jstorelv Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg har idag en form som legger data inn i en mysql database for å vise artikkler. Jeg har et ønske om at jeg bruker en wysiwyg-editor istedet for form'en for å legge data'ene inn i databasen. Hvordan kan jeg gjøre dette? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Dette har ingenting med PHP å gjøre ihvertfall. Javascript er vel tingen her. Sjekk ut såkaldt 'designmode' AKA Rich-text-editing som støttes av opera >= 9 og generelt alle andre browsere. Lenke til kommentar
jstorelv Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Er kke dette mulig å lage i php? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Nei. PHP foregår på serversiden. Dette foregår på klientsiden. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har idag en form som legger data inn i en mysql database for å vise artikkler.Jeg har et ønske om at jeg bruker en wysiwyg-editor istedet for form'en for å legge data'ene inn i databasen. Hvordan kan jeg gjøre dette? 5343428[/snapback] noe lignende dette du ser etter? http://www.geniisoft.com/showcase.nsf/WebEditors Google er din venn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå