stramund Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg har to PC'er som er koblet trådløst opp mot en Netgear router. Dette fungerer kjempebra. Så har jeg kjøpt en bærbar til svigers, og skal prøve å få den på nett på samme routeren. Det er en HP 2358. Den vil ikke på nett... Har prøvd både trådløst og med kabel. Den skal vel egentlig fungere bare ved å plugge inn nettverkskabelen? Er det noe jeg har oversett her? Eller er det noe som man må gjøre med HP'en for å komme på nett, som man ikke må med andre maskiner. Står skikkelig fast. Hadde vært fint om noen kunne kommet med noen kloke ord. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Benytter din ISP PPoE? Har du i tilfelle lagt inn brukernavn/passord på ADSl-modemet? Hvordan er den nye PCen satt opp? Sammenlign med de andre. Bør ha automatisk tildeling av IP m.m.. Operativsystem og andre detaljer? Lenke til kommentar
stramund Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Benytter din ISP PPoE? Har du i tilfelle lagt inn brukernavn/passord på ADSl-modemet?Hvordan er den nye PCen satt opp? Sammenlign med de andre. Bør ha automatisk tildeling av IP m.m.. Operativsystem og andre detaljer? 5344815[/snapback] Takk for svar. Etter mye prøving og feiling fant jeg ut hva det var. Selvfølgelig var det j..... Norton Internet Security som blokket for hele nett-tilgangen på en eller annen måte. Men nå er alt i orden. Snakk om program som tar kontroll over en PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå