J@cob Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 trenger litt hjelp, nettop skaffa meg blender 2,40, men skjønner ikke helt hvordan det fungere, har heller ingen erfaring fra photoshop, så jeg er helt grøn når det gjelder sånt, men har veldig lyst til å lære meg det. Så hvet noen om en god 1.2.3 guide elns for blender? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 None that can help me? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Vert du utålmodig etter 14min? Les og lær her: http://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Noob_to_Pro Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 nERDVANNA kan vel det Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Tja, ja. Kan jo prøve å sende han en pm Lenke til kommentar
timitim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Blender har ein del på sidene sine, gå i gjennom dei så kommer du fort inn i programaet. Ellers kan du jo søke litt på nettet. timitim- Edit:skrivefeil Endret 1. januar 2006 av timitim Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg brukte det for en liten stund siden da, er fet program! Bruk google du, så skal du se det går så mye bedre så! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg kan litt. Men nerdVANNA er og blir blendermester på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå