Bibbo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har ikke sjans til å bestemme meg, men totalsummen av årets pang-pang vil ikke overstige 700,- Slik det ser ut nå : 7 stk Multipower 210,- 5 Big Star raketter 100,- 1 Star Track batteri 100,- 10 Chilli Shots (evt assorterte airbombs) 100,- Dette blir 510,- Da har jeg 200 igjen ca. Disse trenger jeg virkelig hjelp med! Fam. Pakke ? Flere Star Tracks ? Andre batterier ? Mere airbombs? Rakettpakke? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Jeg har ikke sjans til å bestemme meg, men totalsummen av årets pang-pang vil ikke overstige 700,- Slik det ser ut nå : 7 stk Multipower 210,- 5 Big Star raketter 100,- 1 Star Track batteri 100,- 10 Chilli Shots (evt assorterte airbombs) 100,- Dette blir 510,- Da har jeg 200 igjen ca. Disse trenger jeg virkelig hjelp med! Fam. Pakke ? Flere Star Tracks ? Andre batterier ? Mere airbombs? Rakettpakke? Eg lurer litt på å kjøpe ein masive fra Svea(fam.pakke) den koster 299,- Den vierker litt digg da Endret 25. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg lurer på om dere hvet om det kommer post i morgen? har ikke fått noe interesange fyrverkeri reklamer (bare fra lidl) men den driter jeg i. Jeg mener at alle andre år så har vi fått brosjyrer 2 jule dag ( i morgen). Men noen som hvet det om det kommer eller ikke? så håper jeg på svar. Hvet det ligger på nett men er så mye bedre og ha det i posten, får kan vel variere fra butikk til butikk? Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Bruker bare 100kr så jeg kan kjøpe en crosser. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er det ikke helligdag imorgen også da ? Altså, ingen post ? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg lurer på om dere hvet om det kommer post i morgen? har ikke fått noe interesange fyrverkeri reklamer (bare fra lidl) men den driter jeg i. Jeg mener at alle andre år så har vi fått brosjyrer 2 jule dag ( i morgen). Men noen som hvet det om det kommer eller ikke? så håper jeg på svar. Hvet det ligger på nett men er så mye bedre og ha det i posten, får kan vel variere fra butikk til butikk? Etter det som eg meiner så er det ikkje post i morgon. Er det ikkje ein raud dag i morgon...? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Pungt 1 = Spill filen i Media Player Pungt 2 = Det er post i morra, samt er butikkene oppe Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Pungt 1 = Spill filen i Media PlayerPungt 2 = Det er post i morra, samt er butikkene oppe Konge Blir sikkert litt lesing i morgon. Endret 25. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ser ut som om været blir bra på nyttårsaften Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Pungt 1 = Spill filen i Media PlayerPungt 2 = Det er post i morra, samt er butikkene oppe Heldig for deg da! Her og mange andre plasser er det ikke slik (utenom bensinstasjoner og liknende). Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ser ut som om været blir bra på nyttårsaften Ja, ser ut som det blir fint vær her og på nyttårsaften For dei som bur i kvinnherad Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Oppskrift på å lage ulovlig fyrverkeri slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 7 stk Multipower 210,- BRA valg! Jeg vil absolutt anbefale deg å sette to slike batterier en meter fra hverandre og tenne på begge samtidig. Du får da en effekt som er værdt det 5-dobbelte! Helt utrolig. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 7 stk Multipower 210,- BRA valg! Jeg vil absolutt anbefale deg å sette to slike batterier en meter fra hverandre og tenne på begge samtidig. Du får da en effekt som er værdt det 5-dobbelte! Helt utrolig. Dette skal testes ut. går det med flere også? Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Blir vel bare enda grommere med flere ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Gleder meg til nyttår , men sliter med å sette opp en handleliste.. Har tenkt å handle på europris og bruke fra 500 til 1000 kr.. Ingen veldig store og dyre enkelt raketter.. men litt batterier for eks. multi-power, noen små raketter som for eks. sprinter og stjernesortiment og en del god underholdning i småting.. Hadde vært svært takknemlig om noen kunne satt opp en liten handleliste til meg... gjerne ta me happy spring eller chilli også. På forhånd takk Håper noen kan komme med forslag til hva jeg kan kjøpe.. Endret 25. desember 2007 av pangboss Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg leste tidligere i denne linken, og fant en plass der det stod linket til årets reklameaviser, men den var veeeldig liten og oversiktilig. Jeg er ute etter årets avis fra europris som ikke kommer til meg før tidligst 3. juledag.. Lurer på om noen vet hvor man kan finne en oversiktlig versjon! ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 7 stk Multipower 210,- BRA valg! Jeg vil absolutt anbefale deg å sette to slike batterier en meter fra hverandre og tenne på begge samtidig. Du får da en effekt som er værdt det 5-dobbelte! Helt utrolig. Dette skal testes ut. går det med flere også? Jo flere jo bedre! Ta maks tre du, så får du "noe til overs". Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Pangboss : Europris reklamen ligger her Her er forslag til en handleliste : 5 Multipower 150,- 5 Big star raketter 100,- 2 Star Track 200,- Smått for 100,- (Knitter fritz, speedfire, løvebrøl..) Der har du mye bra fyrverkeri for 550,-. Bare et forslag;) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jeg leste tidligere i denne linken, og fant en plass der det stod linket til årets reklameaviser, men den var veeeldig liten og oversiktilig. Jeg er ute etter årets avis fra europris som ikke kommer til meg før tidligst 3. juledag.. Lurer på om noen vet hvor man kan finne en oversiktlig versjon! ? du får den i morgon... Det er ikkje så lenge å vente EDIT: Nokon som har fått med seg dette? Endret 26. desember 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå