Enojo Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Holder til i Mandal Sist jeg skjekket hadde vi helt skyfri himmel. Ikke noe til vind heller. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Holder til i Mandal Sist jeg skjekket hadde vi helt skyfri himmel. Ikke noe til vind heller. Det er helt stjerneklart her, men det er iskaldt. 12 minusgrader Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 IKKE legg grisehylene eller de hylerne fra europris løst i snøen eller gjør det om du vil ha litt action da, for da fyker de i alle verdens rettninger. Det gikk en rett oppå taket xD hehe, kjenner til det ja Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 IKKE legg grisehylene eller de hylerne fra europris løst i snøen eller gjør det om du vil ha litt action da, for da fyker de i alle verdens rettninger. Det gikk en rett oppå taket xD hehe, kjenner til det ja Skremte vettet av broren min xD Jeg liker og tvinne luntene sammen går av 3 til 4 i sammen som fyker rundt, godt jeg er langt unna hus Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Gjorde nettopp dette med Crackling Balls fra Svea. Det peip i øra en god stund etterpå! =S Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Ahh, nå er det ikke lenge til Gadd ikke kjøpe så mye, så det ble en slik mix fra europris..den til 99,- kroner (husker ikke helt hva det er i den, men...) Har gjort unna littegrann ^^) Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg er ute å smeller hele tiden nå. Utrolig gøy, gleder meg til klokka 00.00 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Nå var fyrverkeriet i hus, og vi har satt det sammen med forsinkere og sånt Det vi har i år: 5x75mm bomber, litt forskjellige effekter, husker ikke alle 2x75mm Miner: Miner er stilige følger med en hale opp 3x100mm bomber: Relativt store, den ene er blå og gull. KJempefin en vifte: Viftene er inmari kule, lager en "vegg" med flammer og gnister 2 fontener, Skyter flammer kanskje 5 meter opp. Og til sist GROMGUTTEN 150mm. Dette er en blå og rød "palme" Skal brukes som avslutning Inneholder rundt 600 gram krutt Dette er klasse IV fyrverkeri som man må ta kurs for å ha lov til å fyre opp. Artiklene selges heller kun rett fra importør. Og vi bruker naturligvis verneutstyr Endret 31. desember 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Holder til i Mandal Sist jeg skjekket hadde vi helt skyfri himmel. Ikke noe til vind heller. Det er helt stjerneklart her, men det er iskaldt. 12 minusgrader Bare 12 minus, det er da ingen ting. Husker i 04 eller noe når det var rundt 20-30 minus på nyttårsaften. Da hadde selvfølgelig jeg kjøpt en pakke til 200kr med bare bittesmå ting. Det var gøy og prøve å fyre av i 20 minus uten hansker. Så vi venta til dagen etter, kledde på oss som f'***n og fyrte det opp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Å gud som jeg har savnet den nydelige duften av fersk kruttrøyk ENDELIG kjenner jeg den igjen Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Å gud som jeg har savnet den nydelige duften av fersk kruttrøyk ENDELIG kjenner jeg den igjen Agreed! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg henger ut vinduet og sniffer all den eimen jeg kan jeg Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg henger ut vinduet og sniffer all den eimen jeg kan jeg Hiver hylere i brusflasker jeg! Bra med røyk værtfall Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Stygge dritttunger som er over gata. 10-11 år gamle, kaster grisehyl og annet shit opp til oss. Elsker nyttår når disse er bortreist. Begynner å komme seg nå på smell, selv har jeg masse igjen Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Har ein del igjenn eg og mykje av det drite som eg kjøpte i fjor Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Stygge dritttunger som er over gata. 10-11 år gamle, kaster grisehyl og annet shit opp til oss. Elsker nyttår når disse er bortreist. Begynner å komme seg nå på smell, selv har jeg masse igjen Ta igjen da Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Til nå har jeg fyrt opp masse fyrverkeri, blant annet multi power batteri og big star raketten. Ble sykt overraska over effektene til multi power batteri, vennen min var også det. Big star raketten var ikke noe særlig bra syntes jeg, men de skal jo slutte å selge dem og annet slags rakettfyrverkeri, så det var jo synd. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Nå nærmer det seg med stormskritt Rundt 20min til jeg starter nå.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Godt Nyttår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå