Noxid Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg tok meg en tur til Europris i dag også, og endte opp med å kjøpe enda en pakke med speed fire. Er det bare europris her jeg bor som er utsolgt eller? Har ikke en hyler å tenne på i år =( Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg tok meg en tur til Europris i dag også, og endte opp med å kjøpe enda en pakke med speed fire. Er det bare europris her jeg bor som er utsolgt eller? Har ikke en hyler å tenne på i år =( Hvis jeg var deg ville jeg tatt en tur til nærmeste svea butikk. De selger nemlig samme type hylere som europris. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Skulle på Europris jeg og, men de stengte faen meg klokka 1! Tragisk Men da tok jeg turen til Lidl (festival) og kjøpte en pakke "Sierra" med 7 pinneraketter Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som vet hva sjansen for at "effekter" fra f.eks en stor rakettpalme som lander i trær, på bakken osv kan ta fyr ? Har flere ganger opplevd at det bare slokner og ikke skjer noe. Noen som har erfaringer med dette ? Det vil vel mest sannsynlig være kaldt og frost på bakkene ikveld. Vil ikke dette gjøre branner litt mindre sannsynlig? Lenke til kommentar
-BigBang- Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg tok meg en tur til Europris i dag også, og endte opp med å kjøpe enda en pakke med speed fire. Er det bare europris her jeg bor som er utsolgt eller? Har ikke en hyler å tenne på i år =( Hvis jeg var deg ville jeg tatt en tur til nærmeste svea butikk. De selger nemlig samme type hylere som europris. De overhylerne fra svea er ikke så bra, bare halvparten hyler... Speed fire fra europris er klart bedre ;D Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Er det bare Europris som selger MultiPower og Star Track? Endret 31. desember 2007 av MathiasF Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Har ikke sett det andre steder ihvertfall. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Skulle på Europris jeg og, men de stengte faen meg klokka 1! Tragisk Men da tok jeg turen til Lidl (festival) og kjøpte en pakke "Sierra" med 7 pinneraketter Vær forsiktig når du tenner på. Det er jo altså snakk om lidl her Lenke til kommentar
-BigBang- Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Er det bare Europris som selger MultiPower og Star Track? Det er bare europris som selger dem ja =) vertfall de fra Power star Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Nærmest identiske produkter er Thunder 25 (multipower) og Big Thunder (Star track) fra festival. Skal ligge på omtrent de samme prisene. Produktene fra festival er kanskje litt dyrere Endret 31. desember 2007 av Bibbo Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Typisk. Finnes det noe lignende som selges på Plantasjen? Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Plantasjen har Festival. De skal i det minste ha Thunder 25 (vet ikke om Big Thunder). Men det kan jo tenkes at de er utsolgt så sent. Ettersom det er meget gode produkter. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Typisk. Finnes det noe lignende som selges på Plantasjen? Ja, de selger thunder som ligner på multipower, men den koster 49,- Lenke til kommentar
-BigBang- Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Har noen prøvd bizzi shot fra svea?? Følger med i big bang pakka fra svea!! Trur de skal være bra.. Er en del større enn vanlig air bomb.. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Har noen prøvd bizzi shot fra svea?? Følger med i big bang pakka fra svea!! Trur de skal være bra.. Er en del større enn vanlig air bomb.. Jeppsi peppsi. De er ganske fine. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Skulle på Europris jeg og, men de stengte faen meg klokka 1! Tragisk Men da tok jeg turen til Lidl (festival) og kjøpte en pakke "Sierra" med 7 pinneraketter Vær forsiktig når du tenner på. Det er jo altså snakk om lidl her Ja, værnebrillene skal brukes Lidl selger faktisk fyrverkeri helt til klokka 20.00! Var rimelig utsolgt, men uansett, det er sent. Kommer sikkert til å stå folk å skyte opp kontinuerlig uttafor Lenke til kommentar
Noxid Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg tok meg en tur til Europris i dag også, og endte opp med å kjøpe enda en pakke med speed fire. Er det bare europris her jeg bor som er utsolgt eller? Har ikke en hyler å tenne på i år =( Hvis jeg var deg ville jeg tatt en tur til nærmeste svea butikk. De selger nemlig samme type hylere som europris. Bor på kolbotn da.. veit du hvor nærmeste svea butikk er eller? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg tok meg en tur til Europris i dag også, og endte opp med å kjøpe enda en pakke med speed fire. Er det bare europris her jeg bor som er utsolgt eller? Har ikke en hyler å tenne på i år =( Hvis jeg var deg ville jeg tatt en tur til nærmeste svea butikk. De selger nemlig samme type hylere som europris. Bor på kolbotn da.. veit du hvor nærmeste svea butikk er eller? Gå på forhandlere her, så finner du din nærmeste forhandler. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Vi bruker gassbrenner til å tenne fyrverkeri i år jeg skal bruke sigar hehe Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Gassbrenner ? Vet ikke helt om jeg ser for meg riktig men er ikke det farlig ? =P Ser for meg ett slags propan lignende apparat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå