LordImp Skrevet 30. november 2014 Rapporter Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Det kan jeg tenke meg! Fant akkuratt igjen rester fra ifjor, kjenner jeg gleder meg noe fryktelig til fyrverkeri i år ja! Fant en .35 Monster men den får heller vente hehe Ingen som har fått tak i noen aviser tho? Endret 30. november 2014 av LordImp Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2014 Rapporter Del Skrevet 30. november 2014 Sjekk ut kanalen min på you tube. Er endel fyrverkeri filmer der kommer til å legge ut mange spennende filmer i desember Lenke til kommentar
FyrverkeriElskeren Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 1 måned til nå !!!!?? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Etter Verdensrekorten blir nyttårsraketter smålig. Er på innendørs event den kvelden likevel så. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Min handleliste: Pole Position (alltid hatt lyst til å prøve denne) Noe småtteri And that's it Tar heller Bomb Extreme jeg, så den i fjor og finalen var helt rå (kom akkurat ut da den nesten var ferdig). Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Noen her som har sett eller prøvd grand finale fra Europris? Vurderer å kjøpe den. 1000 g krutt fordelt på 36 skudd bør bli skikkelig rabalder på skuddene tenker jeg. Hva mener dere? Tror dere at batteriet er noe tess? Endret 3. desember 2014 av BirgerCaC Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Er et bombebatteri med 36 skudd på 50mm, så det blir 27gr krutt i hvert rør. Har ikke du testet den før da? Leste det på fyrverkeriforum. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Jo, men det var en stund siden, og batterier kan endre seg med årene. Lurer på hvordan den er nå. Har nesten også glemt hvordan den så ut,MMS det begynner å bli en stund siden. Jeg har også dessverre lett for å glemme hvordan fyrverkeri effekter ser ut. Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Ok, tror ikke den er endret noe særlig (utifra videoen), men den er blitt litt raskere på slutten. Har alltid vært litt nysgjerrig på dette batteriet, er jo 36 skudd på 50mm så det må jo være ett rått batteri Lenke til kommentar
FyrverkeriElskeren Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 4 uker?? Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 har noen funnet video av grand finale fra europris ? Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Er to videoer av Goliath (samme batteri som Grand Finale fra europris): Gammel video: https://www.youtube.com/watch?v=tnudOYAu6ts Ny video: https://www.youtube.com/watch?v=2yP9a1Oqqzc Lenke til kommentar
xFyrverkeri-Experten Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Da får jeg se og slenge meg på tråden igjen Deilig med vinter og jul nå! Har blitt såpass interrisert i ski at jeg har kjøpt meg en egen snømaskin og lagde snø nå på mandag:=) Men til Birger/dere andre, når får dere tak i kataloger eller har dere fått de? Har ikke fulgt med på tråden¨ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg har ikke tatt meg tid til å skaffe kataloger. Jeg Personelig syntes at det er bedre å vente til den 26/27 Her er trolig listen over mine STORE batterier i år: Banditt (Svea) Grand Finale (Europris) Star Figther eller Star Force (Europris) Ett stort batteri fra engelsrud Kanskje ett par batterier til fra nova eller festival Mindre batterier: Battle of ekstreme colors (Engelsrud NFI) Big Thunder (Engelsrud) er ikke sikker på denne enda UFO (svea) Big Block og multi sonic (Europris) Kanskje ett batteri fra festival Phirana (nova) Commando (nova) iCake (svea) Ellers så blir det sikkert endel flere batterier fra nova og svea. Annet: Familie mix Power pack messenger Big bang eller en annen småtteripakke 35 monster 50 monster Crazy shoot (engelsrud) Diverse one shots Bomber: I år blir det for det meste bensinbomber. Lurer dere på hvordan så spør meg på PM da bensinbomber faller under modifisering, og det er ikke lov å diskutere det her. Dette var bare en grov skisse. Mulig at jeg ombestemmer meg før eller under handling Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Er to videoer av Goliath (samme batteri som Grand Finale fra europris): Gammel video: https://www.youtube.com/watch?v=tnudOYAu6ts Ny video: https://www.youtube.com/watch?v=2yP9a1Oqqzc Poengene virket ikke store, men det var bra finale og høye smell. Når jeg så den så syntes jeg å huske at peoner var store. Er det bare filmen, eller er pemnene ganske små? Lenke til kommentar
RF123 Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 På den nye videoen synes jeg peonene virker små, men spørs jo hvilken avstand det er filmet ifra. Har hørt at dette batteriet har ganske stor stigehøyde. Har faktisk tenkt å kjøpe dette batteriet i år jeg også Lenke til kommentar
LordImp Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Nova og Svea har da komt ut med sine aviser! La merke til ingen grisehyl i noen aviser, what? Endret 5. desember 2014 av LordImp Lenke til kommentar
FyrverkeriElskeren Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 Nova og Svea har da komt ut med sine aviser! La merke til ingen grisehyl i noen aviser, what? Hvor da ?? Lenke til kommentar
FyrverkeriElskeren Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 Kan du sende link ?? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 Nova og Svea har da komt ut med sine aviser! La merke til ingen grisehyl i noen aviser, what? http://www.fyrverkeriforum.com/diskusjon/viewtopic.php?f=31&t=728 her er link til forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå