F.torres Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Og sånne klapper slanger smeller og bråker en del, og hvis du tar ut de småe kulene av krutt inni dem så er det en del morro med dem husker ikke helt hvor de selger dem.. Er fra festival trur jeg. sånn lang remse som smeller? har masse av de 7 stykker som er små en stor fra europris og en mellom stor som fulgte med power pack;D Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Og sånne klapper slanger smeller og bråker en del, og hvis du tar ut de småe kulene av krutt inni dem så er det en del morro med dem husker ikke helt hvor de selger dem.. Er fra festival trur jeg. sånn lang remse som smeller? har masse av de 7 stykker som er små en stor fra europris og en mellom stor som fulgte med power pack;D Ja det er den lange remsa som skal være rød tror jeg Prøv å ta ut alle de krutt kulene fra en og ta litt papir og legg dem sammen inni der, snurr papiret sammen og så surrer du el teip rundt der igjen, men sett i ei lunte før du teiper kan hende det blir ett lite smell da Endret 30. desember 2007 av Gramex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva skal jeg med lunter? Gjøre som meg. Tape den fast til et tomt batteri, tenne på og rette den mot en vettskremt onkel! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som vet om der de selger fra Festival i nærheten av Manglerud/Høyenhall? Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tenne på de så alle de små røra som er i en jumping jack tennes. En lunte fører til ett lite rør. Hvis du vet hva jumpingjack er så sjønner du det!!! Særing Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tråden stenges i 5 minutter mens dere alle får tenke over følgende regel som akkurat ble innført: Ikke diskuter modifisering av fyrverkeri - dette er brudd på norsk lov, og som dere ser av hendelsene i rogaland i kveld rimelig livsfarlig og, uansett hvor "peil" enkelte mener de har. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sånn. Da kan vi kanskje diskutere fyrverkeri i gode normale former? Rapporter tull, spam og idiot, så kan vi holde tråden god og oversiktelig til i morgen kveld . Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Har noen tips til sånn pakke som inneholder mest småting sånn om Big Bang? Jeg er mest glad i bakketing. Batteri er kjedelig. Så er det noen som vet om en pakke med bakketing? Helst ikke Big Bang eller 150pack med crackling balls siden det har jeg fra før. Og post link i tillegg. Ærlig talt Latterkongen, kan jeg ikke helt forstå at du vil ha mer småtteri. Big Bang er jo full av det. Alt det andre småtteriet fra andre produsenter er omrent likt... Men hvis du absolutt vil ha mer småtteri annbefaler jeg fra Europris Multisol 15kr ---Et "hjul" som du spikrer opp på en stolpe eller lignende. Roterer raskt runt og lager et kult hypnotisk lys, varer i over 2 minutter og skifter retning 3 ganger Camelia Jordsol 10kr ---Du må ha en glatt overflate eks. is Endret 30. desember 2007 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ok, jeg drev på å skreiv noe ista, men det var stengt da jeg postet.. Kanskje ikke så lurt å poste det alikevel Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Får ønske godt nytt år da Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Da er det 24t til det braker løs Endret 30. desember 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Runar777 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Multisol 15kr ---Et "hjul" som du spikrer opp på en stolpe eller lignende. Roterer raskt runt og lager et kult hypnotisk lys, varer i over 2 minutter og skifter retning 3 ganger Skal multisolen spikres opp på horisontal stolpe?? Trodde den ikke klarte å skifte retning da... Men men kan godt gjøre det slik jeg om du (eller andre) vet at det funker... blir sikkert mye tøffere da! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 23 timer og 56 minutter Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Her vil det brake løs ifra klokken 18 =D Vurderer og kjøpe noe mer imorgen. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja godt nytt år selvom det er 24 timer til:D håper folk sender opp masse fyrverkeri men husk ikke modifiser og bruk briller hold sikkerhetsavstanden og gjørr riktig og du vil se vi har kansje fyrverkeri til neste år Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 blir ingen fyrverkeri på meg i år, feste midt i kr.sand sendtrum hvor det er forbud mot fyrverkeri. men kan egentlig ikke si jeg tar det så tungt. -mer tid til drikking & kos -mer penger til fyll og taxi hjem -batteriene som har stått på rommet i 1 år får stå 1 år til Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skal kjøpe 2 batteri til i morgon vist eg våkner Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvilke ? =) Jeg vurderer et Star Track eller en Icake. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tror jeg skal få tak i noen slike enkeltskudd i morgen vis det er igjen... Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som vet hvem som selger Kruttrøyk batteriet i år? Klarer aldri å huske det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå