Gramex Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Å NEI!!!! De sender opp før tiden!! Merket det jeg også. Det går ikke mer enn 15 minutter mellom hver gang jeg hører et svakt drønn i det fjerne. Bare koslig det da Pinneraketter og sånne som ligner på leker ja.. http://www.regjeringen.no/nb/dep/jd/presse....html?id=488448 Endret 30. desember 2007 av Gramex Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Her piper det og smeller jevnt nå, bor på bygda så er minimalt med purk her Endret 30. desember 2007 av bowlingman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Å NEI!!!! De sender opp før tiden!! Merket det jeg også. Det går ikke mer enn 15 minutter mellom hver gang jeg hører et svakt drønn i det fjerne. Bare koslig det da Ja, det er faktisk akkurat det det er. Du får en god følelse inni deg som sier at det snart er nyttårsaften. Det er ikke mye som kan sammenlignes med den følelsen. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har noe å si om Sveas Absolute Mix ? Er den verdt 119,- eller bør jeg heller investere i enda et Star Track ? (har 3 fra før) Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nå har jeg ordna med noe skikkelig heftig stoff, så nå skal naboens postkasse få kjørt seg. Den han har stjal han av meg, så klager han ryker søppeldunken(e) og. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sånn er tøft Fy faen og flaska blir varm xD Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har power star en egen hjemmeside? Power star fireworks er de som blir solgt på europris så er det noen egen side de har? Europris er så uoversiktlig Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvis du hadde evnen til og lese ville du sjønt og lest at jeg har foresatte tilstede når jeg sender opp. Det er ufattelig hvor mange folk som ikke følger med - vær takknemmelig for at jeg i det hele tatt gidder og legge de ut og PASS DINE EGNE SAKER!!!. Nå over til noe helt annet... Skal dere kjøpe noe i morra eller har dere handla ferdig? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har power star en egen hjemmeside? Power star fireworks er de som blir solgt på europris så er det noen egen side de har? Europris er så uoversiktlig Lenke til kommentar
varmit Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har ikke kjøpt noe enda Håper på å få kjøpt noe greier i morgen. Noen som vet om noen bra pakker med litt forskjellig bra ting i? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Big bang er bra Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Nei de hadde en i 2002 men den ble lagt ned - produktene kunne man finne på lch-import.dk før med de er fjernet derfra nå. Nesten så ikke PowerStar eksisterer... Endret 30. desember 2007 av Ban-One Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg tror jeg stikker til europris for å kjøpe mer speed fire, sammen med moren min. Kjøpte en pakke med dem i går også, men har brukt opp nesten alle sammen på kinaputtlaging. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det er dumt hvis det blir totalforbud mot fyrverkeri eller bare bakketing. Da får jeg aldri kjøpt så mye jeg vil når jeg er 18. Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har ikke kjøpt noe enda. Skal kjøpe i mårra. Har noen erfaring med sånne Rambo Kid pakke??? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har ikke kjøpt noe enda. Skal kjøpe i mårra.Har noen erfaring med sånne Rambo Kid pakke??? Link? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nope ikke her... Handler vel noen Airbombs i morra tror jeg - ikke no serlig mer - har vel 2 - 3 kilo krutt allerede. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvis du hadde evnen til og lese ville du sjønt og lest at jeg har foresatte tilstede når jeg sender opp.Det er ufattelig hvor mange folk som ikke følger med - vær takknemmelig for at jeg i det hele tatt gidder og legge de ut og PASS DINE EGNE SAKER!!!. det står at kun personer over 18 kan tenne på, men nå skal jeg slutte gjør ikke dette for å være stygg altså, er bare spøk noen som har noen spesielle raketter som de vil sende opp kl. 12? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Siden det er siste salgs dag i morgen, er det da stor sannsynelighet for at enkelte varer er satt ned i pris? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Siden det er siste salgs dag i morgen, er det da stor sannsynelighet for at enkelte varer er satt ned i pris? Pinneraketter garantert vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå