cHilfiger Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 hører noe her og der, kjøpte meg en liten pakke med snurrebasser og grisehyl , med mer. Mens pappa kjøpte et par batterier, og vi får gjester så la os feire Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Og her bor vi ute i skogen, hører ikke en dritt her. Det er vel nyttårsaften, sant? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Og her bor vi ute i skogen, hører ikke en dritt her. Det er vel nyttårsaften, sant? tror det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 var ute en liten tur nå, hørte en del store smell ja! men synn man ikkje kan se noe her Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 var ute en liten tur nå, hørte en del store smell ja!men synn man ikkje kan se noe her Er det tåke? Her jeg holder meg er det helt skyfritt, men litt vind som kan skape problemer Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Bare jeg som irriterer meg over folk som skyter opp før klokken tolv? Det tar vekk litt av "spenningen". Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Bare jeg som irriterer meg over folk som skyter opp før klokken tolv? Det tar vekk litt av "spenningen". Ja, det er jo det som er moro med denne dagen, du må da la folk få fyre opp når dem vil? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Bare jeg som irriterer meg over folk som skyter opp før klokken tolv? Det tar vekk litt av "spenningen". Enig, liker litt når folk starter sakte opp mot 12, sånn et kvarter før. Opptrapping ftw. Men langt utover natta synes jeg bør få være lov da, fyrverkeri liker vi da Endret 31. desember 2007 av Kimzor_ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 var ute en liten tur nå, hørte en del store smell ja!men synn man ikkje kan se noe her Er det tåke? Her jeg holder meg er det helt skyfritt, men litt vind som kan skape problemer nei, det er fjell og skog Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har testa ein ufo og air king bomb... Synst litt synd på hunden til naboen som fekk eit lite sjokk Høyrte bare mykje bjeffing og uling Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Utenfor Bergen er det klokkeklart vær uten vind og nedbør. Det smeller godt allerede her ! Men opp mot kl.12 fylles hele bydelen med fyrverkeri. Det er et herlig syn for en som bor litt oppå haugen =p Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Her og er det heilt klårt, med ei ørliten trekk mot øst som du bare ser av røyken av fyrverkeriet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg måtte ut og teste litt kl. 18:00. De eneste skyene som er over Oslo, ligger veldig høyt oppe, så de kommer ikke i veien for fyrverkeriet. Likevel er det nok tåkete av røyk lenge før kl. 12. Jeg skal stå på en veldig fin høyde på østkanten av Oslo hvor jeg har utsikt over sjøen, Groruddalen og hele sentrum. Det meldes også om rekordsalg av fyrverkeri i år. Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det meldes også om rekordsalg av fyrverkeri i år. Jeg gleder meg Ja, det var utsolgt i dag overalt! Var bare noe småplukk og familiepakker i gjen her ute på bygda Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Folk tar i skikkelig i år. Skjønner det veldig godt, siden pinneraketter kanskje blir ulovlig. Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Folk tar i skikkelig i år. Skjønner det veldig godt, siden pinneraketter kanskje blir ulovlig. ahhh pinnerakketene er så spennende og uforutsigbare Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Spennende, urforutsigbare og livsfarlige i feil hender, spesielt etter inntak av alkohol! Men batteri kan jo være minst like ille. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Nå har jeg spist mat med min familie. Snart stikker jeg bort til en kamerat og smeller det vi har av fyrverkeri. Endret 31. desember 2007 av Johold Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Spennende, urforutsigbare og livsfarlige i feil hender, spesielt etter inntak av alkohol!Men batteri kan jo være minst like ille. drikker ikke alkohol, men ja merker at de er betydlig farligere enn andre ting Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Spennende, urforutsigbare og livsfarlige i feil hender, spesielt etter inntak av alkohol!Men batteri kan jo være minst like ille. drikker ikke alkohol, men ja merker at de er betydlig farligere enn andre ting Tviler at det så mange dei som sitter her og skriver er har lov til å drikke alkohol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå