Krankemot Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 blir ingen fyrverkeri på meg i år, feste midt i kr.sand sendtrum hvor det er forbud mot fyrverkeri. men kan egentlig ikke si jeg tar det så tungt.-mer tid til drikking & kos -mer penger til fyll og taxi hjem -batteriene som har stått på rommet i 1 år får stå 1 år til Når du tenner på det batteriet må du være serlig forsiktig, for det kan veldig godt hende at lunta har blitt ødelagt sånn at den ikke brenner så sakte som den skal, men at det sier BOOM med en gang. Så, ikke hold hodet over artikkelen når du tenner på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Liste: 5x Kulebatteri (Europris) 1x Speedfire (Europris) 2x Storm Tennstikker (Europris) 5x Knitter fritz (Europris) --------------- 1x Pakke med: 21stk Multi flash 20stk Knitter Fritz 20stk Snake 12stk Camelia Jordsol 6stk Multiflash 21stk Speedfire 1x Mega Jumping Jack 6x Jumping Jack Pakken var fra Europris --------------- 1x Big Bang (Svea) 5x Overhylere (Svea) 6x Sun Street (Svea) 1x Monster Tank (Svea) 1x Crackling Whip (Svea) 2x King Airbomb (Svea) 1x Crackling Balls 150pcs (Svea) 1x Blink Bomber (Svea) Dagens innkjøp Er det rart fyrverkeri blir fobudt når 12 åringer springe rundt med det der. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Liste: 5x Kulebatteri (Europris) 1x Speedfire (Europris) 2x Storm Tennstikker (Europris) 5x Knitter fritz (Europris) --------------- 1x Pakke med: 21stk Multi flash 20stk Knitter Fritz 20stk Snake 12stk Camelia Jordsol 6stk Multiflash 21stk Speedfire 1x Mega Jumping Jack 6x Jumping Jack Pakken var fra Europris --------------- 1x Big Bang (Svea) 5x Overhylere (Svea) 6x Sun Street (Svea) 1x Monster Tank (Svea) 1x Crackling Whip (Svea) 2x King Airbomb (Svea) 1x Crackling Balls 150pcs (Svea) 1x Blink Bomber (Svea) Dagens innkjøp Er det rart fyrverkeri blir fobudt når 12 åringer springe rundt med det der. Det står ganske trygt. Ligger på rommet nå ved sidenav meg Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har aldri fått lov til å ha så mye og jeg er 16... Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du vil bli så lei, at du etterhvert eksprimenterer mer å mer og ender opp med å gjøre noe helt annet enn å sette det trygt på bakken. Tenne på. Løpe vekk. Se på. Lenke til kommentar
OnFire Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vurderer å kjøpe et par batterier hos enten Europris eller Festival i morgen. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Blir bare et par pakker happy spring på meg, det holder i massevis. Kanskje et batteri også. Skal man på fest er det ikke så ideelt å drasse med seg så mye fyrverkeri, må vite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vurderer å kjøpe et par batterier hos enten Europris eller Festival i morgen. Noen anbefalinger? Multipower gir mest for pengene, uten tvil. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Finner du Thunder25 til halv pris (25,-) som jeg gjorde mener jeg det er minst like bra. Noen vil si de er identiske og du sparer jo tross alt hele 5 kr. Lenke til kommentar
OnFire Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er ikke de veldig små? Kan vel ikke være så bra til 30kr, eller? Er ikke de veldig små? Kan vel ikke være så bra til 30kr, eller? Snakker da om Multi Power Batteriene. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tro meg De er meget bra ! Har selv 6 slike og 6 thunder 25 iår. Her er film av 2 Multipower Smeller bra og har en flott knitre finale. Lenke til kommentar
OnFire Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ser faktisk overraskende bra ut Tror jeg kjøper et par sånne Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Syns ærlig talt at navnet på tråden ser og er dum. Håper dere moderatorer/moderatoren tar til vettet og endrer den tilbake når "straffen" er ferdig... Gleder meg til nyttår Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 5x Kulebatteri (Europris) 1x Speedfire (Europris) 2x Storm Tennstikker (Europris) 5x Knitter fritz (Europris) --------------- 1x Pakke med: 21stk Multi flash 20stk Knitter Fritz 20stk Snake 12stk Camelia Jordsol 6stk Multiflash 21stk Speedfire 1x Mega Jumping Jack 6x Jumping Jack Pakken var fra Europris --------------- 1x Big Bang (Svea) 5x Overhylere (Svea) 6x Sun Street (Svea) 1x Monster Tank (Svea) 1x Crackling Whip (Svea) 2x King Airbomb (Svea) 1x Crackling Balls 150pcs (Svea) 1x Blink Bomber (Svea) Hva slags foreldre har du da? Lar de deg virkelig få fyre opp alt det? Er ikke noe rart det kan bli totalforbud jeg er 15 og jeg har en pakke med 100 hylere jeg får lov til å fyre på det er alt. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Vurderer å kjøpe et par batterier hos enten Europris eller Festival i morgen. Noen anbefalinger? Gå for Festival, da får du kvalitet og mye for pengene Om du finner Big Boy-batteriet fra festival vil jeg anbefale det. Fikk dessverre ikke tak i det selv dette året Endret 30. desember 2007 av Bakke Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nytt og dumt navn ja.. Trodde modifisering ikke var lov jeg. Og bruk på dyr? hahaha. den var bra da. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 5x Kulebatteri (Europris)1x Speedfire (Europris) 2x Storm Tennstikker (Europris) 5x Knitter fritz (Europris) --------------- 1x Pakke med: 21stk Multi flash 20stk Knitter Fritz 20stk Snake 12stk Camelia Jordsol 6stk Multiflash 21stk Speedfire 1x Mega Jumping Jack 6x Jumping Jack Pakken var fra Europris --------------- 1x Big Bang (Svea) 5x Overhylere (Svea) 6x Sun Street (Svea) 1x Monster Tank (Svea) 1x Crackling Whip (Svea) 2x King Airbomb (Svea) 1x Crackling Balls 150pcs (Svea) 1x Blink Bomber (Svea) Hva slags foreldre har du da? Lar de deg virkelig få fyre opp alt det? Er ikke noe rart det kan bli totalforbud jeg er 15 og jeg har en pakke med 100 hylere jeg får lov til å fyre på det er alt. Fetteren min og faren hans og faren min og jeg er med da. Lenke til kommentar
OnFire Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vurderer å kjøpe et par batterier hos enten Europris eller Festival i morgen. Noen anbefalinger? Gå for Festival, da får du kvalitet og mye for pengene Om du finner Big Boy-batteriet fra festival vil jeg anbefale det. Fikk dessverre ikke tak i det selv dette året Hvilken prisklasse snakker vi da? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fetteren min og faren hans og faren min og jeg er med da. Får da håpe det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du får det vertfal travelt om om rundt 20 timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå