldig bra! Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår alle sammen! Var nettopp og så på et fyrferkeri show som kostet arragøren 50 000 kroner Det var bare helt rått det! Varte i 20 minutter. Det var 20 gode minutter det Selv fyrte jeg av et par batterier og noe småtteri. Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Godt nyttår! Var å skjøt opp alt jeg hadde nå, veldig positivt overrasket over det jeg kjøpte! Multipower, wow.... det var mye for pengene, samme med Sprinter, Stjernesortiment, og Happy spring! Skuffet over kulebatteriene, men jaja! En av de i pakken Sprinter fra Europris gikk ikke opp, fy f*** måtte løpe da. Den sprengte på bakken Endret 1. januar 2008 av Mystikal1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Har alle fingrene i behold Var lite fyrverkeri her på Verningen i Larvik, flaks at jeg hadde en del Fikk filma Janus og et par andre batteri og raketter. Får slenge den opp etterhvert... Godt Nyttår Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 For oss som er gamle nok til å ha barn sovende i gamle trehus er ikke dette noen festkveld... Særlig ikke med 30 dritings 20 åringer som naboer. 2 raketter har truffet huset i kveld, den ene på taket og den andre i veggen rett ved stuevinduet. Møkkafolk Fyre digert bål midt i gata og hive eksplosiver på er ikke fest for meg. Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Ring purken? En av de mer fornuftige naboene mine gjorde det ja, i 23.00 tiden. Ikke mye hjelp i det, har ikke sett noen nei... Var selv nede å slokket bålet for en snau time siden, sammen med flere andre naboer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Godt Nytt år! Allt gjikk bra her og er fornoyd med fyrverkeriet Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år! En av James Bombene var ustø og velta rett mot folkemengden hvor vi sto. Løp som f*** og havna i en grøft, og et av skuddene traff 2 meter bak meg. Forøvrig et supert batteri! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år! En av James Bombene var ustø og velta rett mot folkemengden hvor vi sto. Løp som f*** og havna i en grøft, og et av skuddene traff 2 meter bak meg. Forøvrig et supert batteri! Kanskje prioritere sikkerheten litt? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Her gikk alt bra, bare en hyler som ikke gikk av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå