Vice Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Skal ha den feiteste raketten på slaget... Big Bertha holder? Hvem selger disse spanske rakettene med det SINNSYKE drønnet i Tromsø? Tror "Big Bertha" er noe av det feiteste du får innenfor denne slags fyrverkeri, men ikke forvent deg noe bakoversveis eller aha-opplevelse av den. Endret 31. desember 2007 av Vice Lenke til kommentar
Debate Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Finnes ingen "feiteste" raketter i Norge. Er 150 gram krutt som er maks tillatte i en enkelt ladning. Dette er "ingenting" i forhold til utlandet. Big Bertha har forresten 150 gram krutt = maks tillatte mengde. Endret 31. desember 2007 av Debate Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Edit: Dritkjipt at det gikk galt for de 4 fra Rogaland. Men hva faen da? Sitte i et hus sammen og operere ? Var garantert noen kilo krutt i den kjelleren Best av alt er vel og kjøre mainstream Kjøp og fyr av som det er laget for Endret 31. desember 2007 av Alastor Fjernet upassende innhold for tråden Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal multisolen spikres opp på horisontal stolpe?? Trodde den ikke klarte å skifte retning da...Men men kan godt gjøre det slik jeg om du (eller andre) vet at det funker... blir sikkert mye tøffere da! Ja det funker Jeg pleier å spikre den på en påle for å skåne veggen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 - Jeg er glad jeg lever Dritkjipt at det gikk galt for de 4 fra Rogaland. Men hva faen da? http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/12/31/522531.html Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg skal ut å kjøpe mer ting i dag, noen som synes jeg bør ta BIZZY BAG eller en til Big Bang? Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ikke kjøp 2 Big Bang. Du kan få utrolig mye annet bra for såpass penger. Hva skal du med alt smådritet ? Blir jo så lei! :!: Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ikke kjøp 2 Big Bang. Du kan få utrolig mye annet bra for såpass penger. Hva skal du med alt smådritet ? Blir jo så lei! :!: Har fetteren min på besøk og faren min og faren hans. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ikke kjøp 2 Big Bang. Du kan få utrolig mye annet bra for såpass penger. Hva skal du med alt smådritet ? Blir jo så lei! :!: Har fetteren min på besøk og faren min og faren hans. Tviler på at 2 voksene mennesker gidder og se på all den bakke dritten, er det 2 voksene kjøp en power pack elelr no. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 De beste rakettene er de små spanske. som ser kjipe ut siden de er så små og er ensfargete utenpå. Men som sagt. 150gr er maks i raketter. Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen her inne som pleier å få småbrente fingertupper etter at alt av fyrverkeriene er brukt opp, syns det er litt av sjarmen jeg Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det har eg ikkje opplevd... Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Noen her inne som pleier å få småbrente fingertupper etter at alt av fyrverkeriene er brukt opp, syns det er litt av sjarmen jeg Jepp, er alltid så frosen på fingrene at jeg ikke merker at jeg har brent meg på fingra. I år skal jeg bruke en lang lighter ikke mere fyrstikker Endret 31. desember 2007 av Pc Lynet Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 - Jeg er glad jeg lever Dritkjipt at det gikk galt for de 4 fra Rogaland. Men hva faen da? http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/12/31/522531.html lurer på hva forsikring selskapet sier jeg Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal ha den feiteste raketten på slaget... Big Bertha holder? Hvem selger disse spanske rakettene med det SINNSYKE drønnet i Tromsø? Tror "Big Bertha" er noe av det feiteste du får innenfor denne slags fyrverkeri, men ikke forvent deg noe bakoversveis eller aha-opplevelse av den. Testet en sånn igår (har en 3-4 stk. liggende på lager ) Vell, på den størrelsen hadde jeg ventet meg noe mer ut av den da, virker som om mest av kruttet gikk med på oppskytningen Men det var Definitivt et heftig smell! Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 jeg bor i rogaland Men du har alle lemmer og kroppsdeler i behold (foreløpig)? hehe ja =) Jeg bor i Stavanger, og det er ikke sjelden at jeg ser eller hører om "fyrverkeri-kriger" (jeg linket til en i min forrige post). Ikke rart det er mange skader her i Rogaland. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Da har jeg vært på Svea og Europris i dag også. Dagens liste: Svea 1x Big Bang 1x Micro Fountain 1x Crackling Bombs 2x Blink Bomber 1x Crackling Whip EuroPris: 4x Mega Jumping Jack Betalt fra egen lomme. 289,- *Oppdatert inn i fyrverkeriinnkjøp* Liste: 5x Kulebatteri (Europris) 1x Speedfire (Europris) 2x Storm Tennstikker (Europris) 5x Knitter fritz (Europris) 4x Mega Jumping Jack (Europris) --------------- 1x Pakke med: 21stk Multi flash 20stk Knitter Fritz 20stk Snake 12stk Camelia Jordsol 6stk Multiflash 21stk Speedfire 1x Mega Jumping Jack 12x Jumping Jack Pakken var fra Europris --------------- 2x Big Bang (Svea) 5x Overhylere (Svea) 6x Sun Street (Svea) 1x Monster Tank (Svea) 2x Crackling Whip (Svea) 2x King Airbomb (Svea) 1x Crackling Balls 150pcs (Svea) 3x Blink Bomber (Svea) 1x Crackling Bombs (Svea) 1x Micro Fountain (Svea) 965.81,- Endret 31. desember 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Noxid Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har vært på jakt etter hylere i siden 10 idag morges og har ikke funnet en eneste hyler=P Vært på europris, smart club, roma og Ica. Alle er utsolgt for hylere.. Må være noen stor handlere der ute:P Endte opp med 7 pakker air bombs isteden ;D Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har vært på jakt etter hylere i siden 10 idag morges og har ikke funnet en eneste hyler=P Vært på europris, smart club, roma og Ica. Alle er utsolgt for hylere.. Må være noen stor handlere der ute:P Endte opp med 7 pakker air bombs isteden ;D Plantasjen? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har vært på jakt etter hylere i siden 10 idag morges og har ikke funnet en eneste hyler=P Vært på europris, smart club, roma og Ica. Alle er utsolgt for hylere.. Må være noen stor handlere der ute:P Endte opp med 7 pakker air bombs isteden ;D Har du prøvd svea? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå