Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) oi sann Glemte de nye reglene xD De som ble skadet pga den ulykken ber egntelig om det Endret 31. desember 2007 av bowlingman Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Som jeg sa tidligere drev de og kombinerte dynamitt med raketter da det smallt. Huset lettet fra grunnmuren - se på nyhetene da vell Lurer på om en av dem var brukere her... Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vedder på at mange som har kjøpt batteriet Xerox fra Svea blir utrolig skuffa etter de 10 første sekundene Har jeg betalte 279,- for en crappy fontene ? Film Batteriet begynner med en utrolig slapp fontene. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Som jeg sa tidligere drev de og kombinerte dynamitt med raketter da det smallt.Huset lettet fra grunnmuren - se på nyhetene da vell Lurer på om en av dem var brukere her... Synes det hørtes litt voldsomt at huset letta fra grunnmuren men Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Om det finnes vanlig fyrverkeri som kan lette et hus fra grunnmuren vil jeg gjerne vite hva det er Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Om det finnes vanlig fyrverkeri som kan lette et hus fra grunnmuren vil jeg gjerne vite hva det er TNT Ikke noe normalt hvertfall, da må du tømme ut kruttet av det du har kjøpt og legge lunte til det:P Endret 31. desember 2007 av bowlingman Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Så dere ikke hva han skrev? Dynamitt er ikke akkurat fyrverkeri!! Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kanskje det var noen av Latterkongens knitter fritz bomber. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Så dere ikke hva han skrev? Dynamitt er ikke akkurat fyrverkeri!! Jeg skrev ikke noe normalt ihvertfall Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som vet om noen fete batterier fra Plantasjen, Europris eller Spectra? (ikke de der store kassene som koster flere hundre kroner, men heller noe billigere og mindre som gir mye effekt?) Må få mora eller faren min til å handle noe også - noe litt større enn bare noen hylere og sånn Har ikke sett noe fra svea i posten dessverre, men jeg tror jeg vet hvor de holder til, for jeg så noen selge fyrverkeri utenfor det ene lille senteret i byen (og der vet jeg svea har vært før, så da vil jeg tro det er de), så hvis det er noen kule fra dem og - nevn med, så kanskje vi drar innom å ser om det er de lol Men Bibbo, det batteriet..hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Familiens liste i år: Svea: 1x 24-karat Rakettpakke 1x Monster Tank (6stk) 1x Micro Fountain 1x King Airbomb 2x Crackling Balls Europris: 1x Big Star Rakett 1x Stjernesortiment Rakettpakke 1x Multisol 2x Magic Whip (Betalte for en men oppdaget etterpå at to stk hadde hengt ihop ) 1x Jumping Jack Nova: 1x Magnum Battery 1x TNT Batteri 2x Stjerneskudd Svea-capsen ligger klar Vitsen med å teipe foran King Airbombene er vel å få mer lyd, eller? Endret 31. desember 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
OnFire Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kjøper siste rest i morgen. Listen ser slik ut: Star Track x2 Multi Power x5 5 pakker Chili Shots Stjerne Sortiment Hylere Etter det skal vel alt være i boks Noen andre som skal handle? Vi nærmer oss 150 sider dere! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har noen småting eg må få tak i, noen esker med mega blink får håpe dem har dem i morgen (dag) siden dem skulle få nye varer 31 desember. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som vet om noen fete batterier fra Plantasjen, Europris eller Spectra? (ikke de der store kassene som koster flere hundre kroner, men heller noe billigere og mindre som gir mye effekt?)Må få mora eller faren min til å handle noe også - noe litt større enn bare noen hylere og sånn Har ikke sett noe fra svea i posten dessverre, men jeg tror jeg vet hvor de holder til, for jeg så noen selge fyrverkeri utenfor det ene lille senteret i byen (og der vet jeg svea har vært før, så da vil jeg tro det er de), så hvis det er noen kule fra dem og - nevn med, så kanskje vi drar innom å ser om det er de lol Men Bibbo, det batteriet..hvor mye koster det? www.plantasjen.no der kan du se fyrverkerikatalogen dems Har noen småting eg må få tak i, noen esker med mega blink får håpe dem har dem i morgen (dag) siden dem skulle få nye varer 31 desember. Jeg ELSKER de megablinkene de varer lenge og er nydelig å se på, blir nesten blenda av lyset Rart det er så mye futt i noe så lite Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fant noe snacks hos Svea.se: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 hehe ja, dem er ganske kraftige Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fant noe snacks hos Svea.se: Synes det så stusselig ut med småting der jeg, bare dyrt Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hei. SKal handle bittegrann fyrverkeri i morgen på Europris. Jeg trenger derfor litt hjelp av dere. Kriterier (): 1. Billig. Skal ikke svi av mange tikronene på dette her. 40 kroner maks per ting. 2. Ikke pinnestyrt Ikke kommenter pengebruken eller pinne/bakkebasert. Goscinny Endret 31. desember 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fant noe snacks hos Svea.se: Synes det så stusselig ut med småting der jeg, bare dyrt Var ikonene og bakgrunnene jeg mente egentlig Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hmm det er jo masse fint og billig på europris tror det er lettere om du tar en titt i reklamebladet fra der hvis du har fått det eller du kan dra dit å se http://www.europris.no/modules/module_123/...id=333&D=2/ der kan du laste ned reklameavisen med fyrverkeri og se selv Endret 31. desember 2007 av bowlingman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå