Svar Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Har i dag min pc i en stacker kasse. Har vanlig atx maskin med vannkjøling. WC sett. Har lyst på en mindre kasse jeg kan dytte alt i, noen som har noen gode tips? Det kan gjærne være desttpc/mc kasse. Kom med gode råd alle sammen Lenke til kommentar
Svar Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 ARGH, the bump too sooon is! Sikkert ingen som svarer fordi det er utenkelig å gå FRA stacker Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 ARGH, the bump too sooon is! Sikkert ingen som svarer fordi det er utenkelig å gå FRA stacker 5344847[/snapback] Enig der Lenke til kommentar
Svar Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Som sagt så skal maskinen komprimeres, så nytt kabinett skal det bli etterhvert. Men vist ingen har noen gode råd så.... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hmm. Hvilket type kabinett vil du ha da ? Plexiglass vindu, eller bare helt plaint kabinett uten noe dill dall ? I såfall anbefaler jeg CoolerMaster cavalier 3. Veldig fornøyd selv hvertfall. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hva med CM Cavalier 3, sort? Har det selv, og er veldig fornøyd. Passe god plass, meget bra lufting, relativt støysvakt, og så er det jo pent da, mye penere enn på bildene som ligger ute av det. Det er vel ca 20 cm bredt, 50 cm dypt og 43-44 høyt, tror jeg. Cooler Master Lenke til kommentar
Svar Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Det så helt greit ut ja. Er det plass til vannkjøling i det? noen hull i bunn eller noe? Nei ikke på jakt etter noe plexi eller annet dill. Mangler bare et godt alternativ i desktop/mc standaren nå Men er det noen sånne det er plass til vannkjøling i da tro? Endret 27. desember 2005 av Svar Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Kjøp deg et coolermaster centurion 532 svart det kjøler bra og er ganske lite med masse plass og jeg tror at den harddisk modulen med vifte til stackeren passer også! Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Hva med desctop kasser? Litt lyst på det men det må være plass til vannkjøling inni Lenke til kommentar
Thomassg Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Hva med CM Cavalier 3, sort? Har det selv, og er veldig fornøyd. Passe god plass, meget bra lufting, relativt støysvakt, og så er det jo pent da, mye penere enn på bildene som ligger ute av det. Det er vel ca 20 cm bredt, 50 cm dypt og 43-44 høyt, tror jeg.Cooler Master 5345169[/snapback] Jeg har selv bestilt Cooler Master Cavalier 3 på komplett forrige uke, har ikke fått den enda(sikkert på grunn av juleinnspurten), men jeg er veldig spent! Den ser veldig bra ut altså, har også sett den i virkeligheten! Et vakkert syn! Endret 28. desember 2005 av gutt91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå