F.torres Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Heftig ! Har et spørsmål til deg : Du har jo begge. Er Star Track og Big Thunder like store ? Det har vært mye spekulert i om de er like. Jeg har big thunder og star track hjemme de er like store og "røra" ser også like store ut. hvet ikke om effekten er lik. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 I dag har jeg fått kjøpt en del Men gidder ikke å ramse opp alt. Her er en film som viser veldig bra hvordan man ikke bør bruke fyrverkeri (selvom det ser litt morsomt ut) http://www.youtube.com/watch?v=29u8yLtGR3s Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Han derre ban-one begynner å bli litt vel varm i trøya! Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Heftig ! Har et spørsmål til deg : Du har jo begge. Er Star Track og Big Thunder like store ? Det har vært mye spekulert i om de er like. Ja, de er omtrent like store. Effekten er dog ikke helt den samme, selv om jeg ikke helt husker forskjellen . Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ok. Utifra filmen på festival sine sider ser Big Thunder meget bra ut (selv om det er x2). Noen som har testet rakettene i stjernesortiment? Hvordan er de ? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Laster bildene fra kamera til pc nå. bilder kommer snart Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Liste: 5x Kulebatteri (Europris) 1x Speedfire (Europris) 2x Storm Tennstikker (Europris) 5x Knitter fritz (Europris) 4x Mega Jumping Jack (Europris) --------------- 1x Pakke med: 21stk Multi flash 20stk Knitter Fritz 20stk Snake 12stk Camelia Jordsol 6stk Multiflash 21stk Speedfire 1x Mega Jumping Jack 12x Jumping Jack Pakken var fra Europris --------------- 2x Big Bang (Svea) 5x Overhylere (Svea) 6x Sun Street (Svea) 1x Monster Tank (Svea) 2x Crackling Whip (Svea) 2x King Airbomb (Svea) 1x Crackling Balls 150pcs (Svea) 3x Blink Bomber (Svea) 1x Crackling Bombs (Svea) 1x Micro Fountain (Svea) Mitt FyrverkeriInnkjøp 965.81,- Endret 22. desember 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Årets fyrverkeri, kjøpt på Europris: 3x Big Star raketter, kr 19,99 pr. stk 1x Power King rakett, kr 149,- 2x Multi Power batterier, kr 29,99 pr. stk 1x Gullfontene, kr 34,99 1x Cascade batteri, kr 299,- Legger meg på en litt konservativ linje i år, da en del av det jeg kjøpte i fjor ikke ble benyttet. På dette bildet gjelder dette alt det småtjafset øverst til høyre: 1 pakke Grisehyl (25 stk/pakke) 1 pakke Spyfluer (14 stk/pakke) 3 pakker Spyfluer (6 stk/pakke) 1 pakke Megablink (6 stk/pakke) 1 pakke Happy Spring fontener (3 stk/pakke) 1 pakke Kjempeveps (8 stk/pakke) 7x Ville Veps 1x All In One fontene 2x Tank Trenger ikke så mye fyrverkeri for eget bruk, da jeg kl 23 på nyttårsaften mest sannsynlig kommer til å stikke innom nærmeste bar for å henge med venner, drikke og feire selve nyåret. Og som kjent hører jo ikke fyrverkeri og alkohol sammen... Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Liste: 5x Kulebatteri (Europris) 1x Speedfire (Europris) 2x Storm Tennstikker (Europris) 5x Knitter fritz (Europris) --------------- 1x Pakke med: 21stk Multi flash 20stk Knitter Fritz 20stk Snake 12stk Camelia Jordsol 6stk Multiflash 21stk Speedfire 1x Mega Jumping Jack 6x Jumping Jack Pakken var fra Europris --------------- 1x Big Bang (Svea) 5x Overhylere (Svea) 6x Sun Street (Svea) 1x Monster Tank (Svea) 1x Crackling Whip (Svea) 2x King Airbomb (Svea) 1x Crackling Balls 150pcs (Svea) 1x Blink Bomber (Svea) Dagens innkjøp Hvor mye koster alt det der??? Har enda ikke kjøpt. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Du kommer hvertfall å ha mye å henge fingra i Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hadde en del ting der ja Latterkongen, mange lunter Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Så akkuratt på Tv2 og bestemmelsen er satt - si farvel til pinnestyrte raketter Regner med at dette bare er en "myk start" på vei mot totalforbud mot alt fyrverkeri for privatpersoner. Om tallet på ulykker vil gå drastisk ned etter rakettforbud er jo det flott, men med alle barn og komplette idioter som ikke kan håndtere fyrverkeri er det vel tvilsomt. Lenke til kommentar
hekk Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Dagens innkjøp. Overasskende lite kø klokken 10.30 idag! Endret 29. desember 2007 av hekk Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Liste: 5x Kulebatteri (Europris) 1x Speedfire (Europris) 2x Storm Tennstikker (Europris) 5x Knitter fritz (Europris) --------------- 1x Pakke med: 21stk Multi flash 20stk Knitter Fritz 20stk Snake 12stk Camelia Jordsol 6stk Multiflash 21stk Speedfire 1x Mega Jumping Jack 6x Jumping Jack Pakken var fra Europris --------------- 1x Big Bang (Svea) 5x Overhylere (Svea) 6x Sun Street (Svea) 1x Monster Tank (Svea) 1x Crackling Whip (Svea) 2x King Airbomb (Svea) 1x Crackling Balls 150pcs (Svea) 1x Blink Bomber (Svea) Dagens innkjøp Hvor mye koster alt det der??? Har enda ikke kjøpt. 662,87 men det var ikke jeg som betalte. Endret 29. desember 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Liste: 5x Kulebatteri (Europris) 1x Speedfire (Europris) 2x Storm Tennstikker (Europris) 5x Knitter fritz (Europris) --------------- 1x Pakke med: 21stk Multi flash 20stk Knitter Fritz 20stk Snake 12stk Camelia Jordsol 6stk Multiflash 21stk Speedfire 1x Mega Jumping Jack 6x Jumping Jack Pakken var fra Europris --------------- 1x Big Bang (Svea) 5x Overhylere (Svea) 6x Sun Street (Svea) 1x Monster Tank (Svea) 1x Crackling Whip (Svea) 2x King Airbomb (Svea) 1x Crackling Balls 150pcs (Svea) 1x Blink Bomber (Svea) Dagens innkjøp Hvor mye koster alt det der??? Har enda ikke kjøpt. 662,87 men det var ikke jeg som betalte. Ok. Har enda ikke kjøpt skjønner du. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Sjønte ikke hva du mente med at jeg var varm i trøya men... Her kommer en ny video av Knitter Fritz - laster opp de andre hvert øyeblikk. De nye videoene er av høy oppløsning og i Widescreen Click Me Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det ble ikke så mye på meg i år. Har kjøpt en Power Pack, en 24-karat, par-tre romerske lys, og en 250-pack med noen små raketter. Alt dette var fra Svea. Kjøpte også et svært romersk lys fra Festival. Når jeg får litt til penger, skal jeg kjøpe en Two-In-One. Dette kommer på til sammen 750 kr. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nå har jeg tatt ut kruttet (+lunta) fra en crackling ball og lagt det i en annen cracking ball pluss det som er der frafør. Og så tvinnet luntene sammen i og teipa hele ballen. Gleder meg til nyttårsaften Lenke til kommentar
pesk92 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Svea: -Crackling Balls Mega pack -Space Inferno -King airbomb *4 -El Toro -Swordsman -Big bang -Eldorado Nova: -Monster mix Festival: -Chilli Shot -Tanks (12pakning) -Grisehyl *3 -Color pearl *4 -klapperslange *4 Årets handel Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Så bra ut det! Mye lunter der. Noen som har forslag til en slags Airbomb-sammenkobling? Tenker å tape sammen 4-5 Chilli og få de til å gå av mer eller mindre samtidig. Kan jo evt være flere å tenne på, men hadde vært digg å fått det i en slags kobling. Noen som er kreative ? =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå