Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Var på plantasjen isted for å sjekke (ligger 2 min herifra). Der solgte de ikke fyrverkeri idag. Butikken var åpen. Tror at det kun er lovlig å selge Lørdag og Mandag, her i Hordaland ihvertfall. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg prøver for ente gang : Er det noen som har noen erfaringer med rakettpakker fra Cosmos? Er veldig nysgjerrig på om jeg har gjort et bra kjøp... Vist det er ingen som svarer deg så er det ingen som har prøvd den... Kva med å prøve den? Så slepper vi andre å gå i fella vist det er ein dårlig pakke Lenke til kommentar
OnFire Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg prøver den ikke før nærmere midnatt på nyttårsaften... Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Årets handel: Spectra: Kjøp en, få en på kjøpet 2stk Janus Bomber 279kr 2stk Thunder Cascade 79kr SmartClub\Festival: 1stk SmartSpesial\PowerPack 4 149kr 1stk Kometen rakettsett 79kr Totalt: 586kr Noen som har sett Janus eller thunder Cascade? Prøvde en Janus Bombe i går og den var nydelig. Skuddene gikk veldig høyt og fylte hele himmelen med de fineste effekter. Skulle kjøpe flere i dag, men da var de fri Thunder Cascade har jeg ingen erfaring med. Synes produktene til Spectra holder veldig høy kvalitet. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg prøver den ikke før nærmere midnatt på nyttårsaften... Prøv den no du så kan vi kjøpe den i morgon Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Til OnFire Søk på nettet da vel. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 16 innlegg er fjernet fra tråden. Minner om at fjortissposting generellt sett ikke er tillatt på forumet her. Seriøs diskusjon er en sikker vinner. Lenke til kommentar
crazyexsplosions Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Årets handel: Spectra: Kjøp en, få en på kjøpet 2stk Janus Bomber 279kr 2stk Thunder Cascade 79kr SmartClub\Festival: 1stk SmartSpesial\PowerPack 4 149kr 1stk Kometen rakettsett 79kr Totalt: 586kr Noen som har sett Janus eller thunder Cascade? Prøvde en Janus Bombe i går og den var nydelig. Skuddene gikk veldig høyt og fylte hele himmelen med de fineste effekter. Skulle kjøpe flere i dag, men da var de fri Thunder Cascade har jeg ingen erfaring med. Synes produktene til Spectra holder veldig høy kvalitet. hvor får du kjøpt spectra produkter? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Var på plantasjen isted for å sjekke (ligger 2 min herifra). Der solgte de ikke fyrverkeri idag. Butikken var åpen. Tror at det kun er lovlig å selge Lørdag og Mandag, her i Hordaland ihvertfall. Det gjelder vel både Hordaland og Rogaland? Er ikke lov å begynne salget før dagen før nyttårsaften. Akkurat nå rundt nyttår er det skikkelig kjipt å bo i Hordaland, ja Endret 30. desember 2007 av Bakke Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Blir vel noe klasse 4 fyrverkeri fra Engelsrud i år også. De har noen ganske fantastiske effekter, vi går sammen 4-5 hustander og spleiser på ett forrykende show Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Blir vel noe klasse 4 fyrverkeri fra Engelsrud i år også. De har noen ganske fantastiske effekter, vi går sammen 4-5 hustander og spleiser på ett forrykende show Høyrest lurt ut... Er det dyrt med klasse 4 fyrverkeri? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Til Vice: Chilli Shots selges på de fleste steder som selger Festival. Det kan være forskjellig fra hvilke butikker som selger Festival. Kanskje noen Oslo-folk her kan hjelpe deg. Men chilli shot er absoulutt verdt pengene. Ok takk, jeg får snuse litt rundt imorgen så håper jeg at jeg finner noen. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Mitt fyrverkeri i år! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Blir vel noe klasse 4 fyrverkeri fra Engelsrud i år også. De har noen ganske fantastiske effekter, vi går sammen 4-5 hustander og spleiser på ett forrykende show Høyrest lurt ut... Er det dyrt med klasse 4 fyrverkeri? Jeg tør påstå at man får mer valuta for pengene, i og med at Det er ganske store effekter, og litt annerledes. Men enkelte artikler er naturligvis sinnsykt dyre. Men det som gjør det dyrt er at man må leie inn en pyrotekniker til å rigge opp og fyre av, og da tar de litt ekstra for fyrverkeriet også.Men en annen fordel med det igjen er at pyroteknikeren setter opp showet sånn at det blir ett ordentlig show med oppbygning og avslutning. Og dere kan bare lene dere tilbake og nyte synet, og champagnen, uten å være redde for personskader elelr lignende. Heldigvis har jeg en onkel som har tatt klasse4 kurset og som har lov til å rigge og fyre, og da får vi artiklene til innkjøpspris også Eller så kan du jo ta kurset på egenhånd http://www.engelsrudnfi.no/default.pl?showPage=209 Endret 30. desember 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) wow stoltz ... Skal sei du slår på stortromma i år. Endret 30. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Prøvde en Janus Bombe i går og den var nydelig. Skuddene gikk veldig høyt og fylte hele himmelen med de fineste effekter. Skulle kjøpe flere i dag, men da var de fri Thunder Cascade har jeg ingen erfaring med. Synes produktene til Spectra holder veldig høy kvalitet. Takk, kan ikke vente med å fyre av en Janus i morgen. Får håpe du får tak i flere Endret 30. desember 2007 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Mitt fyrverkeri i år! *bilde* Sattan, skal du rekke å fyre opp alt det, må du vel snart starte?!? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Mitt fyrverkeri i år! *bilde* Sattan, skal du rekke å fyre opp alt det, må du vel snart starte?!? Ja, vet ikke helt. Tanken var jo å hamstre slik at jeg slapp å kjøpe til neste år. Får se. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 En sprengladning har gått av i en leilighet i Rogaland Fem personer er alvorlig skadd og huset står i full brann. Hvis dette kommer av fyrverkeri så ryker vel hele dritten til neste år, og ikke bare raketter. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) En sprengladning har gått av i en leilighet i Rogaland Fem personer er alvorlig skadd og huset står i full brann. Hvis dette kommer av fyrverkeri så ryker vel hele dritten til neste år, og ikke bare raketter. Sveafirewoks som har mekka ei kniter fritz bombe? EDIT: Saken. Endret 30. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå