ztarlei Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ja man blir temmelig fort lei speedfire... Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ja:P men det er gøy en liten stund å kaste dem opp i lufta... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har testet de to litt og jeg kan si dere helt ærlig at det på en måte er mer trøkk i Speedfire - også med og legge de to typene paralelle gikk Speedfire mye lengre enn Overhylere - Mange av mine Overhylere sprengte som kinaputter istedenfor og hyle også. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg tipper speedfire er best, de er også utrolig billige Jeg anbefaler alle og kjøpe mange airbomb, jeg har hatt de mange år men ble overasket trudde ikke de var så bra. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Har testet de to litt og jeg kan si dere helt ærlig at det på en måte er mer trøkk i Speedfire - også med og legge de to typene paralelle gikk Speedfire mye lengre enn Overhylere - Mange av mine Overhylere sprengte som kinaputter istedenfor og hyle også. Sikkert digg vist dei sprenger i lufta... Men kjipe greier at eg må vente så jævla lenge på å få kjøpe!!! Ser ut som at slepper å tenne på fyrverkeriet i regnvær i år også... Blir faktisk opphold og -4 Endret 27. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 OK, "enkelt" spørsmål: Siden det er siste året med styrepinneraketter tenkte jeg å legge det meste i noen få fete raketter. Hvilke tre raketter (i prioritert rekkefølge!) gir størst "wow!"? Befinner meg i Fredrikstadområdet, så om noen har tips om kjøpested og/eller produsent er det knall. Maks stykkpris 5-600,- Testene jeg finner er stort sett minst et par år gamle, så håper noen kan opplyse( :!: ) oss. Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det ene batteriet var fra spectra norge. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Er ingen rakettekspert, men om du finner en rakett med stykkpris på 600 så er du god =P De værste koster vel 300,-+ (klasse 3) Men Svea har en del gromminger når det gjelder enkeltraketter som du kan se film av her Endret 27. desember 2007 av Bibbo Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hva skjer hvis man gjør slik med Speedfire fra Europris? Er ikke så god til å illustrere (Det gråe er gaffateip) Forandret: Det grå er fortsatt gaffateip Endret 27. desember 2007 av Almadora Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 dette er min foreløbige handleliste : europris: 3 x big star 2 x Hat trick 2 x star track 4 x multipower 1 x stjernesortiment 1 x sprinter 3 x magic whip 1 x mega blokk Spectra 1 x berlin evt noe annet smått... Dette koster akkuratt 1400,- mulig jeg kjøper noe annet kult jeg finner til en max hundrekroner Lenke til kommentar
Sigd Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) To små tips når det gjelder speedfire: -Ta av den sorte plastkappen, bøy papprøret 180 grader i enden og sett kappen tilbake motsatt vei. Da smeller det. -Tenn lunta og dytt speedfire'n nedi et smalt rør med lunta først, så skytes den ut. Endret 27. desember 2007 av Sigd Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 To små tips når det gjelder speedfire: -Ta av den sorte plastkappen, bøy papprøret 180 grader i enden og sett kappen tilbake motsatt vei. Da smeller det. -Tenn lunta og dytt speedfire'n nedi et smalt rør med lunta først, så skytes den ut. 180 grader? du meiner vel 90 grader? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 dette er min foreløbige handleliste : europris: 3 x big star 2 x Hat trick 2 x star track 4 x multipower 1 x stjernesortiment 1 x sprinter 3 x magic whip 1 x mega blokk Spectra 1 x berlin evt noe annet smått... Dette koster akkuratt 1400,- mulig jeg kjøper noe annet kult jeg finner til en max hundrekroner Ser du linker til 2x hat trick. jeg har hørt at de skuffer. Så kansje kjøp noe annent? Lenke til kommentar
Jahris Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er det noen som vet hvor mye . 35 Monster fra Svea koster? Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 dette er min foreløbige handleliste : europris: 3 x big star 2 x Hat trick 2 x star track 4 x multipower 1 x stjernesortiment 1 x sprinter 3 x magic whip 1 x mega blokk Spectra 1 x berlin evt noe annet smått... Dette koster akkuratt 1400,- mulig jeg kjøper noe annet kult jeg finner til en max hundrekroner Så meget bra ut, men en endring jeg ville gjort : Bytta ut de 2 Hat-trik settene med en Star-box med 20 raketter til samme pris. Hat-trick skuffer! Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er øverasket over Knock Out til nova den var j****** bra. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 dette er min foreløbige handleliste : europris: 3 x big star 2 x Hat trick 2 x star track 4 x multipower 1 x stjernesortiment 1 x sprinter 3 x magic whip 1 x mega blokk Spectra 1 x berlin evt noe annet smått... Dette koster akkuratt 1400,- mulig jeg kjøper noe annet kult jeg finner til en max hundrekroner Så meget bra ut, men en endring jeg ville gjort : Bytta ut de 2 Hat-trik settene med en Star-box med 20 raketter til samme pris. Hat-trick skuffer! Er ikke starbox småraketter da? hmm, overraskende at hattrick skuffer, de ser da veldig bra ut Lenke til kommentar
Sigd Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 To små tips når det gjelder speedfire: -Ta av den sorte plastkappen, bøy papprøret 180 grader i enden og sett kappen tilbake motsatt vei. Da smeller det. -Tenn lunta og dytt speedfire'n nedi et smalt rør med lunta først, så skytes den ut. 180 grader? du meiner vel 90 grader? 180 grader, man knekker enden så den peker mot den andre enden. Prøver å illustrere.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Blir handletur på meg i morgen Det blir en familiepakke fra Spectra, tror det blir Great Star. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er det noen som vet hvor mye . 35 Monster fra Svea koster? Lurer også på dette. Og noen som har video av den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå