Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen fete batterier fra Plantasjen, Europris eller Spectra? (ikke de der store kassene som koster flere hundre kroner, men heller noe billigere og mindre som gir mye effekt?)

Må få mora eller faren min til å handle noe også - noe litt større enn bare noen hylere og sånn :p

 

Har ikke sett noe fra svea i posten dessverre, men jeg tror jeg vet hvor de holder til, for jeg så noen selge fyrverkeri utenfor det ene lille senteret i byen (og der vet jeg svea har vært før, så da vil jeg tro det er de), så hvis det er noen kule fra dem og - nevn med, så kanskje vi drar innom å ser om det er de ;) lol

 

Men Bibbo, det batteriet..hvor mye koster det?

Lenke til kommentar

Familiens liste i år:

 

Svea:

1x 24-karat Rakettpakke

1x Monster Tank (6stk)

1x Micro Fountain

1x King Airbomb

2x Crackling Balls

 

Europris:

1x Big Star Rakett

1x Stjernesortiment Rakettpakke

1x Multisol

2x Magic Whip (Betalte for en men oppdaget etterpå at to stk hadde hengt ihop :p)

1x Jumping Jack

 

Nova:

1x Magnum Battery

1x TNT Batteri

2x Stjerneskudd

Svea-capsen ligger klar :)

 

Vitsen med å teipe foran King Airbombene er vel å få mer lyd, eller? :p

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Noen som vet om noen fete batterier fra Plantasjen, Europris eller Spectra? (ikke de der store kassene som koster flere hundre kroner, men heller noe billigere og mindre som gir mye effekt?)

Må få mora eller faren min til å handle noe også - noe litt større enn bare noen hylere og sånn :p

 

Har ikke sett noe fra svea i posten dessverre, men jeg tror jeg vet hvor de holder til, for jeg så noen selge fyrverkeri utenfor det ene lille senteret i byen (og der vet jeg svea har vært før, så da vil jeg tro det er de), så hvis det er noen kule fra dem og - nevn med, så kanskje vi drar innom å ser om det er de ;) lol

 

Men Bibbo, det batteriet..hvor mye koster det?

www.plantasjen.no

 

 

der kan du se fyrverkerikatalogen dems

 

Har noen småting eg må få tak i, noen esker med mega blink :p

får håpe dem har dem i morgen (dag) siden dem skulle få nye varer 31 desember.

 

Jeg ELSKER de megablinkene de varer lenge og er nydelig å se på, blir nesten blenda av lyset :p

 

Rart det er så mye futt i noe så lite

Lenke til kommentar

Hei. SKal handle bittegrann fyrverkeri i morgen på Europris. Jeg trenger derfor litt hjelp av dere. Kriterier (:ninja:):

 

1. Billig. Skal ikke svi av mange tikronene på dette her. 40 kroner maks per ting.

2. Ikke pinnestyrt

 

Ikke kommenter pengebruken eller pinne/bakkebasert. :)

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...