geiro1 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 noen som vet om de selger kraftigere fyrverkeri i sverige? evt kl4? skal dit en tur i dag......... Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Er ikke lov å ta med inn til Norge, men fyrverkeri selger dem vel Har vært å handla nå Kjøpte en Power Pack fra Svea og noen Overhylere, Chilli Shots, Knitter Fritz og Luces Nr. 14 rakett fra Festival. Far kjøpte en Super Power pakke fra PowerStar, den ser meget bra ut til prisen Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Da går jeg den lange veien ut (20 meter) og kjøper meg no fyrverkeri Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kjøpte nettopp 12 pakker med King Airbomb ( 3 stk i pr pakke) for 120 kr. En pakke med tanks. 6 stk. 10 Kroner. Så kjøpte jeg en pakke som het "Fantasy" av Engelsrudn Fyrverkeri. 89 kr. Den innholder: - 6 pinne raketter - 4 Happy Spring - 4 Flower power - 1 pak Funny Fountain - 1 pak Space runners. - 2 stk sånn lange fontener som hyler og spruter glitter - 1 pak Crazy Blink - 1 pak Firecrack Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nice da Bilder....? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nice da Bilder....? Jeg prøvde men har bare mobil og de blir crappy =/ Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Sto opp kl. 9 idag og gikk å handlet. Fikk med meg alt jeg skulle ha, uten å stå i noe som lignet kø engang! Er godt fornøyd. Fikk mye fyrverkeri for under 1000 lappen. Er ikke hjemme for øyeblikket, men bilder kommer ! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 noen som vet om de selger kraftigere fyrverkeri i sverige? evt kl4? skal dit en tur i dag......... Nei er ikke no kraftigere fyrverkeri der enn her..Hvor skal du? Ch.berg? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Får du kjøpt alene Espein ? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Får du kjøpt alene Espein ? Mamma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Da har jeg og brodern vært og handlet. Alt sammen ligger nå fint stablet i garasjen. Vi har rundt om 13 batterier med 25 skudd hver, 50 tanks hvorav mesteparten er fra i fjor samt masse annet. Vi får besøk av noen andre på nyttårsaften, så antar de ikke sier nei takk til gratis tanks. I tillegg har jeg selfølgelig også i år anskaffet 30 "Happy Spring". dessverre hadde ikke Europris noen 100-skudds kulebatterier igjen, så planen om å kjøpe 11 slike batterier ble knust. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 kjøpte meg en sån pinne rakket: big one er den bra el. var nå det største dom hadde der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Du vil ikke bli skuffet. Den raketten er helt ekstrem. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vel jeg fyker ut på Europris, Lillestrøm sånn i firetiden.... Gleder meg no syyykt men håper ikke alt er utsolgt --- Vel med litt ducttape og en airbomb skal man kunne lage en "AirBomb - Bomb". Har sett en kompis gjøre det og jeg tror jeg skal prøve meg mens jeg venter på at fattern kommer hjem (da skal vi handle) Hehe... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Søstra mi har kjøpt en sånn pakke med masse stuff i, og sånner grønne granater mulig vi drar til europris elns. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Grønne granater? Sånne røykgranater fra Europris eller Crackling Balls? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Crackling balls heter det visst Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Heyoghå. jeg har lyst til å bruke ca 500,- på fyrverkeri, hovedsaklig bakkebatterier o.l. - har noen tips til hva og hvor jeg skal handle? Explosive på Svea Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja, explosive batteriet er En av tingene du bør ha - jeg anbefaler .35 Monster selv om den er litt dyr... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Doh kom forsent, pappa hadde allerede kjørt til europris, som ligger 7 mil unna :'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå