Mr.Anki Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen flere som har bilder eller ? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg kjøpte en 4 pack med 100 skudd fra festival det er aldri 100 skudd som kommer opp, det kommer kansje en 10-20 stykker men de har fetere effekt enn de på europris noen som hvet noe om det? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg kjøpte en 4 pack med 100 skudd fra festival det er aldri 100 skudd som kommer opp, det kommer kansje en 10-20 stykker men de har fetere effekt enn de på europris noen som hvet noe om det? Trur det var nokon som skreiv her at det ikkje var noko effekt på dei, at det bare var noko kuler som gjekk opp og ikkje noko meir. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Min erfaringer er at mange 100 skudds batteri til runt 10 kr stopper opp før de er ferdig. Edit: Effekten er dog veldig bra synes jeg. Røde og grønne lys som skytes opp en 20 meter i raskt tempo. Skal visst være en sølvkomet på slutten. Men den har jeg ikke sett på europris varianten. Fyr av en Multipower og et 100 skudds batteri så blir det samme effekt som en såkalt "mine" Endret 30. desember 2007 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Tror du unge Latterkongen har råd til Playboy pakken som visst nok koster ca 10 000? Endret 30. desember 2007 av Ban-One Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Sjekk ut http://www.fireworks.com massevis av greier på den siden, synd det ikke er i norge De har en pakke med 3245 ting i, koster ikke så mye, litt over 299$ bare. Gå inn på assortments og side 3 øverst. Endret 30. desember 2007 av Gramex Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hadde noen giddi å poste link av playboy? Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Mitt fyrverkeri i år. Burde smelle godt. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg kjøpte en 4 pack med 100 skudd fra festival det er aldri 100 skudd som kommer opp, det kommer kansje en 10-20 stykker men de har fetere effekt enn de på europris noen som hvet noe om det? Trur det var nokon som skreiv her at det ikkje var noko effekt på dei, at det bare var noko kuler som gjekk opp og ikkje noko meir. Ja de jeg har hatt fra europris før har bare vært 100 skudd me forskellige farger. det ene skuddet her var med gull hale opp osv.. så på det jeg har så er effekten bedre men mindre skudd. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har noen tips til sånn pakke som inneholder mest småting sånn om Big Bang? Jeg er mest glad i bakketing. Batteri er kjedelig. Så er det noen som vet om en pakke med bakketing? Helst ikke Big Bang eller 150pack med crackling balls siden det har jeg fra før. Og post link i tillegg. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vet ikke noen om de. Men de fra Europris er uten smell ihvertfall. Men det blir et pent show hvis man har f.eks 10 stk sammen. Viktig: Noen som vet hvem som importerer batteriet Spooky? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Mitt fyrverkeri i år. Burde smelle godt. Er det en Multipower som er plukket i biter der? Mye gøy med sånne Har forresten plukket en Star Track også i biter, og det er mye gøy det! Smeller som fy, og sette dem oppned i grusen, så skuddet blir liggende igjen så blir drønnet "en del" kraftigere. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har noen tips til sånn pakke som inneholder mest småting sånn om Big Bang? Jeg er mest glad i bakketing. Batteri er kjedelig. Så er det noen som vet om en pakke med bakketing? Helst ikke Big Bang eller 150pack med crackling balls siden det har jeg fra før. Og post link i tillegg. Hvis batteri blir kjedelig, gå LANGT unna hus og folk, sett det oppned, tenn på å spring alt du orker så langt unna som du kan fra det. Nei det høres enda kjedeligere ut. Jeg lover deg at det ikke er kjedelig, men du kan sett chili shot oppned også, da fly hele røret opp i lufta så kommer den stjerna som skal spregne i lufta på bakken, men ikke gjør det nær folk og hus Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nå kom denne bakert på forrige side... Da prøver jeg igjen og håper på seriøst svar: Har noen tips til sånn pakke som inneholder mest småting sånn om Big Bang? Jeg er mest glad i bakketing. Batteri er kjedelig. Så er det noen som vet om en pakke med bakketing? Helst ikke Big Bang eller 150pack med crackling balls siden det har jeg fra før. Og post link i tillegg. Nå har folk hjelp deg med det her mye syns jeg se i brosjyrene du har fått i posten eller dra ned og spørr de som selger det. kjøp dynamitt harry fra festival? si hvor mye du har tenkt og bruke på det da? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nå kom denne bakert på forrige side... Da prøver jeg igjen og håper på seriøst svar: Har noen tips til sånn pakke som inneholder mest småting sånn om Big Bang? Jeg er mest glad i bakketing. Batteri er kjedelig. Så er det noen som vet om en pakke med bakketing? Helst ikke Big Bang eller 150pack med crackling balls siden det har jeg fra før. Og post link i tillegg. Nå har folk hjelp deg med det her mye syns jeg se i brosjyrene du har fått i posten eller dra ned og spørr de som selger det. kjøp dynamitt harry fra festival? si hvor mye du har tenkt og bruke på det da? Kan være mellom 1-400kr Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nå kom denne bakert på forrige side... Da prøver jeg igjen og håper på seriøst svar: Har noen tips til sånn pakke som inneholder mest småting sånn om Big Bang? Jeg er mest glad i bakketing. Batteri er kjedelig. Så er det noen som vet om en pakke med bakketing? Helst ikke Big Bang eller 150pack med crackling balls siden det har jeg fra før. Og post link i tillegg. Nå har folk hjelp deg med det her mye syns jeg se i brosjyrene du har fått i posten eller dra ned og spørr de som selger det. kjøp dynamitt harry fra festival? si hvor mye du har tenkt og bruke på det da? Kan være mellom 1-400kr Jeg anbefaler deg å kjøpe 1 jumping jack. koster vel ca 1 krone eller noe. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nå kom denne bakert på forrige side... Da prøver jeg igjen og håper på seriøst svar: Har noen tips til sånn pakke som inneholder mest småting sånn om Big Bang? Jeg er mest glad i bakketing. Batteri er kjedelig. Så er det noen som vet om en pakke med bakketing? Helst ikke Big Bang eller 150pack med crackling balls siden det har jeg fra før. Og post link i tillegg. Nå har folk hjelp deg med det her mye syns jeg se i brosjyrene du har fått i posten eller dra ned og spørr de som selger det. kjøp dynamitt harry fra festival? si hvor mye du har tenkt og bruke på det da? Kan være mellom 1-400kr Jeg anbefaler deg å kjøpe 1 jumping jack. koster vel ca 1 krone eller noe. Hvor da Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nå kom denne bakert på forrige side... Da prøver jeg igjen og håper på seriøst svar: Har noen tips til sånn pakke som inneholder mest småting sånn om Big Bang? Jeg er mest glad i bakketing. Batteri er kjedelig. Så er det noen som vet om en pakke med bakketing? Helst ikke Big Bang eller 150pack med crackling balls siden det har jeg fra før. Og post link i tillegg. Nå har folk hjelp deg med det her mye syns jeg se i brosjyrene du har fått i posten eller dra ned og spørr de som selger det. kjøp dynamitt harry fra festival? si hvor mye du har tenkt og bruke på det da? Kan være mellom 1-400kr Jeg anbefaler deg å kjøpe 1 jumping jack. koster vel ca 1 krone eller noe. Hvor da europris Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Og sånne klapper slanger smeller og bråker en del, og hvis du tar ut de småe kulene av krutt inni dem så er det en del morro med dem husker ikke helt hvor de selger dem.. Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nå kom denne bakert på forrige side... Da prøver jeg igjen og håper på seriøst svar: Har noen tips til sånn pakke som inneholder mest småting sånn om Big Bang? Jeg er mest glad i bakketing. Batteri er kjedelig. Så er det noen som vet om en pakke med bakketing? Helst ikke Big Bang eller 150pack med crackling balls siden det har jeg fra før. Og post link i tillegg. Nå har folk hjelp deg med det her mye syns jeg se i brosjyrene du har fått i posten eller dra ned og spørr de som selger det. kjøp dynamitt harry fra festival? si hvor mye du har tenkt og bruke på det da? Kan være mellom 1-400kr Jeg anbefaler deg å kjøpe 1 jumping jack. koster vel ca 1 krone eller noe. Kjøp masse jumping jack. Så "demonterer" du de.. da har du en million med lunter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå