John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, det er vel bare rogaland og hordaland som har fått de for seg å selge bare to dager? Du vet vell ikke hvordan det funker, om de selger på søndag og mandag eller om det er lørdag og mandag? Men uansett, husker ifjord, lange, lange køer Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja det kan jeg tru. Trur ikke staten får det som dem vil. Med det der rakket forbude. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Får ikke håpe det ihvertfall. Viss de slutter å selge raketter, kommer jeg til å lage selv og dem er mye farligere Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Og igjen kan jeg være glad for at jeg bare bor 5km unna svenskegrensa Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Og igjen kan jeg være glad for at jeg bare bor 5km unna svenskegrensa Hehe, når du sier det så kom jeg på at det stod noe om det i avisa her en dagen... At det ikke var lov å ta med raketter over grensa... Men hvem merker vell det Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Nei hvem merker det?? Edit: Skal kanksje kjøpe: Monster Pack fra nova og Big Bang fra svea Endret 28. desember 2007 av sveafireworks Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nei hvem merker det?? Edit: Skal kanksje kjøpe: Monster Pack fra nova og Big Bang fra svea er ikke di pakkene ganske like? Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jo veldig og jeg skal ikke ha noen raketter i år. Så dem passer perfekt i år. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hehe, har du hatt big bang før? Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nei derfor tester jeg den dette året. Den ser litt lovende ut da. Synes no jeg. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ja, den er bra den, jeg hadde den i fjor og ble skremt som bare det... I pakken ligger det to ting som bare ligner på noen fontener, men de viste seg å være en slags kraftig happy spring. sattan ka eg stokk når den kule kom mot meg Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hehe. Men det kunne hvert farlig. Edit: De der runde røran i pakken. Er det dem Endret 28. desember 2007 av sveafireworks Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hehe, stemmer... Så husk det når du tenner på no som ligner fontener... Men hvordan har det seg at du ikke vil ha raketter eller no kraftigere? Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fikk en rakket fra naboen. Den viste seg å hvere en El Toro og da jeg skulle finne lunta så knakk jeg staven. Og naboen min sa bare jeg tenner du kaster. Og han tente. Jeg la den bare ned og fikk den rett tilbake. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ahh, OK... Viss du ser på bildet... De røde røran er raketter, viss du mener de røde røran opp til høyre Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja mente de. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er nova det samme som svea? pakkene og nettsiden var veldig like... Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Ja de eies jo av samme firma. Viss du ser nøye på Monster Packen sine tankser så ser du. Og pakkene er nesten identisk. se her på nova katalogen Endret 28. desember 2007 av sveafireworks Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Men er det slik at de meste av fyrverkeriet er likt? Jeg ser ting som de har på feks europris, kan minne mye om ting fra feks plantsjen... utsene, størrelsen og prisen er veldig lik... Følte også jeg leste noe om at de fleste merkene er det samme bare utsene er forandret ? Endret 28. desember 2007 av Minarelli-Tuning Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja nesten alt er det samme. Du merker ikke noe forbedringer i nova sin produkter i fra svea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå