Gå til innhold

Skifte språk på windows XP

kindings

Anbefalte innlegg

Jeg har kommer til skade å bestille en bærbar datamaskin med norsk Windows Xp, problemet er at jeg trenger engelsk OS, da jeg arbeider litt med folk som ikke kan norsk. Finnes det noen enkel måte å gjøre dette på? Jeg har liksom aldri installert NT OS på norsk, går det an å velge engelsk? Ligger dette inne ved siden av det norske eller?

PCen er på vei, så det er for sent å skifte på den måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke for seint. Ihvertfall hvis du har kjøpt varen ved fjernsalg og salg utover fast utsalgssted.

Angereloven er helt klar på det punktet.

§ 11. Rett til å gå fra avtalen (angrerett)

Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til selgeren etter § 13 innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves er mottatt på foreskreven måte. Fristen løper uansett ut senest 3 måneder etter at varen er mottatt, eller etter 1 år dersom opplysninger om angrerett ikke er gitt.

Så det er bare å sende den tilbake å bestille ny :smile:

Du kan lese mer om angrerett her:

http://www.lovdata.no/all/hl-20001221-105.html#11

Lenke til kommentar

Joda, fikk det tilbudet, men er ikke spes hypp på å vente i 2-3 uker til :smile: Synes det høres rart ut at det ikke skal funke å skifte språk, menmen. Hadde jeg lagt Windows ville jeg laget separate språkpakket på linje med ordlistene i f.eks word. Men MS har sikkert en tanke bak det hele....... maybe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...