andersen106 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 hei jeg har lyst på en bil.. jeg har sett på en opel calibra 1991 mod. er det noen som har noe erfaring eller eid en calibra, som kunne gitt meg noen tips om hva jeg burte se på og hva som er vanlige feil.. takker for alle svar! ? Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 igjen som har noen tips?? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 OK biler, er på mange måter samme bil som Vectra, og den har jeg erfaring med OBS: Se etter rust :o Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Spør på forumet til calibra.no Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 hvor skal jeg starte .. den er nesten garrant full av rust, den går ikke så bra som som på calibra.no får deg til å tro de understyrer uansett hva du gjør, designet mangler ALT! det er opel [ironi] noe som selvsagt gir MAD respekt[/ironi] bla bla bla la Lenke til kommentar
eab Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Kan ikke si jeg har merket at calibra er så fæl til å understyre? Omtrent alle biler er laget for å understyre en liten tanke, fordi dette er enklest for hvermansen å kontrollere. Vil du at en calibra eller hvilken som helst annen FWD bil skal overstyre så er det fullt mulig, så lenge du vet hvordan. Sto en finfin kjøpeguide på calibra.no sine sider *edit: jeg har kanskje ikke så godt grunnlag for å snakke om kjøreegenskapene på calibra. Har bare prøvd én bil, med NE motor Endret 1. januar 2006 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Vil ikke anbefale en calibra om det er førstebilen det er snakk om.. En 91-mod vil for deg da vere litt vrien å kjøre, uoversiktelig osv Vil igrunn bare be deg styre unna calibra... Den er mest sannsynlig full av rust og gjenstår helt sikkert mye penger i reperasjoner.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Og sikkert ikke billig å forsikre heller. Typisk hardt kjørt ungdomsbil. Og 4X4 hadde vel en rimelig svak fordelingskasse som brukte å ryke i tide og utide... Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 takker for alle svar , tror jeg skal tenke meg om før jeg kjøper calibra ;P Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Bil med typisk mye rust. Hvis du finner en Calibra som er kjerringkjørt så er du heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå