avtrekkeren Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Kjører ip-passthrough på min Netopia 3351, så hos meg er det helt og holdent Linksys'en som styrer alt sammen. Skal prøve en par ting som er nevnt her i tråden, skru ned på antall connections, samt prøve å redusere cpu-bruken til routern ved å deaktivere funksjoner som jeg strengt tatt ikke trenger. Har kjørt nettet og bittorrent nå fint i nesten en uke siden sist dette problemet oppsto, i en periode hadde jeg det flere dager i strekk. Kan vel ha vært pingstormer eller noe i den duren som har sørget for at routern har sagt "eeeek!" og så sovnet litt... Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Ser ut til att det med å disable UPNP gjorde susen. Etter att jeg fjernet upnp både fra router og Azureus så har jeg ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Har gjørt uten upnp i over 1 døgn nå, alt fungerer supert.. Takk for alle gode råd som kom i denne tråden... Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Fremdeles fungerer alt helt topp ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå