Mr.Anki Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nok en gang fine videoer Ban-One Ser ut til at jeg kjøper noe mer smått i morra. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Blir det forbudt med de smårakettene også? Eller er det bare pinneraketter? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Oops...dobbelposta Endret 30. desember 2007 av Ban-One Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er det vidoer fra tiligere nyttårsaftener du viser Ban-One? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nei, alle er tatt i går og i dag... Lenke til kommentar
crazyexsplosions Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bra videoer ban-one. hvor får du tak i dei airbombene ? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jasså. Du er klar over at det er ulovelig å fyre opp mer enn en sigarett før i morgen klokken 18.00 femt til 1. januar 02.00. Du burde ivertfall følge de reglene som gjelder for fyrverkeri selv, før du begynner å kalle andre som ikke gjør det idioter. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ti Still - Jeg har fulgt ALLE sikkerhetsreglene. Tenk heller på deg selv før du dømmer alle andre... Je fyrer kansje opp før tiden men demp musikken og stikk øret ut vinduet. Du vill i det fjerne kunne høre raketter, ja du hørte riktig. Å NEI!!!! De sender opp før tiden!! Det er fakta - her i lillestrøm koser folk seg med litt på kvelden og purken gjør ikke no før etter nyttår. BTW: Alastor og Nilsi kalte alle for idioter...Ikke jeg...Følg med Endret 30. desember 2007 av Ban-One Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) jeg tenkte nok mer på dem som mekka på fyrverkeri jeg! btw, ban-one har heller ikke lov til å sende opp raketter alene, har dermed ikke fulgt ALLE sikkerhetsreglene. uansett, hva slags kl.12 raketter har dere? Endret 30. desember 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Espein Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg kjøpte meg 36 airbombs, synest de er så tøffe Lenke til kommentar
crazyexsplosions Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Her er det eg har kjøpt: hylender slanger (batteri fra europirs) x1 jumping jack X24 mega jumping jack X2 multiflash 9 pack X2 multiflash 12 pack X2 camelia jordsol X2 snake X2 gullfontene x2 løvebrøl X2 speedfire X4 knitter fritz x2 store stjerneskudd X8 små stjerneskudd X8 tanks x2 bilder kommer senere her kommer bildene: p.s dette stuffet :jumping jack X24 mega jumping jack X2 multiflash 9 pack X2 multiflash 12 pack X2 camelia jordsol X2 snake X2 kintter fritz x2 kommer fra dei 2 crazy mix pakkene. Endret 30. desember 2007 av crazyexsplosions Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 jeg prøver IGJEN. Kommer det til å bli forbudt med småraketter sånne som holder seg på bakken? Eller er det bare pinneraketter? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ti Still - Jeg har fulgt ALLE sikkerhetsreglene.Tenk heller på deg selv før du dømmer alle andre... Je fyrer kansje opp før tiden men demp musikken og stikk øret ut vinduet. Du vill i det fjerne kunne høre raketter, ja du hørte riktig. Å NEI!!!! De sender opp før tiden!! Det er fakta - her i lillestrøm koser folk seg med litt på kvelden og purken gjør ikke no før etter nyttår. BTW: Alastor og Nilsi kalte alle for idioter...Ikke jeg...Følg med Det spiller ingen rolle du om følger alle sikkerhetsregler. Du rakker ned på folk som bryter loven når du selv bryter den, det blir litt for idiotisk spørr du meg. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 jeg prøver IGJEN. Kommer det til å bli forbudt med småraketter sånne som holder seg på bakken? Eller er det bare pinneraketter? Det er bare Pinnerakettene Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 jeg prøver IGJEN. Kommer det til å bli forbudt med småraketter sånne som holder seg på bakken? Eller er det bare pinneraketter? Hva mener du med raketter som holder seg på bakken? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg trodde "bakkesjafs" som tankser og spinnere og sånt også ble ulovlig? Lenke til kommentar
TheUnforgiven Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bare Tanks og annet fyrverkeri som ser ut som leker. Tror jeg da... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 jeg prøver IGJEN. Kommer det til å bli forbudt med småraketter sånne som holder seg på bakken? Eller er det bare pinneraketter? Hva mener du med raketter som holder seg på bakken? Sånne småe raketter vet ikke hva jeg skal kalle dem Sånne som piper eller snurrer rundt altså små raketter sånne billigere småting Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Står på regjeringa eller hva sia heter at det er bare pinneraketter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Å NEI!!!! De sender opp før tiden!! Merket det jeg også. Det går ikke mer enn 15 minutter mellom hver gang jeg hører et svakt drønn i det fjerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå