Mr.Anki Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fin samling Deila Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kan du ta et bilde med bare Big Bang en. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Deila, åssen skal du blitt kvitt alt det der på noen dager da? Så bra ut iallfall! Selv skal jeg kjøpe hele 10 pakker med knitter fritz, og kanskje en pakke med de der speedfire-greiene (er det samme som grysehyl omtrent, men jeg tror de er kraftigere og du får 100stk for bare 35,- på europris) Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 I dag fikk vi Plantasjen, Fyrverki Fabrikken og Europris fyrverkeri brosjyrer Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det var en grei samling det Delia Så du hadde pakka opp litt da Handla første lasset i dag, knipser snart ett... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kan ikke flere laste opp bilder her da? Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Skal snart til alta kanskje i natt. Vet ikke helt. Viss noen har kjøpt Big Bang ta et bilde og post det her da. Man ser så lite på svea sin side. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Takk, Mr Anki Her er bilde av Big Bang Skal gå greit å bli kvitt det der tenkte å spare noe av det litt utover året da... hehe. Edit: måtte jo pakke opp å sjekke at ting funket som det skal Endret 27. desember 2007 av Deila Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg vet om en morsom måte og bruke mange sånne europris hylere. Du trenger: Gaffa-teip10 hylereSaksEn lang lunteFørst drar du av plast greia i tuppen av hyleren, på alle ti. Så tar du å klipper av 15 cm med gaffa. Legg teip biten på noe hardt. Så tar du to hylere, uten plast på tuppen, og tar lunta fra den ene(ikke ut)men putt den inni den andre hyleren, sånn: Når du har lagd sånn som bildet viser, legger du de forsiktig på gaffa'n. Gjør sånn med resten av hylerene. Når du er ferdig skal det se sånn ut(bare med flere hylere): Da tar du en lang lunte og trer i midten av alle luntene: lunte fra en hyler -------------------- lang lunte ------------------ --------------------- lunte fra andre hyler. Så teiper du oppå. Så tar du deg en tur ut å tenner på! Skal prøves Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Takk, Blir nok MYE mere til neste år. En bare en Big Bang. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hehe det e jo greit Delia. Jeg har også noe av det samme, liker og stille alt opp i Peisen hjemme Som en slags utstilling... Det ser dere på bilder senere Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Pleier ikke Europris selge fyrverkeriet sitt i butikkene? På en plakat på Europris i Flekkefjord stod det at det ble solgt på Slippen, som er ganske stort, og mange kilometer fra sentrum. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hehe det e jo greit Delia.Jeg har også noe av det samme, liker og stille alt opp i Peisen hjemme Som en slags utstilling... Det ser dere på bilder senere Når det brenner i peisen da eller? hehe... Liker forsovidt å stille opp fyrverkeri jeg å Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvor selger de sånn pakke med crackling balls ? 100 eller 150 stykker for 150,- trur jeg - Espen Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har ikke brukt den opne peisen på en stund, vi har oljefyring nede i kjelleren så det trengs ikke. bare ved spessielle anledninger som Jul gidder vi og fyre. Lenke til kommentar
ztarlei Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 har tatt bilde av alt stuffet mitt, men mangler dock til kamera for å få bildene på data`n Sveafireworks: hvor bor du til vanlig? Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er multipower batteriet man får kjøpt på europris noe stort? Hadde tenkt å kjøpe et par slike og bruke missilet som kinaputt ^^ Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nyttårsaften blir aldri det samme uten kinaputter mener nå jeg Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) har tatt bilde av alt stuffet mitt, men mangler dock til kamera for å få bildene på data`n Sveafireworks: hvor bor du til vanlig? Svar til ztarlei: Jeg bor i alta til vanelig har feira jula i harstad. Koffer spør du?? Endret 27. desember 2007 av sveafireworks Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Drit i ot da. Noen som har testet noen Fam. pakker fra festival ? Er på utkikk etter en til 200,- ca. Kom med anbefalinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå