Tweaky Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Har nettopp bestilt minne av typen: OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Edition CAS: 2-3-2-5 Vil gjerne presse litt mer ut av min AMD Athlon 64 3200+ med winchester kjerne. Bruker nå valueram fra Corsair som ikke egner seg særlig til overklokking. Får nå klokket 2000MHz@2140MHz. Hvilke hastigheter kan jeg forvente med det nye minnet, og vil minneskiftet gi stor ytelsesforbedring i Windows og WoW? Takker for svar Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 for det første vil du merke at timingsene er bedere bare ved og sette i de brikkene vil du få en svak ytelsesøkning sånn ang ytelsen på de brikkene tror jeg muligens de har blitt testet her på hw...noen som har link? (har selv fått crosair value ramen høyere en du har, har du økt volten?) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Du får OCZ minne opp til ~ 300 MHz+ med litt slakkere timings. Endret 28. desember 2005 av Pels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå