Mr.Anki Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nå var det noen som fyrte av et batteri her Lenke til kommentar
ztarlei Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 har noen andre no tips om familiepakker elns til max 300 kroner.... Vil ikke ha raketter uansett! Lurer litt på den derre Massive..... kom gjerne med tips om løst også til 300 (fra svea) Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Da har jeg vært å avsluttet årets handling med et BOMBARD batteri fra svea. Så film av det igår og effektene var meget bra syns jeg. Var innom min Svea butikk her idag og fikk det pruta ned til 120;) (50 lapp i avslag). Dette sparer jeg nokt til midnatt;) Film av vidunderet Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Da er jeg ferdig med årets innkjøp. Det ble ikke så veldig mye, grunnet lite budsjett. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Her er mine godbiter for i år + 4 pinne raketter som fulgte med i pakken. Eskene + powerstar styret er fra i fjor. Under boksen til venster er det enda en boks til, men den er det bare jumping jack i Endret 31. desember 2007 av --MrDave-- Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 --MrDave-- Ser du er fan av jumping jack Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nyttårsaften rett i dass! Skulle ha Star Track og MultiPower, men disse var selfølgelig utsolgt. Her sitter jeg uten en eneste rakett... Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) --MrDave-- Ser du er fan av jumping jack Døm er nice dem Dem spinner så fint vettu :!: Endret 31. desember 2007 av --MrDave-- Lenke til kommentar
Noxid Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Var på plantasjen igår. De hadde ingenting igjen. Har ikke vært på noen egen svea butikk, men vært i butikker som fører svea fyrverkeri. Alt var borte=P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Under boksen til venster er det enda en boks til, men den er det bare jumping jack i Jeg har også brukt tanks-esker til alle mine småting. De er selfølgelig utpakket slik at jeg slipper å styre med det i kveld. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 får ikkje sett noen andre raketter en våres egne her nesten, litt synn egentli. men men Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tenkte jeg skulle pakke (LES: helle ut) ut alle små tinga i no plastposer etterpå før jeg drar Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 får ikkje sett noen andre raketter en våres egne her nesten, litt synn egentli.men men Nesten ingen som kjøper raketter? Eller bor du langt fra andre? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 får ikkje sett noen andre raketter en våres egne her nesten, litt synn egentli.men men Nesten ingen som kjøper raketter? Eller bor du langt fra andre? er vell det siste der alle andre i bygda reiser bort, og vi skal ha besøk så blir bare oss nesten. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er virkelig klar nå. Tenk sikkerhet ikveld folkens! Så gjør vi vårt ihvertfall for å holde skadeantallet nede. Bruk briller. Tennstaver hvis man har, ikke eksprimenter. Håper så mange som mulig kan filme og gi produktomtaler i ettertid!! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det skal eg. Kommer ikkje til å bruke tennstav, har litt blanda erfaring med det... Kommer til å legge ein del filmer ut. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vi bruker gassbrenner til å tenne fyrverkeri i år Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Flesket til med en Svea "Swordsman" sånn på tampen idag for å runde av kjøpet. Kjører kun raketter i år siden det ikke blir noe raketter mer i årene fremover. Lenke til kommentar
Noxid Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hvis noen av dere har kjøpt sånn street sun eller hva det heter (De som spinner og skifter farge 3 ganger ellerno) anbefaler jeg dere å putte de i en fakkel boks hvor stearinen er helt flytende. Prøvde dette og det var utrolig rått=P Hele flammen fikk den fargen som spinneren hadde og flammen ble i tillegg ganske stor. Men rygg unna for stearinen spruter. Kos dere ikveld folkens =) Endret 31. desember 2007 av Noxid Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jeg tok meg en tur til Europris i dag også, og endte opp med å kjøpe enda en pakke med speed fire. Endret 31. desember 2007 av Johold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå