BigJaffa Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Har du bestemt deg sånn ca hva du skal kjøpe? eller kanskje du har kjøpt? Jeg skal kjøpe i morgen. Vet ikke eksakt hva jeg skal kjøpe, men jeg gleder meg Du da? Ja, jeg har handlelista mi på forrige siden en plass. Har du bestemt deg sånn ca hvor mye du skal bruke a? Eg og skal kjøpe i morgon!!! Handlelista mi: Svea:1x Elderado 349 ,- 1x Icake 199,- 1x Massive 299,- xx 35 monster (får sjå kva eg har igjenn av penger) = 847,- +++ Europris: 3x Multi power 29.99,- 2x sprinter 29.99,- = 150,- --------------------------- Total = 997,- +++ Endret 28. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som vet hvordan Fantasy fra Engelsrud er ? Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har du bestemt deg sånn ca hva du skal kjøpe? eller kanskje du har kjøpt? Jeg skal kjøpe i morgen. Vet ikke eksakt hva jeg skal kjøpe, men jeg gleder meg Du da? Ja, jeg har handlelista mi på forrige siden en plass. Har du bestemt deg sånn ca hvor mye du skal bruke a? Jeg kjøper bare for 150 år jeg. Småting, multi power batteri, og en big star rakett. Bor du også i Rogaland? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Holder det for 150 år? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Holder det for 150 år? Tviler på at det holder til mer enn et par dager :!: Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har du bestemt deg sånn ca hva du skal kjøpe? eller kanskje du har kjøpt? Jeg skal kjøpe i morgen. Vet ikke eksakt hva jeg skal kjøpe, men jeg gleder meg Du da? Ja, jeg har handlelista mi på forrige siden en plass. Har du bestemt deg sånn ca hvor mye du skal bruke a? Jeg kjøper bare for 150 år jeg. Småting, multi power batteri, og en big star rakett. Bor du også i Rogaland? Holder det for 150 år? Har ikke lov av mine foresatte å bruke mer. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg kjøper bare for 150 kr i år jeg. Småting, multi power batteri, og en big star rakett.Bor du også i Rogaland? Det er vel slik det skal være tenke jeg Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har du bestemt deg sånn ca hva du skal kjøpe? eller kanskje du har kjøpt? Jeg skal kjøpe i morgen. Vet ikke eksakt hva jeg skal kjøpe, men jeg gleder meg Du da? Ja, jeg har handlelista mi på forrige siden en plass. Har du bestemt deg sånn ca hvor mye du skal bruke a? Jeg kjøper bare for 150 år jeg. Småting, multi power batteri, og en big star rakett. Bor du også i Rogaland? Holder det for 150 år? Har ikke lov av mine foresatte å bruke mer. Det står (jeg kjøper for bare 150 år jeg.) du burte skrive jeg skal bare kjøpe for 150 kroner i år . Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som vet hvordan Fantasy fra Engelsrud er ? koster 99,- Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Til Sveafireworks... Du har vært ganske useriøs gjennom denne tråden, hatt mange grammatiske feil og stavelser. Du har også prestert og lyve, å derfor blitt "Double PWND!!!". Ta til fattningen og bli litt mere seriøs eller steng kontoen din, for så å opprett en ny en så vi ikke vet hvem du er... Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) King Airbomb og Multipower er visst populært, begge var utsolgt Endret 28. desember 2007 av Mystikal1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fyrte nettopp av en Night Tunder fra Spectra, fin den Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvis FamilieMix ikke inneholder disse røykgranatene og andre ting som dere sier... Hva inneholder den da? Lenke til kommentar
Sigd Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) FamilieMix: 4 raketter av samme type som de man får i "Stjerne Sortiment" 2 litt større raketter. 6 "løvebrøl" med sokkel 5 fontener med sokkel To pakker med 12 små fontener i hver. (Det er disse som erstatter det som ikke følger med..) 2 romerlysrør med 10 skudd Har i tillegg kjøpt: 2x MultiPower 1x 3pak HappySpring Bør vel se om jeg finner en billig rakettpakke med litt større raketter enn de som er med i FamilieMix. Endret 28. desember 2007 av Sigd Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har du bestemt deg sånn ca hva du skal kjøpe? eller kanskje du har kjøpt? Jeg skal kjøpe i morgen. Vet ikke eksakt hva jeg skal kjøpe, men jeg gleder meg Du da? Ja, jeg har handlelista mi på forrige siden en plass. Har du bestemt deg sånn ca hvor mye du skal bruke a? Jeg kjøper bare for 150 år jeg. Småting, multi power batteri, og en big star rakett. Bor du også i Rogaland? Holder det for 150 år? Har ikke lov av mine foresatte å bruke mer. Det står (jeg kjøper for bare 150 år jeg.) du burte skrive jeg skal bare kjøpe for 150 kroner i år . ops, men det var det jeg mente. Er litt trøtt. (fikk ikke sove i natt) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her det det vesle jeg har: Noen som vet hvordan Fantasy er ? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Så den årlige containerbrakka var kommet opp på butikken, skal ta meg en tur i morgen og kjøpe litt Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her det det vesle jeg har: Noen som vet hvordan Fantasy er ? Dei batteria såg ikkje ut til å vere serlig tess... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 De minste batteriene er på hele 7.5 x 7.5 cm Har lyst på noe mer.. Noe å annbelae til under hundrelappen som har en del lunter? Får kun tak i fra Spectra og Engelsrud.. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 FamilieMix fra Europris har en del lunter - men hvis du har en ekstra hundrings gjemt i bunnen av lommeboken din ville jeg gått for BigBang fra Svea - 131 lunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå