olsteffensen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Bilen er en Carisma 2001 modell. Har noe som jeg mener må være feil på denne og som må kunne tas på garantien (5 år). Feil I Under jevn kjøring får den noen nykker som om den skulle mangle diesel. Hadde den inne på verksted og de mente at de ikke kunne måle noen feil og derfor var det heller ingen feil. Jeg synes nå fortsatt det er litt plagsomt og lurer på om noen har samme erfaring med denne dieselmodellen. Har fått tips om at det kunne være luftmengdemåleren, men den sa verkstedet lå innenfor toleransen. Feil II Clutchen vibrerer. Jeg har forstått det slik at dette faktisk kan være en alvorlig feil pga kast, følgefeil osv. Verkstedet sier at dette er en diesel så det er helt normalt. Jeg hadde kjøpt den forklaringen om det var en diesel fra tidlig 80 tall, men dette er jo en splitter ny og relativt stillegående diesel. Har kjørt andre dieselbiler og der er det ingen vibrasjoner. Clutchen er hydraulisk. Feil III Etter at vintermørket har senket seg ser jeg at frontlysene blinker (egentlig blinker alt lys, men det er lettest å se på frontlysene). Kom til å tenke på at dette muligens kan ha sammenheng med jagingen i feil I. Andre som har erfaring her? Spenningsregulator kanskje? Krysser fastnøklene for å få svar :-) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Heisann. Mulig du vil ha lettere for å få hjelp på forumet til Mitsubishi Klubben.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå