Arcus Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) I forbindelse med feilsøking på et problem jeg har med et Gigabit nettverkskort legger jeg merke til at jeg muligens har et spenningsproblem. Har testet med everest og speedfan. Ser ut til at 3,3V = ca 0,50V PSU : NorthQ Strømforsyning 4775 ATX 500W (har også prøvd med en 350W som kom med kabinettet mitt) Hovedkort : MSI K8M Neo-V Systemet er 100% stabilt , ikke noen problemer med windows o.l Hva bruker 3,3V ?? Eneste jeg tenker på er PCI kortene, og at det kan være derfor jeg har problem med hastighet på PCI nettverkkort. Noen synspunkter / forslag ?? Endret 27. desember 2005 av Arcus Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 har du målt fysisk med et multimeter f.eks? man kan ikke alltids stole på slike programmer... Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Nei ! Har ikke utstyr her til å få målt dette. Sjekket i Bios, det var ikke noe 3,3V der , men de andre verdiene ser ut til å stemme overens med det som programmene presenterer. Endret 27. desember 2005 av Arcus Lenke til kommentar
gxi Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Helt klart en feil med målingene. Ikke sikkert den har voltmeter på 3.3V-kursen, og derfor får du en feil verdi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå