Bibbo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det var noen som sa at butikker og alt var åpne idag ? Dette er isåfall piss. Det er jo helligdag idag og ikke en dritt som er åpent her i Bergen ihvertfall. Ingen post sikkert heller. Så da satser vi på reklamen imorgen! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det var noen som sa at butikker og alt var åpne idag ? Dette er isåfall piss. Det er jo helligdag idag og ikke en dritt som er åpent her i Bergen ihvertfall. Ingen post sikkert heller. Så da satser vi på reklamen imorgen! Har ikke fått post her, men da satser jeg på det i morgen da jeg skal ut og handle:D Lenke til kommentar
-BigBang- Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 De som har sagt at det var post og at butikkene var åpne i dag er helt på jordet Det er helligdag i dag og butikkene åpner i morgen Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg fikk dagbladet + reklame på helsekur Håper fyrverkerireklamene kommer i morra da Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg fikk dagbladet + reklame på helsekur Håper fyrverkerireklamene kommer i morra da jeg har ikke fått post eller noe i dag, men da satser jeg på i morgen på salget starter. Så drar meg og pappa og handler:D Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er ikke det voldsomt tidlig? At det starter før folk i det hele tatt har fått reklamen. Her i Hordaland må vi vente til Lørdag =| Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Storhandel imorra :dribble: Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hmm, vet noen om det vil bli solgt fyrverkeri ved inngangen til Madlatorget/Madla Handelslag/Amfi Madla i Stavanger i år også? Og hvis dette er tilfellet, når starter salget? Lørdag, søndag eller mandag? Endret 26. desember 2007 av Tchernobog Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hmm, vet noen om det vil bli solgt fyrverkeri ved inngangen til Madlatorget/Madla Handelslag/Amfi Madla i Stavanger i år også? Og hvis dette er tilfellet, når starter salget? Lørdag, søndag eller mandag? Det er en prøveordning (NOE DRITT!) i hordaland og Rogaland fylker. fyrverkeri kan begynne å selges 30, og 31. januar. men jeg tror det blir lørdag og mandag, p.g.a. at søndag er en helligdag. så må nok vente til lørdag eller noe:S i alle fall det jeg har lest om Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 I morgen skal jeg ut og handle får nesten 1000 kroner:D Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg må vente til lørdag :S kjedelig! dum prøveordning, det at en ikke kan kjøpe fyrverkeri i rogaland og hordaland før 30-31. Januar. Dette skaper jo bare kø, eller lignende! Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg må vente til lørdag :S kjedelig! dum prøveordning, det at en ikke kan kjøpe fyrverkeri i rogaland og hordaland før 30-31. Januar. Dette skaper jo bare kø, eller lignende! Jeg bor også i rogaland og her starter ikke salget før SØndag tror jeg, det var slik i fjord også å da stod det 100 mann i kø utenfor Europris... Det blir bare rot... Gleder meg til reklamen... I år skal jeg gå ned grytidlig, siden Multi Power batteriene er tomme etter 1-2 timer... Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har jobbet som bare eff i hele dag. Har restaurert den PowerStar logoen i Photoshop og "fy fleskærn'" den ble fin Nå skal jeg lage skins til LFS Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg må vente til lørdag :S kjedelig! dum prøveordning, det at en ikke kan kjøpe fyrverkeri i rogaland og hordaland før 30-31. Januar. Dette skaper jo bare kø, eller lignende! Jeg bor også i rogaland og her starter ikke salget før SØndag tror jeg, det var slik i fjord også å da stod det 100 mann i kø utenfor Europris... Det blir bare rot... Gleder meg til reklamen... I år skal jeg gå ned grytidlig, siden Multi Power batteriene er tomme etter 1-2 timer... Søndag! lenge til! skal du på europris på Nærbø da eller? multipower virker meget populær ut ja...... samme med big star tror jeg. ET spørsmål; Noen erfaringer med Power King - den store raketten til Power Star, som de selger på europris? Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har jobbet som bare eff i hele dag.Har restaurert den PowerStar logoen i Photoshop og "fy fleskærn'" den ble fin Nå skal jeg lage skins til LFS kan vi få se den? Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg må vente til lørdag :S kjedelig! dum prøveordning, det at en ikke kan kjøpe fyrverkeri i rogaland og hordaland før 30-31. Januar. Dette skaper jo bare kø, eller lignende! Jeg bor også i rogaland og her starter ikke salget før SØndag tror jeg, det var slik i fjord også å da stod det 100 mann i kø utenfor Europris... Det blir bare rot... Gleder meg til reklamen... I år skal jeg gå ned grytidlig, siden Multi Power batteriene er tomme etter 1-2 timer... Søndag! lenge til! skal du på europris på Nærbø da eller? multipower virker meget populær ut ja...... samme med big star tror jeg. ET spørsmål; Noen erfaringer med Power King - den store raketten til Power Star, som de selger på europris? Jeg har prøvd Power King, og ble litt skuffet i forhold til prisen... Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ok. Ville bare ha en erfaring. takk:) Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 I morra er det nok ut og brenne penger ja Skal ha en rakettpakke og bakkesurr-pakke samt batteri. Planlegger å bruke 1-2k, siden det er siste år med raketter så skal de stå litt i fokus Hvor selges de spanske rakettene det snakkes så mye om? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er litt små forvirret. Mange sier det er siste året med raketter, men det er også mange som sier at det er bare bullshit og ingenting er bestemt enda. Er det noen som med sikre kilder kan fortelle meg hva som er sant? Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er litt små forvirret. Mange sier det er siste året med raketter, men det er også mange som sier at det er bare bullshit og ingenting er bestemt enda. Er det noen som med sikre kilder kan fortelle meg hva som er sant? Det er stor sjanse for at pinneraketter blir ulovlig neste år, men ingenting er vedtatt enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå