_ducktales_ Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Heisan jeg har et lite nettverk hjemme med 2 datamaskiner koblet sammen via en router som er koblet opp mot internett. Begge maskinene kommer på nett men klarer ikke å finne hverandre på nettverk eller link i spill. Dette skjer: jeg har laget en arbeidsgruppe jeg kaller "darth" -når jeg er i utforskeren og høyre klikker "mine nettverkssteder å trykker utforsk komer det opp "hele nettverket" jeg høreklikker på det også og utforsk etter en stund kommer det opp "microsoft windows nettverk" når jeg høyreklikker og utforsker den tar det veldig veldig lang tid men til slutt kommer "darth" frem og når jeg klikker på den kommer det en feilmelding som sier: darth er ikke tilgjengelig. du har kanskje ikke tilatelse til å bruke denne nettverksresursen. kontakt administratoren for serveren for å finne ut om du har tilgangstilatelser. listen over servere for denne arbeidsgruppen er ikke tilgjengelig nå. jeg har brukt nettverksveiviseren i kontrollpanel for å prøve å få til nettverk. Noen som har noen innspill? På mforhånd hjertelig takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå