Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var noen som sa at butikker og alt var åpne idag ? Dette er isåfall piss. Det er jo helligdag idag og ikke en dritt som er åpent her i Bergen ihvertfall. Ingen post sikkert heller.

Så da satser vi på reklamen imorgen!

Har ikke fått post her, men da satser jeg på det i morgen da jeg skal ut og handle:D

Lenke til kommentar
Hmm, vet noen om det vil bli solgt fyrverkeri ved inngangen til Madlatorget/Madla Handelslag/Amfi Madla i Stavanger i år også? Og hvis dette er tilfellet, når starter salget? Lørdag, søndag eller mandag?

Det er en prøveordning (NOE DRITT!) i hordaland og Rogaland fylker. fyrverkeri kan begynne å selges 30, og 31. januar. men jeg tror det blir lørdag og mandag, p.g.a. at søndag er en helligdag. så må nok vente til lørdag eller noe:S i alle fall det jeg har lest om

Lenke til kommentar
Jeg må vente til lørdag :S kjedelig! dum prøveordning, det at en ikke kan kjøpe fyrverkeri i rogaland og hordaland før 30-31. Januar. Dette skaper jo bare kø, eller lignende!

Jeg bor også i rogaland og her starter ikke salget før SØndag tror jeg, det var slik i fjord også å da stod det 100 mann i kø utenfor Europris... Det blir bare rot... Gleder meg til reklamen... I år skal jeg gå ned grytidlig, siden Multi Power batteriene er tomme etter 1-2 timer... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg må vente til lørdag :S kjedelig! dum prøveordning, det at en ikke kan kjøpe fyrverkeri i rogaland og hordaland før 30-31. Januar. Dette skaper jo bare kø, eller lignende!

Jeg bor også i rogaland og her starter ikke salget før SØndag tror jeg, det var slik i fjord også å da stod det 100 mann i kø utenfor Europris... Det blir bare rot... Gleder meg til reklamen... I år skal jeg gå ned grytidlig, siden Multi Power batteriene er tomme etter 1-2 timer... :thumbdown:

Søndag! lenge til! skal du på europris på Nærbø da eller? :p multipower virker meget populær ut ja...... samme med big star tror jeg.

ET spørsmål; Noen erfaringer med Power King - den store raketten til Power Star, som de selger på europris?

Lenke til kommentar

Søndag! lenge til! skal du på europris på Nærbø da eller? :p multipower virker meget populær ut ja...... samme med big star tror jeg.

ET spørsmål; Noen erfaringer med Power King - den store raketten til Power Star, som de selger på europris?

Jeg har prøvd Power King, og ble litt skuffet i forhold til prisen...

Lenke til kommentar
Er litt små forvirret. Mange sier det er siste året med raketter, men det er også mange som sier at det er bare bullshit og ingenting er bestemt enda. Er det noen som med sikre kilder kan fortelle meg hva som er sant?

Det er stor sjanse for at pinneraketter blir ulovlig neste år, men ingenting er vedtatt enda! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...