Owners Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Er ute etter printbare plater men vet ikke hva som er bra ute på markedet.Ser at komplett selger 50 pack Thats wrigt 8 x(Optodisc).Spørsmålet er om de er bra nok. Ser av mange svar her på forumet angående at Optodisc er noe dritt så da glemmer jeg dem , men er det noen som har bra tips om andre merker som er bra? Endret 27. desember 2005 av Owners Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Thats write er det verste merket jeg noensinne har vært borti, kjøp heller noe av bedre kvalitet (man får hva man betaler for)... Lenke til kommentar
Owners Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Thats write er det verste merket jeg noensinne har vært borti, kjøp heller noe av bedre kvalitet (man får hva man betaler for)... 5343317[/snapback] Det var som jeg trodde , men da er disse her bedre? Verbatim DVD-R 25-p 16X Wide Printable Lenke til kommentar
kramiz Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg bruker printable plater fra Verbatim og er storfornøyd med dem. ANBEFALES! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Verbatim pleier å være bra, men har hørt de har kommet med noen sendinger med dårlig kvalitet, hvilke det er snakk om aner jeg ikke (varenr osv).. anbefaler deg å sjekke ut disse butikkene da de er mer spesialisert innen media: Norwaydisc og Brenner.no Kan være flere norske butikker med folk som har peiling men det er de jeg vet om per dags dato som har god kunnskap.. Edit: fjernet et spm tegn som ikke skulle være bak Norwaydisc... Endret 27. desember 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Owners Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg bruker printable plater fra Verbatim og er storfornøyd med dem. ANBEFALES! 5343339[/snapback] Takker for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Verbatim pleier å være bra, men har hørt de har kommet med noen sendinger med dårlig kvalitet, hvilke det er snakk om aner jeg ikke (varenr osv)..anbefaler deg å sjekke ut disse butikkene da de er mer spesialisert innen media: Norwaydisc? og Brenner.no Kan være flere norske butikker med folk som har peiling men det er de jeg vet om per dags dato som har god kunnskap.. 5343361[/snapback] Tror jeg satster på at jeg finner dette på Norwaydisc så takker for tipsene. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Verbatim pleier å være bra, men har hørt de har kommet med noen sendinger med dårlig kvalitet, hvilke det er snakk om aner jeg ikke (varenr osv)..anbefaler deg å sjekke ut disse butikkene da de er mer spesialisert innen media: Norwaydisc? og Brenner.no Kan være flere norske butikker med folk som har peiling men det er de jeg vet om per dags dato som har god kunnskap.. 5343361[/snapback] Tror dette er noe for meg. https://norwaydisc.no/zen/index.php?main_pa...18c847aa1d48242 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Skulle ikke du ha dvd-r? De der er dvd+r.. Selv liker jeg best dvd-r, men det er pga xboxen min har lettere for å godta dvd-r enn dvd+r.. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Skulle ikke du ha dvd-r? De der er dvd+r..Selv liker jeg best dvd-r, men det er pga xboxen min har lettere for å godta dvd-r enn dvd+r.. 5343417[/snapback] Jeg kan bruke begge deler egentlig når DVD opptaker spiller av begge formatene. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Var å kjøpte Verbatim 16x DVD+R(25 pack) på Elkjøp. De syntes jeg ikke var noe bra. Har hatt noe feilbrenning med de. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Var å kjøpte Verbatim 16x DVD+R(25 pack) på Elkjøp. De syntes jeg ikke var noe bra. Har hatt noe feilbrenning med de. 5343656[/snapback] Virker som denne type plater går under kategori 1 på anbefalingene her .Nøkkelordene er Verbatim og mitsubishi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå