Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Hvis bruken av beskyttelsesbriller demper skadene på mennesker (som jeg tror det kommer til og gjøre) så er et nytt lass med sikkerhetsbriller og en herlig nyttårsaften til neste år sikret. :dribble:

7556760[/snapback]

mhm... jeg liker ikke svea er de bra? kansje jeg burte bare kjøpe og prøve har aldri likt har kjøpt litt .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akk, det er en grunn til at fyrverkeri har 18 års aldersgrense.

7556573[/snapback]

Burde vært strengere.

7556590[/snapback]

hvorfor dert?? det burte vært fra 12-18 år ved hensyn fra en voksen er mange som drikker seg fulle og ikke hvet hva de gjør der fikk de den i trynbet :cry:

7556613[/snapback]

Nettop. Skulle ikke vært lov i det hele tatt, med mindre du er utdannet pyrotekniker, alt for mange ulykker som skjer pga. fyrværkeri.

Lenke til kommentar

Det begynner over hele landet den 27 til 31.

Svea er et bra merke med de mest populere pakkene på markedet, flest reklamer og størst utbrett.

Hvis du liker bakkefyrverkeri så bør den første pakken din bli Blackjack (billigpakke) eller BigBang (113 Lunter og tenne på :dribble: )

Endret av 77Bandit
Lenke til kommentar

Svea er et bra merke med de mest populere pakkene på markedet, flest reklamer og størst utbrett.

7556857[/snapback]

Feil! I Rogaland begynner de å selge fyrverkeri to dager før. Det er et prøveprosjekt de driver med. De vil minske tallene på ulykker og fyrverkeri som sendes opp før det er tillat.

Lenke til kommentar

Ok, hakke jeg hørt om.

Svea Norge sier att de slepper sine varer den 27 og annet motstrider demmes besjed til brannvesenet og politiet.

Europris kan kansje sleppe litt tidligere.

hvis dere hører noen smell av og til er dette ofte grunnet at folk som jobber på lager ofte snasker med seg noen godsaker fra jobben :dribble: .

Lenke til kommentar

7556857[/snapback]

Feil! I Rogaland begynner de å selge fyrverkeri to dager før. Det er et prøveprosjekt de driver med. De vil minske tallene på ulykker og fyrverkeri som sendes opp før det er tillat.

7556870[/snapback]

men blir det ikke en J****** kø de to dagene da?

Lenke til kommentar
Jeg Anbefaler på det sterkeste "BIGBANG"

5 Raketter, 3 Fontener, 6 Airbombs, 2 Batterier, 12 spinnere og utrolig mye mer. :dribble:

Det blir ikke så stor kø pga det er utallige butikker som selger men det blir ikke enkelt heller. :hmm:

7556904[/snapback]

den så fin ut! ca pris får den da? er det samme pris overalt? eller billigere noen steder?

Lenke til kommentar
Sveas Pris 199,-

Jeg Lover at denne pakken ikke kommer til og skuffe deg. :thumbup:

7557357[/snapback]

den gjør nok ikke det til prisen da kan jeg kjøpe den pluss masse annent!!

finner vi noe på europris i år og hva??

(77bandit gleder du deg mye? du har vært her i helee dag da jeg har vært inniom? :thumbup::thumbup: og er du pyroteknikker?

Lenke til kommentar

Delvis, kan litt men er ikke pyrotekniker.

jeg syns det er utrolig att pakken er så billig men det er sant.

kunne ikke finne noen pris på MegaPack forde jeg har litt dårlig tid nå.

Priser kan finnes i produktkatalogene og reklamene under kategorien Informasjon på Sveafireworks.com

kommer tilbake i morra, chao :cool:

Endret av 77Bandit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...