Debate Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Det er jo tross alt eksplosiver! Fraråder deg dette på det sterkeste. Sånne som eksprimenterer med slikt, blir som oftest skadet. Hvorfor gidder dere straffe oss som faktisk følger reglene og nyter fyrverkeri? Jeg snakker om konsekvensene. Endret 28. desember 2007 av Debate Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hehe jeg forandrer handlelisten min hele tiden, men jeg tror den kommer til å se no slik ut tilslutt: Europris 1 x starbox 2 x star track 4 x multipower 1 x stjernesortiment 1 x sprinter 3 x magic whip 1 x megablokk spectra 1 x berlin 1 x victory Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det noen som har kjøpt Monster Pack her? Eller har noe erfaring med den. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Punkt 1: MonsterPack er nesten det samme som BigBang - bare noen forskjellige logoer og navn - Har sett den... Punkt 2: Nova eies av Svea... Punkt 3: Prøv og sette link i signaturen din da til denne tråden som så mange av oss andre har gjort. Nicket ditt er jo "sveafireworks", Da skulle det jo bare mangle BTW: Lykke til på shopping senere i dag da Endret 28. desember 2007 av Ban-One Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Takk. Men klarer ikke å ordne link til svea sin side på navnet mitt. men i Monster Pack er det merre å tenne på. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det bare meg som ikke for såve fordi jeg bare tenker på fyrverkeri Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det bare meg som ikke for såve fordi jeg bare tenker på fyrverkeri Hehe, de siste dagene har heller ikke jeg faatt sove, paa grunn av fyrverkeri. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har du bestemt deg sånn ca hva du skal kjøpe? eller kanskje du har kjøpt? Lenke til kommentar
Athon Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som vet om de seller kruttrøyk i år? noen av dere som har navnet på produsentenen? De som seller fyrverkeri i området her sier at produsentenen har sluttet å lage kruttrøyk. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 kruttrøyk? mener du røg granader, eller er det laust krutt på en måte? Lenke til kommentar
Athon Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 kruttrøyk? mener du røg granader, eller er det laust krutt på en måte? nei, det er et effekt batteri som heter kruttrøyk, og etter min erfaring er kruttrøyk det batteriet med kraftigest eksplosjon. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Åja, hehe. Det har jeg aldri hørt om. Hvilken prisklasse ligger den i? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 er det liv i deg sveafireworks? Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Ja det er det. Sitter her og drikk tee så jeg kan våkne. Edit: Her oppe i alta kan man fortsatt skytte pinne rakketer. Trur jeg neste år også. Endret 28. desember 2007 av sveafireworks Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Har du stått tidli opp for å komme først i køen til fyrverkeri ? EDIT: Hehe, kom over denne på mopedportalen "Demonterte ett batteri, gjekk ut på trappa, fyrte på og kasta den en 20 meter vekk... Plutselig kom heile greia i retur tilbake på trappa og sprengte 2 meter unna meg Peip som faen i ørene etterpå Haha.. ka skal eg gjere for at den ikkje skal "hoppe" en eller anna retning etter eg har kasta den ? " Hehe, det skulle jeg likt og sett Endret 28. desember 2007 av Minarelli-Tuning Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja skal først i køen her i Alta vet du. Ja det skulle jeg å likt å sett. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Når begynnte de å selge i alta ? Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Rund kl: 09.00 Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 OK, så de har allerede startet salget... Her begynner de ikke før på lørdag eller søndag.. Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Ja vet Alta er ikke en av de test plassan. Edit: Sitter her og tenker om jeg skal skytte en Konck Out nu. Men tenker at jeg får mye kjeft da. Endret 28. desember 2007 av sveafireworks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå