Anon25 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kan du poste bilde av fyrverkeriet ditt?Er mest interresert i KinaPjuttene... Hva var leverandøren? Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Smeller de? De knitrer litt og lager såvidt lyd. Endret 29. desember 2007 av Ken_Boy Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Da har jeg fått handlet inn raketter. Tenkte jeg ville legge ut noen bilder av de her Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ok, laster opp et bilde i kveld av mitt stuff . Kjøpte Big Bang fra Svea, og sånn 6 meter med knatterbånd plus en 100 pack med speedfire. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Her er mine ting... Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nesten alle fyrverkeriartiklene jeg hadde planlagt å kjøpe, inkludert Chilli Shot, Power Pack nr. 4, Thunder 25 og Dynamitt-Harry, var utsolgt i bygda i dag da jeg kom klokken 13.30. De begynte å selge i dag tidlig. Folk har gått helt bananas her i år. Fikk kjøpt noe likevel: 1 x Professorens Pyrolab (småtteri-pakke) 99 kr 2 x Magical Barrage (romerlys) 10 kr 2 x Demon Thunderstorm (batteri) 40 kr 3 x 6 Happy Spring 29 kr 1 x Power Box Missile (batteri) 35 kr 1 x Victory Spring (batteri) 149 kr 2 x Orion Radar (mini-raketter) 35 kr Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i kruttrøyk rundt krsand? Det er et batteri med 25 skudd eller noe i, og de er sabla kraftige, alle som solgte den i fjor selget den ikke å år nettopp fordi de er så kraftige. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bilder av dagens innkjøp. Gleder meg som en unge til å sende opp. Btw: Er Big Thunder og Star Track mer eller mindre det samme? Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Edit. ble en dobbelpost Endret 29. desember 2007 av Bibbo Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Har nettopp satt på en Sun Street under en tanks, dytta inn to knitter fritz og en storm tennstikker (for å ta fyr enkelere) EDIT: Satt 1 overhyler inni Sun streeten på den pimpa tanksen pluss en på siden, i tillegg til en knitter fritz ved hjulet. Tanksen kommer ikke til å kunne bevege på hjulene siden de ikke treffer bakken men den kommer til å sprenge brukbart Endret 29. desember 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har nettopp satt på en Sun Street under en tanks, dytta inn to knitter fritz og en storm tennstikker (for å ta fyr enkelere) Ja no var du tøff Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har nettopp satt på en Sun Street under en tanks, dytta inn to knitter fritz og en storm tennstikker (for å ta fyr enkelere) EDIT: Satt 1 overhyler inni Sun streeten på den pimpa tanksen pluss en på siden, i tillegg til en knitter fritz ved hjulet. Tanksen kommer ikke til å kunne bevege på hjulene siden de ikke treffer bakken men den kommer til å sprenge brukbart Ja no var du tøff Enig Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Har nettopp satt på en Sun Street under en tanks, dytta inn to knitter fritz og en storm tennstikker (for å ta fyr enkelere) EDIT: Satt 1 overhyler inni Sun streeten på den pimpa tanksen pluss en på siden, i tillegg til en knitter fritz ved hjulet. Tanksen kommer ikke til å kunne bevege på hjulene siden de ikke treffer bakken men den kommer til å sprenge brukbart Ja no var du tøff Enig Har du høyrt om ironi? Link vist du ikkje veit det Endret 29. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har nettopp satt på en Sun Street under en tanks, dytta inn to knitter fritz og en storm tennstikker (for å ta fyr enkelere) EDIT: Satt 1 overhyler inni Sun streeten på den pimpa tanksen pluss en på siden, i tillegg til en knitter fritz ved hjulet. Tanksen kommer ikke til å kunne bevege på hjulene siden de ikke treffer bakken men den kommer til å sprenge brukbart Ja no var du tøff Enig Har du høyrt om ironi? Link vist du ikkje veit det Tydeligvis ikke.. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 LoL Vel jeg har vært og kjøpt og jeg er SÅÅÅÅ GLAD!!! Har også fixxxa Firewire surret til kameraet så nå blir'e videoer -- Bilder Kommer i Neste Post Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Var nettopp og fyrte en 12pack med tanks (du er aldri for gammel for tanks), og fy satan det smalt og det kom masse røyk. Sinnsykt gode. 12 pack fra europris (eneste jeg kjøpte derfra), dæven, må skaffe meg mer. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bilder av dagens innkjøp. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Har nettopp gjort sånn her med 2 speedfire Noen som vet hvordan denne vil bli når den blir tent? (Grå stripe = gaffateip) Endret 29. desember 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå