Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilstereo...

allyse

Anbefalte innlegg

Jaha. Hva gjør en post om bilstereo på et dataforum må vel noen undre seg? Det er rett og slett pga. jeg vet det er en del som har peiling her :wink:

Okei.

Jeg har en gammel bil (-88) Jeg er egentlig ikke interesset i lyd og kunne sikkert klart meg med standardspilleren som har stått i siden bilen var ny hadde det bare vert at den bare har en kasettspiller og skurrer bare jeg setter volumet litt over 60års nivå :razz:

Jeg var å kjøpte meg en Pioneer (husker ikke modellen) til litt under 3000,- Greit nok, men egentlig veldig mye over hva jeg hadde tenkt å bruke.

Kjøpte meg noen 150W 2veishøyttalere hos Clas Ohlosn (ja, rett og slett pga. jeg er nå blakk :razz:) Skal sikkert kjøpe noen bedre seinere, men de så da ganske greie og solide ut...

Jeg skrudde opp alt uder rattet for å plassere høyttalerene og selvfølgerlig er de litt større enn de som var der fra før (ikke så veldig, men litt bare) Det stod en slik plastikkramme som den gamle var skrudd til, og de hullene var litt for små da (selveste høyttaleren får plass)

Noen som vet om det er mulig å kjøpe større "rammer" til gamle biler, eller hvordan jeg skal gjøre det? Om det ikke går bare kjøper jeg noen mindre høyttalere så slipper jeg å slite...

Noen gode tips mottas med takk

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-07 14:47, Jimmy Pop skrev:

Hvilke ramme snakker du om? Den til spilleren, eller den til høyttalerene?

Hvor store er høyttalerene?

Snakker om rammen til høyttalerene

De jeg ville plassere var 5,5" tror jeg og de som passer måtte være 4"

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Det finnes mange rammer til forskjellige biler, spørs hvordan bil du har.

Ta kontakt med en lokal bilforretning, så bør de fixe det meste til deg. Kikka akkurat i biltema katalogen, og de har til saab og volvo. Sjekk ut en del andre postordre steder oxo.

Mvh Mr.T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...