edge Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kan ikke du fortelle oss om det duger da? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg var ute og testet noen happy sppring i stad, den ene gikk fint opp og sprengte ved ca 20 meter. Den andre kom vel kansje bare 10 og sprengte der den så mye større ut, og det datt gnister ned noen som hvet hvorfor ? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Her laster jeg opp en Zip fil som inneholder Chilli Shots, Knitter Fritz, Micro Foundtain og Street Sun. Alle er filmet uten stativ på kalde kvelder...ble for og være helt ærlig litt sjokka av smellet på Chilli Shoten som dere kansje ser Husk at disse filene har Jeg lagd og jeg ønsker at dere vennligst ikke sender dem til andre, laster dem opp på YouTube eller overfører de til andre Websider som Fyrverkeriportalen uten at det blir sakt i fra om til meg på PM eller på MSN. Med andre ord..Frihet under ansvar... More to Come Fyrverkeri.zip MVH Ban-One Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Plukket opp disse hos Svea. Litt skuffet over at de var utsolgt av "Swordsman" pakkene men tok den "neste i rekka" istedet. Fant også en rakett ved navn "Sidewinder 7x Union" som jeg ikke har sett i noen brosjyrer noe sted. Hadde opprinnelig tenkt på "Toro" raketten, men karen bak disken sa at de ikke hadde denne i år og anbefalte "Big bertha" istedet. "Big Bertha" hadde jeg i fjor og ble ikke helt overbevist rett og slett, men det skal sies at været var absolutt ikke optimalt under oppskytingen. Her selte de El toro, men den kom en dag for seint. Jeg hadde Sidewinder 7x Union for 2 år siden å var veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
OnFire Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Joda Men bare lurte på om noen som hadde en noen gode erfaringer med den typen raketter. Pleier alltid å kjøpe Power-pakker fra Europris Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Så bra ut det! Mye lunter der. Noen som har forslag til en slags Airbomb-sammenkobling? Tenker å tape sammen 4-5 Chilli og få de til å gå av mer eller mindre samtidig. Kan jo evt være flere å tenne på, men hadde vært digg å fått det i en slags kobling. Noen som er kreative ? =p Tape dem slik at luntene peker inn mot hverandre. Da kan man ta et stjernerab (også hos noen helt feilaktig kalt stjerneskudd) ned slik at alle luntene blir tent. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jeg var ute og testet noen happy sppring i stad, den ene gikk fint opp og sprengte ved ca 20 meter. Den andre kom vel kansje bare 10 og sprengte der den så mye større ut, og det datt gnister ned noen som hvet hvorfor ? Mulig kvalitetskontrollen for Happy Springs er satt lavere eller er ikke-eksisterende? Eventuelt kan det være at kruttladningen var større på den første eller omvendt(eller bakvendt). Endret 29. desember 2007 av edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 I fjor hadde jeg en happy spring som kom ut sidelengs. Mulig den falt, men det liker jeg ikke å tro. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jøss, ingen er visst takknemmelige for videoene Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jøss, ingen er visst takknemmelige for videoene Joda, fikk endelig vite hva Chilli Shots er. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ok Respons er det som gjør at jeg gidder vettu Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Veldig bra. Håper på mer. Men lyden henger forsatt litt etter her. Eller bildet. Det stemmer ikke helt sammen ihvertfall. Lenke til kommentar
OnFire Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Chilliene var imponerende må jeg si! Tenker jeg tar en tur å kjøper dem på nyttårsaften. Men har du noe erfaring med fyrverkeri fra Cosmos Ban-One? Er rakettpakkene bra? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jeg har dessverre ikke noen kunskaper når det gjelder Cosmos pakken din. Bibbo: Jeg antar at siden det går bra og spille de for de andre er det nok noe feil med VLC/Mediaplayer'en din... Har noen andre det samme problemet? Endret 29. desember 2007 av Ban-One Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg har dessverre ikke noen kunskaper når det gjelder Cosmos pakken din.Bibbo: Jeg antar at siden det går bra og spille de for de andre er det nok noe feil med VLC/Mediaplayer'en din... Har noen andre det samme problemet? Jeg hadde problemer, men det funket i den zip-filen din. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja, det er den du egentlig skal laste ned... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fine videoer ja, Ban-One Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har vell fyrverkeri til et par tusen kroner som venter på meg nå.. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har vell fyrverkeri til et par tusen kroner som venter på meg nå.. Bilde ? Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fått andre til å handle for deg ? Bilder ? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå