Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her Er Noen Noen.

www.sveafireworks.com

www.hanssons.se

www.fyrverkeri.nu

www.mc-boden.se/Fyrverkeri/fyrverkeriprislista%202000.htm

PS husk og ikke bli tatt ;)

Purken liker det ikke helt vettu

7555829[/snapback]

er vel lov og kjøpe da det er lov og selge i norge? de selger hele året i svergie da!

Lenke til kommentar

77Bandit, det virker virkelig som om du kjører mye til sverige.. hahaha

har aldri blitt stoppet i noen toll jeg, ingen jeg kjenner heller. Det var 1 gang, bror mi og en kamerat kjørte over grensa på moped uten hjelm, 2 på 1 moped. Da ble de stoppa, men slapp jo videre uten noe pes..

Kjør over, handle med deg det du vil, og kjør hjem.. Ekke vanskligere.

Det var bare enkelte ting som ble ulovlig i sverige, som feks ThunderKing, som mange tok fingrene med. De selger fyrverkeri hele året rundt.

Vil heller ikke si det er så billig, mye bra og billig i Norge, men feks de svææære pakkene er nok mye billigere i Sverige ja.

Lenke til kommentar
Akk, det er en grunn til at fyrverkeri har 18 års aldersgrense.

7556573[/snapback]

Burde vært strengere.

7556590[/snapback]

hvorfor dert?? det burte vært fra 12-18 år ved hensyn fra en voksen er mange som drikker seg fulle og ikke hvet hva de gjør der fikk de den i trynbet :cry:

Lenke til kommentar

For håpe det ikke blir flere skadde mennesker i år da.

forrige nyttårsaften var det 24 tror jeg som ble blinde eller fikk alvorlige øyenskader pga fyrverkeri.

Etter nyttår hørte jeg på radioen at det mulugens skulle bli forbudt og selge fyrverkeri til neste år. :cry:

Dette ble det heldigvis ikke noe av siden Svea Fireworks gir bort over 800 Sikkerhetsbriller. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...