Bimmelom Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hei. Jeg tenkte meg et nytt web-kamera nå, og lurer litt på hvilken jeg burde kjøpe. Det skal IKKE koste mer en 600,- og det må ha bra bilde kvalitet. Så, kom med forslag Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 fikk dette i julegave og jeg digger det Det de som har skrevet på komplett neppe vet er at det er ett night filter som gjør at du ikke trenger lys i det heletatt Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Ok. Supert. Skal sjekke det ut. Hvordan er bildekvaliteten ? Hadde du giddet å poste et bilde av det ? Og, noen som vet prisen på den i Elkjøp sin butikk ? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ville tatt Quickcam Pro 5000 når det kommer. eller 4000. De ligger på rundt akkurat 600 spenn nå. Det er knall. Lenke til kommentar
Thomassg Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Bruker et eyetoy kamera som webcam det kameraet har skikkelig bra bildekvalitet! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg ble faktisk litt i stuss når jeg så hva det ble skrevet om på Logitech Quickcam. Så. jeg har sittet en grense på 500,- nå. Hva BURDE jeg jeg kjøpe ? Skal være fra Elkjøp vel og merke. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Ok. Jeg gikk rett og slett på Expert og kjøpte meg Creative Live! til 400,- Gadd ikke stresse mer, er vertfall veldig fornøyd, og det tar faktisk rimelig bra bilder ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå