Mr.Karlsen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) De begynner og selge dem 27 til 31 tror jeg så de har ikke kommet i butikkvinduene ennå :!: Endret 22. desember 2006 av 77Bandit Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 kult hvet du når de begynner og selge i svergie?? er det billig i svergie hvor mye ca koster en pakke som koster 500 i norge? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg tror de er på samme tid, når det gjelder pris så er det litt billigere for de samme pakkene men det er mange nye artikkler som ikke finnes i norge som er billige og sjokkerende bra. Anbefaler kort sagt og kjøpe i sverige. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 ok ok er det en link til en side i svergie der de selger? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Her Er Noen Noen. www.sveafireworks.com www.hanssons.se www.fyrverkeri.nu www.mc-boden.se/Fyrverkeri/fyrverkeriprislista%202000.htm PS husk og ikke bli tatt Purken liker det ikke helt vettu Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Her Er Noen Noen. www.sveafireworks.com www.hanssons.se www.fyrverkeri.nu www.mc-boden.se/Fyrverkeri/fyrverkeriprislista%202000.htm PS husk og ikke bli tatt Purken liker det ikke helt vettu 7555829[/snapback] er vel lov og kjøpe da det er lov og selge i norge? de selger hele året i svergie da! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg tror det ble forbudt i sverige også altså men er ikke helt sikker. Her er en ganske konkret artikkel http://sr.se/vast/nyheter/artikel.asp?artikel=763298 Du Kan Altids Prøve For Tollen Har Mye Og Gjøre Om dagen Har du båt så blir det ikke noe problem da Endret 22. desember 2006 av 77Bandit Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 77Bandit, det virker virkelig som om du kjører mye til sverige.. hahaha har aldri blitt stoppet i noen toll jeg, ingen jeg kjenner heller. Det var 1 gang, bror mi og en kamerat kjørte over grensa på moped uten hjelm, 2 på 1 moped. Da ble de stoppa, men slapp jo videre uten noe pes.. Kjør over, handle med deg det du vil, og kjør hjem.. Ekke vanskligere. Det var bare enkelte ting som ble ulovlig i sverige, som feks ThunderKing, som mange tok fingrene med. De selger fyrverkeri hele året rundt. Vil heller ikke si det er så billig, mye bra og billig i Norge, men feks de svææære pakkene er nok mye billigere i Sverige ja. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Akk, det er en grunn til at fyrverkeri har 18 års aldersgrense. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 jeg har aldri blitt stoppa i svergie. har kjøpt fyrverkeri der før og. men de har sikkert stort utvalg nå! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Akk, det er en grunn til at fyrverkeri har 18 års aldersgrense. 7556573[/snapback] Burde vært strengere. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vet, faktisk er jeg en del i sverige. Visste vikelig ikke at det var fyrverkeri i sverige hele året. har ikke sett før men en venn av meg som bor i gøteborg visste om en butikk i sentrum som ble stengt av Purken. jeg tror heller det er mindre og mer ufalige ting som selges fx Hylere osv. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Akk, det er en grunn til at fyrverkeri har 18 års aldersgrense. 7556573[/snapback] Burde vært strengere. 7556590[/snapback] hvorfor dert?? det burte vært fra 12-18 år ved hensyn fra en voksen er mange som drikker seg fulle og ikke hvet hva de gjør der fikk de den i trynbet Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det burde vært lov og kjøpe små raketter,airbombs og bakkefyrverkeri for 12 og oppover fra 18 og utover skulle det vært kraftigere batterier. mer kan man ikke forlange fra samfunnet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Håndtering av fyrverkeri i synlig beruset tilstand er etter hva jeg vet ganske så ulovlig. Aldersgrense burde være 20 år samtidlig som det burde bli innført sertifikat (a là førerkortet/jegerprøven) på de kraftigste rakettene/batteriene. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 For håpe det ikke blir flere skadde mennesker i år da. forrige nyttårsaften var det 24 tror jeg som ble blinde eller fikk alvorlige øyenskader pga fyrverkeri. Etter nyttår hørte jeg på radioen at det mulugens skulle bli forbudt og selge fyrverkeri til neste år. Dette ble det heldigvis ikke noe av siden Svea Fireworks gir bort over 800 Sikkerhetsbriller. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 800 sikkerhetsbriller? Haha, det blir som å selge uran og gi bort 14 bokser med jod. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tok Feil.... 1.000.000 Beskyttelsesbriller skal deles ut Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 er det 100 sikekrt de selger til neste år også? skulle vært båbudt og kjøpe briller ate alle måtte det Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Hvis bruken av beskyttelsesbriller demper skadene på mennesker (som jeg tror det kommer til og gjøre) så er et nytt lass med sikkerhetsbriller og en herlig nyttårsaften til neste år sikret. Endret 22. desember 2006 av 77Bandit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå