Mr.Karlsen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Vel det jeg gjorde var å ta et bilde med digitalkameraet mitt, av en speedfire eske. Jeg jobbet nesten hele dagen (selvsagt med pauser). Jeg har nå restaurert det - jeg kan med hånda på hjertet si at dette har vært gjort nesten pixel for pixel. Har nå en stor versjon av bildet, legger opp en mindre versjon med vannmerke - ikke for og være slem men jeg føer for det etter alt arbeidet mitt Her er det ORGINALE bildet samt det restaurerte: Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Takk BTW: Endret 26. desember 2007 av Ban-One Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 dere va er best å gjøre: 1. Kjøp en masse fyrverkeri og sitte igjen med ingen penger. 2. Kjøpe litt og sitte med litt igjen. 3. Kjøpe for en 100 lapp og sitte igjen med masse til crosseren. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kjøpe for en 100 lapp og sitte igjen med masse til crosseren. Ingen tvil om det!! Du er rett og slett dum vist du bruker alle pengane på raketter!!! Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kjøpe for en 100 lapp og sitte igjen med masse til crosseren. Ingen tvil om det!! Du er rett og slett dum vist du bruker alle pengane på raketter!!! Ok takk for rådet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er litt små forvirret. Mange sier det er siste året med raketter, men det er også mange som sier at det er bare bullshit og ingenting er bestemt enda. Er det noen som med sikre kilder kan fortelle meg hva som er sant? http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/02/517054.html Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Puh, da har jeg vært en tur i Danmark og feiret jul Mange sider å lese i gjennom. Og dessverre kan ikke vi her hvor jeg bor, kjøpe fyrverkeri før på fredag, men jeg kan ikke komme meg til byen før lørdag. Jaja, det blir morro med katalogene hvertfall Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er litt små forvirret. Mange sier det er siste året med raketter, men det er også mange som sier at det er bare bullshit og ingenting er bestemt enda. Er det noen som med sikre kilder kan fortelle meg hva som er sant? http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/02/517054.html Det er bare å lese nokon eldre poster!!!! Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 å lese nokon eldre poster!!!! Sto du opp på feil fot i dag eller? Fyren spurte etter kilder og jeg gav ham link... Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bra spill det ban-one. Har testa demoen det var helt knall. men handle lista min er sånn: 1 multi power 10 knitter fritz 1 stjerne sortiment =110kr så blir det sikkert en speedfire pk Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 å lese nokon eldre poster!!!! Sto du opp på feil fot i dag eller? Fyren spurte etter kilder og jeg gav ham link... Og den linke har vært oppe før.... Meiner eg... Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Og den linke har vært oppe før.... Meiner eg... Kan så være, men det hadde da altså ikke han lest? Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som har testet de batteriene som er i Eldorado ? Typisk slike som ser veldig store og flotte ut, men egentlig bare er noe drit med hylere. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som har testet de batteriene som er i Eldorado ?Typisk slike som ser veldig store og flotte ut, men egentlig bare er noe drit med hylere. Hadde eldorado for to år siden, og ble positivt overrasket over batteriene, det ene batteriet veltet riktig nok. Men det som for til værs hadde fine effekter, bra stighøyde og bra smell... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som har testet de batteriene som er i Eldorado ?Typisk slike som ser veldig store og flotte ut, men egentlig bare er noe drit med hylere. Hadde eldorado for to år siden, og ble positivt overrasket over batteriene, det ene batteriet veltet riktig nok. Men det som for til værs hadde fine effekter, bra stighøyde og bra smell... fantazy har fin effekt og bra smell Lenke til kommentar
Debate Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Kjøpe for en 100 lapp og sitte igjen med masse til crosseren. Du er rett og slett dum vist du bruker alle pengane på raketter!!! Det var kanskje den mest useriøse posten her inne. La det være eller hold smella lukket! Endret 26. desember 2007 av Debate Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kjøpe for en 100 lapp og sitte igjen med masse til crosseren. Du er rett og slett dum vist du bruker alle pengane på raketter!!! Det var kanskje den mest useriøse posten her inne. La det være eller hold smella lukket! Kva da? Eg ga han eit økonomisk råd som han burde klart å finne ut av sjølv... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg ville også ha brukt pengene på en crosser istedefor fyrverkeri. Men en kan jo bruke litt på fyrverkeri da.. Lenke til kommentar
Debate Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kjøpe for en 100 lapp og sitte igjen med masse til crosseren. Du er rett og slett dum vist du bruker alle pengane på raketter!!! Det var kanskje den mest useriøse posten her inne. La det være eller hold smella lukket! Kva da? Eg ga han eit økonomisk råd som han burde klart å finne ut av sjølv... Alt handler jo om prioriteringer! Trenger ikke være dum selvom du bruker pengene på fyrverkeri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå