Slurt-is Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 De fleste raketter og slikt ligger allerede på youtube: http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 De fleste raketter og slikt ligger allerede på youtube:http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search Svea ja... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 BigJaffa: Du må Laste ned ZIP filen - pakke den ut og så spille dem. Du må spille dem i VLC Mediaplayer eller Windows Media Player. Filene er i god kvalitet men med god kompresjon - med andre ord kan en treg PC spille dem... Lykke Til Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva bilr det film av Ban-One ? Ta noe som går opp i lufta da Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som vet hvordan kulebatteriet til power star (europris, kr 7.99) er? har kjøpt to slike... hadde ett slikt i fjor, det skyter opp 100 kuler ett verandre i en fart. dem eksploderer ikkje eller noe slikt Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som vet hvordan kulebatteriet til power star (europris, kr 7.99) er? har kjøpt to slike... hadde ett slikt i fjor, det skyter opp 100 kuler ett verandre i en fart. dem eksploderer ikkje eller noe slikt Jeg synes den er ganske bra. Noen som har video av .35 monster? Lenke til kommentar
Runar777 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som vet hvordan kulebatteriet til power star (europris, kr 7.99) er? har kjøpt to slike... hadde ett slikt i fjor, det skyter opp 100 kuler ett verandre i en fart. dem eksploderer ikkje eller noe slikt okei, var litt usikker på om de eksploderte, eller ikke. Hvordan er lyden da noe hyling eller noe? Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Film av .35 Monster Ingen hyling på kulebatteriene til Europris såvidt jeg vet. Kun fargekuler. Endret 30. desember 2007 av Bibbo Lenke til kommentar
Runar777 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som vet hvordan kulebatteriet til power star (europris, kr 7.99) er? har kjøpt to slike... hadde ett slikt i fjor, det skyter opp 100 kuler ett verandre i en fart. dem eksploderer ikkje eller noe slikt Jeg synes den er ganske bra. Noen som har video av .35 monster? Tror de blir bra jeg og! Film fra .35 Monster ligger på fyrverkeri portalen! Trykk Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som vet hvor de selger "Chilli Shots" i Oslo (sentrum)? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sjå den nedbørsfronten som kommer inn over vastlandet i morgon kl 1200 og korleis den forandrer seg!!! Linky Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ban-One, fine videoer. Håper du kan legge inn mer etter nyttår. Endret 30. desember 2007 av Ken_Boy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kjøpte Eldorado hps Svea! Pluss litt småtteri (røykkuler og crackle balls blant annet). Gleder meg til å fyre opp detta! =D Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Til Vice: Chilli Shots selges på de fleste steder som selger Festival. Det kan være forskjellig fra hvilke butikker som selger Festival. Kanskje noen Oslo-folk her kan hjelpe deg. Men chilli shot er absoulutt verdt pengene. Lenke til kommentar
crazyexsplosions Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Her er det eg har kjøpt: hylender slanger (batteri fra europirs) x1 jumping jack X24 mega jumping jack X2 multiflash 9 pack X2 multiflash 12 pack X2 camelia jordsol X2 snake X2 gullfontene x2 løvebrøl X2 speedfire X4 knitter fritz x2 store stjerneskudd X8 små stjerneskudd X8 tanks x2 bilder kommer senere Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Føler denne tråden er litt på vei ned innholdsmessig. Nå snakker vi fyrverkeri og hjelper hverandre ting folk lurer på. Filmer og bilder må det bare komme mer av =) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Og hva har det å si? Ingenting, veit av erfaring, man lærer av sine feil. Fint for deg da latterkongen. Men det er jo litt synd at du er så j***a gammel at du ikkje er i stand til å tenne nokon av luntene Føler denne tråden er litt på vei ned innholdsmessig. Nå snakker vi fyrverkeri og hjelper hverandre ting folk lurer på. Filmer og bilder må det bare komme mer av =) Du veit at latterkongne kommer til å spame meir her? Men folkens KOM MED FILMER!! Vi er bare to som har kommet med filmer her! Endret 30. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg husker den gangen jeg også kjøpte masse smått. Hadde det minst et halvt år etter nyttår, men det var gøy da. Trygg nyttår feiring i alle fall. Lenke til kommentar
duligot Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skal kjøpe mer i morgen . fordi jeg har klart å sprenge alt jeg hadde kjøpt ,men hvor burde jeg dra . Kjøpte på svea men jeg synes det blir litt dyrt og kjederlig utvalg :S . Vet noen hvor man kan få kjøpt "røykbomber" For noen år siden kjøpte jeg njoe som het "merlins magiske røyk kuler" på obs men nå har de gått over til å selge svea produkter. Lenke til kommentar
OnFire Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg prøver for ente gang : Er det noen som har noen erfaringer med rakettpakker fra Cosmos? Er veldig nysgjerrig på om jeg har gjort et bra kjøp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå